Zo ik ben weer in het land der levenden. Nee hoor, geen domme vraag. Hier ligt de stad gewoon 4 dagen plat. Winkels dicht enzo, behalve het hoognodige dan. Vanmiddag nog en dan is het weer klaar voor 2012. Ik had zo'n beetje elke test nog liggen, want ik heb in november 10 dagen gedacht overtijd te zijn. Ik heb er dit weekend een paar gebruikt. Ik heb zelf gemerkt dat de predictor early erg gevoelig is. Veel dames op het forum vinden het niks en hebben het over vals positief, maar ik denk dat hij toch gevoeliger is dan op het doosje staat. Hij bleef bij mij normaal spierwit en deze keer binnen 30 sec. een streepje. Ik denk dus als je op nod met die test negatief test, je echt niets hebt en ongesteld gaat worden. Ik heb nog testen liggen dus ik zal wel in de verleiding komen om volgende maand weer te vroeg te testen. Daarom ga ik ook geen nieuwe kopen als ze op zijn. Pas weer testen, 2 dagen na nod als het zover is. Want de teleurstelling is gewoon te groot anders. He Taart, weer je zeker dat je psyche dit doet? Je was er toch van overtuigd dat je ongesteld ging worden. Kan me haast niet voorstellen, want van ei tot menstruatie is meestal hetzelfde. Misschien een late innesteling? Dan zou je ook pas later kunnen testen namelijk. Spannend! Oh ja en de ovulatietesten van CB vind ik super. Heel duidelijk. Al ga ik er deze keer minder verspillen hoop ik. Ga maar weer uit van dag 25 eisprong. Hoe is het met Emmertje en Denise. Even wat minder? Begrijpelijk hoor.
hoi meiden! theebeeb en angel, welkom, leuk dat jullie gezellig mee komen kletsen! spannend he, dat wachten? @ taart, het zuo best kunnen idd, dat je het psychisch aan het tegenhouden bent... tsja.. hopen dan maar dat het tpch snel doorkomt zodat je aan een volgende ronde kunt beginnen! @ babke, ja idd, even iets minder zp voor mij.. en bovendien is mn laptop weg ter reparatie du smoet alles nu via mn gsm doen of via de pc op zolder (maar is voor vriendlief niet zo gezellig als ik op zolder ga zitten hihi) voor mij is het weer aftellen naar de eisprong, het grote voordeel van zo'n korte cyclus is dat ik vaker een eisprong heb. het grote nadeel is dat ik 7 dgn ongi ben en dan een week klussen, dan een week of 1.5 in spanning en dan weer 7 volle dagen ongi... wat zitten onze lichamen toch anders in elkaar he meiden!
Babke; hoe kon het dat je dan toch een lichte streep had op je predictor test? Isdat dan zon indroogstreep!? Dat zal ookspannend voor jegeweest zijn of niet? @denise; dankje! Zon korte cyclus is fijn. Je hebt idd meer eisprongen per jaar dus meer kansen.zon lange ongi is waardeloos. Ik ben meestal een dag of 4. Ik heb net een ovu test gedaan en hij is erg positief. Een hele donkere teststreep verscheen binnen tien sec. Uit ervaring weet ik dat ik dat ik er 12 dagen bij kan optellen, dat is dan de lengte van mijn cyclus deze ronde. Dit had ik uit mijn vorige rij testen ook. Mn ei springt als het goed is nu binnen 24-36 uur. Stel dat het nog 36 uur duurt dan is mijn luteale fase maar 10 of 11 dagen. Is dat niet te kort?
Nou Babke, ik geloof er niet in. Ik verwacht gewoon mijn ongi. Ben weer aan het mindf#cken! Heb ook weer onzettend last van puistjes en weer half depri. Dat heb ik na het stoppen met de pil elke maand. Alleen normaal gesproken begint het een week voor mijn NOD en nu pas neerslachtig en chagrijnig sinds vandaag en pukkeltjes sinds een dag of 3. Ben eigenlijk in overweging om daar eens mee naar de huisarts te gaan, want ik lijk wel een puber van 15! Wat denken jullie?
Ik weet niet zoveel over de luteale fase. Ik geloof dat Babke hier meer bekend mee is.... Fijn dat je een positieve ovu hebt, kun je aan de gang vanavond!
Hai meiden, ik ben er ook weer! Net eindelijk mijn ongi al is t nog niet doorgebroken wat echt heel raar is. Zou dat komen door die tarwekiemcapsules? Ik ga er wel mee door, want het voelt goed! Vanmorgen weer een negatieve test gedaan en moest even afstand nemen. Maar ben eerlijk gezegd zo nieuwsgierig naar jullie! Gewoon fijn om hier weer even te zijn!
Hai Theebeeb, ik had geen indroogstreepje, die stond er namelijk al binnen 30 seconden. Wat ik bedoel is dat die test zo gevoelig is dat hij het minst geringst al signaleert. Ik zou deze dus nooit voor je nod gebruiken, omdat je dan zeker weet dat elke bevruchting door de test gezien wordt. Maar 50% wordt een zwangerschap en dat geeft dus elke keer zo'n teleurstelling. Ik vind het een fijne test, omdat ik daardoor op mijn nod wel wat weet. Elke andere test geeft dan nog niets aan. (mijn lf is maar 10, dus in feite in mijn nod, 4 dagen voor een normale nod) En die LF. Als je een maandje zou temperaturen weet je precies hoe lang die duurt. Bij mij is hij altijd 10. Ik heb mijn ei. Dan 9 dagen niets, dan de laatste dag, ik verlies dan al wat bruin. en op dag 11 begint mijn nieuwe cyclus, want dan wordt ik ongesteld. Dat weet je nooit precies door de ovutest. Omdat ik temp weet ik wanneer mijn ei is. Vorige cyclus was mijn ei aan het einde van de piek, maar nu was het ergens in het midden. Dat scheelt dus haast een dag. En 10 of 11 dagen is niet te kort. Er zijn vrouwen met een lf van 7 die zwanger worden. Het schijnt onder de 10 wel wat lastiger te kunnen zijn.
Heb t gevoel als of ik onwijs veel gemist heb! Sorry als ik niet op iedereen reageer! Heb jullie wel allemaal gelezen hoor! Taart, merk je nog helemaal niks van een ongi? Ik dus een pietsiebeethe bruin, maar dat is echt voor het eerst. Eigenlijk al een dag overtijd nu, had niet goed gerekend. Maar test nega. En verder welkom iedereen! We gaan er weer voor met z'n allen!
Maar Emmer, concreet, geen rood bloed nog? Geen bloed, geeft moed toch? Hopelijk een late innesteling
emmertje, geen ongi nee, ook geen bruin. Alles is wit! Vind het wel een beetje vreemd omdat ik een vrij stabiele cyclus heb. Testen waren negatief. Ga nu ook niet meer testen, maar gewoon wachten tot het komt. Hopelijk snel, want dit schopt heel mijn regelmatigheid in de war! Prima om zo nu en dan even afstand te nemen! Ik lijk wel een junkie... zit continue te checken of jullie alweer geschreven hebben... Hhahhahah, ben gewoon erg begaan met jullie!
Hoi Taart, hoe lang heeft jouw lh piek geduurd en vanaf welke dag ben je gaan tellen? Ik zat te denken als hij 2 dagen duurde en je hebt je ei pas op het eind gehad, dan kan het zijn dat je er misschien een dag (of twee) naast zit?
Babke, ik heb niet doorgetest. Ik had op zondag 5 februari een positieve ovutest. ( zaterdag nacht ervoor niet, toen ook getest ). Denk dat ik mijn ei begin van de avond op die zondag heb gevoeld. Ik begrijp je telling nu even niet....... kun je het uitleggen?
Ik weet niet hoveel dagen je na je ei zit, maar stel dat je altijd 15 dagen hebben tussen ei en menstruatie. Als je dan 15 dagen na die zondag zit, kom je uit op maandag nod. Maar stel dat je lh-piek 2 of 3 dagen duurde. Dat kan. En je ei zat aan het eind, dan zou hij dus op dinsdag of woensdag geweest zijn. Dan is je nod dus ook op dinsdag of woensdag. Kun je het volgen?
ja, ik snap het... Dus volgende keer eigenlijk nog even doortesten als ik het goed begrijp! Het maakt dan dus eigenlijk niet uit hoe regelmatig je cyclus is... Maar stel dat ik mijn ei later heb gehad dan zondag, dan is mijn sex frequentie nog goed geweest: vrijdag 3-2 geklust zondag 5-2 geklust en ei (?) dinsdag 7-2 geklust Dat is prima toch?
Oh sorry, haha. Maar ja, je zit wel goed met de sexfrequentie hoor. Ik weet niet of het zo is hoor. Ik doe ook maar een gooi. Daarom ben ik wel blij met mijn tempkaart. Dan weet je dat iig zeker. Geeft mij steeds veel rust in ieder geval. Als je morgen niet ongiben zou ik donderdag een CB digital met indicator of predictor early doen. Spannend!
We gaan het zien..... ik wacht gewoon af. Ga in ieder geval niet meer testen nu. Inderdaad misschien donderdag. Ik zie het wel. Vind het gewoon een beetje vreemd. Heb wel last van mijn buik hoor. Maar ja, dat heb ik eigenlijk al 1,5 week! Nou, ik hou jullie gewoon op de hoogte.... Ben ook wel nieuwsgierig naar jou Emmertje? Gaat het doorzetten, offfff...
Zo is het. Meer kan je niet doen, en het kan ook zijn dat je ei toch later was. Dat de piek net niet genoeg was en later nog een keer gepiekt heeft. Dat zou wel de latere buikpijn kunnen verklaren. Het blijft nog even afwachten dus. Moet je werken morgen? Dat je je zinnen even op iets anders kan zetten?
Nee, ik hoef niet te werken, maar we zijn thuis grote opruiming/schoonmaak aan het houden, dus afleiding genoeg! Komen jullie zo nu en dan wel effe online? Kan ik lekker tegen jullie aan kleppen!