Taart, ik had vrijdag wel buikpijn, maar daarna niet meer gehad. Merk niks van een aankomende ongi of zwangerschap, voel eigenlijk niks! Jij dus ook al zo vreemd. Denk toch ook niet dat onze hersenen dit doen hoor...toch? Omg, wat maken we onszelf toch gestoord! Ik wil gewoon of ongesteld worden of een posi test! Grrrrr!
Dit doen onze hersenen ja! Tenminste die van mij wel! We gaan het zien..... Ik wacht gewoon op mijn ongi.
Ik vannacht mega ongesteld geworden! Taart, t was echt beige hihi en je hebt gelijk dat onze hersenen dat doen, bij stress kunnen mensen ook heel ziek worden dus dan kan wat jij zegt ook. T is alleen niet wat ik hoop, want het maakt alles zo lastig. Zit je ook nog te denken "niet stressen, niet aan denken, vooral normaal blijven doen, want anders..." Ingewikkeld!!!! Whaaaaaa!!!! Vind t wel onwijs gezellig dat we hier nog zo met z'n allen zitten! Denk best veel aan het het met jullie gaat hoor, wou ik nog even zeggen. Oh en goedemorgen natuurlijk
Nou Emmer, balen hoor! Op naar de volgende ronde, hopelijk weer met zijn allen tegelijk hier. En Taart hoe zit het emt jou? Ik zit echt op je te wachten. haha. Heb me voorgenomen om wat minder op het forum te kijken de komende weken. Niet omdat ik er te veel mee bezig ben, dat het zwanger worden zou belemmeren, maar meer dat de rest er onder lijdt ahum. Zit te veel tijdens werk te kijken (zooo slecht, dus ga mezelf beteren) en nu moet ik van alles in huis doen. Dat ga ik zo dus ook echt doen. Maar goed, moet blijven kijken of je zwanger bent
Zo wat is hier weer veel geschreven! @emmer; jammer zeg! Twas wel spannend om alles terug te lezen en dan ineens te lezen, ik ben ongi. Op naar de volgende ronde. @taart; wat fijn dat je nog niet ongi bent, dat geeft moed!! Ik heb overwogen aan het begin van deze ronde om te gaan tempen. Maar doordat ik zeer onregelmatig werk, lates, vroegen, en nachtdiensten is het niet heel waardevol. Daar komt bij dat ik dan ws al mijn activiteiten qua werk etc moet bijhouden en noteren ivm onregelmatigheid. Ik word gewoon al heel moe bij die gedachte want dan ben ik er zooveel mee bezig. Babke heb jij een regelmatige job? Het is wel superfijn dat je met het tempen precies kan ien wanneer het ei springt. Ik zal vanmiddag even een ovutest doen, kijken of ie lichter is dan gister.
Ja ik heb een regelmatige job. Ik zet elke dag, ook in het weekend, de wekker om zes uur. Al merk ik dat ik inmiddels uit mezelf wakker word om die tijd. 😊je zou het wel kunnen doen, maar dan moet je de wekker zetten op de vroegste tijd. Maar je zou het ook gewoon kunnen proberen met vijf uur slapen. Ga je 12 uur slapen. Zet de wekker om half zes. En ga je vier uur naar bed, zet je de wekker om half tien. Ik denk dat dat ook werkt, mits je omstandigheden gelijk zijn. Dus altijd kachel uit of aan. Dat soort dingen. En tempen zodra je wakker bent nog voor het opstaan. Het is even wennen, maar inmiddels denk ik er niet meer bij na. Het is een soort tweede natuur geworden.
Hej meiden, Wow emmertje, dat je vanacht wakker werd in een bloed bed.... Ik ben het een beetje beu, want ben dus nog niet ongi. Heel weinig afscheiding en de afscheiding die er is, is ook nog echt wit. Wat moet ik hier nou mee? Heb nog steeds het gevoel dat ik echt ongi ga worden en ABSOLUUT niet zwanger ben.... Ik wil gewoon weer snel naar de volgende ronde! Erg he Emmertje, dat betrokken zijn bij elkaar. Moet ook steeds aan jullie denken en kan jullie eigenlijk al niet meer missen Heerlijk om tegen jullie aan te lullen. Manlief snapt er namelijk niets van.
Nou wakker in een bloed bed was ook weer niet zo hoor hahaha getver Ik lag wakker en dacht aan wat Babke had gezegd over het ei en daarna je mentruatie dus ik dacht eraan dat ik 's nachts mijn ei had gekregen en dat ik dan vast ook 's nachts ongesteld zou worden en ja hoor! Taart, ga je morgen weer testen als je nog niet ongi bent? Theebeeb, welke ovutesten heb je? Lief dat je zo meeleeft! Wanneer is jouw nod?
Was ook maar een grapje van dat bloedbed. Ik probeerde het een beetje luchtig te houden..... Ja, als ik morgen nog niet ongi ben, dan zal ik nogmaals testen denk ik. Heel vreemd vind ik het, aangezien mijn cyclus altijd erg stabiel is. Hij is 1 keer 30 dagen geweest en dat was op vakantie, dus erg verklaarbaar. Heb nog steeds buikpijn, maar mijn puistjes worden minder en ook worden mijn borsten minder gevoelig.....
Taart, dat was bij mij ook van die buikpijn en borsten, toen die pijn stopte werd ik ongesteld. Taart...lekker! Hihi ik eet hier een koekje waarvan ik twijfel of die niet voor de poes is hahaha
Ja zeker! Ik heb alle goede tips opgevolgd die ik inmiddels heb opgedaan hier op zw pagina! Goede standje, klaarkomen na vriend, blijven liggen, preseed gebruikt etc etc. En jaaa... Het was ook nog heel fijn en gezellig! We doen er alles aan om het leuk te houden, liggen soms ook echt dubbel! Mn ovutest zonet weer erg positief! Misschien een wat langere lh piek dit keer. Dus we blijven maar klussen eerst iedere dag. Of is dat teveel? Dan heb ik iig het gevoel dat we er alles aan hebben gedaan deze ronde. Nod is denk ik rond 5 maart. Soms denk ik wel eens, bestond 'onvruchtbaarheid' maar niet. Wat zou het fijn zijn dat iedere vrouw 100% de zekerheid heeft zwanger te raken, en al duurt het dan soms wat langer. Dan hoeven we iig niet ons zorgen te maken als het wat langer duurt... @babke; over het tempen. Als ik nachtdienst heb lig ik om 8.00 in bed tot ongeveer 16.00 is het dan zinvol te tempen als ik wakker word? Het komt erop neer dat ik dan niet structureel op hetzelfde tijdstip temp.
Dat kan hoor, alleen zorgen dat je de wekker zet na het minst aantal uren slaap dat je wel eens pakt. Dus is je korste slaap bijvoorbeeld 6 uur, temp dan ook altijd na 6 uur rust. En slaap daarna weer verder. Rond de eisprong is er toch zat cervixslijm. Althans ik merk dat dat sinds het stoppen met de pil behoorlijk is toegenomen zo 2 weken voor de eisprong. @Taart, stel dat je ei later was. Tot wanneer heb je nog geklust? Ik bedoel, stel dat het zelfs een week later was, zit je dan ook nog goed?
eh, nou, niet echt denk ik. Mjn klusschema: vrijdag 3 feb zondag 5 feb ( ook pos ovutest ) dinsdag 7 feb zondag 12 feb zondag 19 feb We hadden een erg drukke week dus wij maar klussen rond mijn positieve ei! Wat denken jullie?
Niet iedere vrouw heeft het geluk om makkelijk vochtig te worden. Taart; het blijft wel erg spannend zo! Op welke cd zit je nu!? Wat babke zegt kan heel goed natuurlijk, een verlaat ei.