En een iphone in de hand zeker? Volgens mij moet jij een cursus ontspanning en ontstressen gaan doen hahaha.
Hahah! Ja klopt! Hihi! Mijn man heeft net mijn iPhone gebracht! Dit is wel erg hè? Haha. Wij hebben net de slappe lach gehad. Gelukkig dus wel ontspannen!
Dan is het wellicht ook leukere seks geweest. Ook niet vervelend. Wij gaan vanaf het weekend maar weer eens om de dag. Ik verwacht hem over een week. Zitten we weer dicht bij elkaar, alleen ik nu 3 dagen na jou ipv ervoor. Volgende cyclus (die we hopenlijk pas over 9 maanden hebben) zal het wel helemaal niet synchroon lopen. Jammer hoor.
Fijn he? En volgens mij zit ik nu altijd goed; of mijn ei vandaag komt of morgen maakt niet erg veel uit denk ik. Toch? Morgen natuurlijk nog wel klussen. Althans, dat is mijn doel! Hoe zou het met Emmertje zijn. Die had nu toch ook ongeveer ei? Of pas later?
Doen jullie wel eens vieze films kijken ofzo? Ik heb het wel eens voorgesteld, maar hij wil niet. Misschien is het niets hoor, maar het lijkt me best een keertje geinig.
Nee, eigenlijk niet. Wel apart van elkaar denk ik... Nouja, dat weet ik eigenlijk zeker. Zou het raar vinden om dat samen te kijken. Terwijl wij best open staan voor apart dingen..
Goed bezig taart, alles voor t goede doel Ik heb clearblue ovutests gehaald met smileys. Als het deze maand weer niet raak is ga ik tempen. Doen jullie die clearblue met ochtend urine? Als ik een smiley heb moet ik dan nog doortesten?
Heej Theetje, ze werken echt fijn... je weet precies waar je aan toe bent. Welke ronde ga jij nu in? Ik ben deze maand gaan tempen. Kost me geen moeite en ben benieuwd wat het resultaat zal zijn. Ik heb niet doorgetest als ik een smiley had, maar ga dat deze keer wel doen. Gewoon even checken of het overeenkomt met mijn tempkaart. Is je menstruatie al over?
Ik ben nog niet begonnen met tempen omdat ik ontzettend onregelmatig werk en ik heb gehoort dat het tempen dan minder betrouwbaar is. Maar babke zei laatst dat het opzich wel kon en dat je je tijden van het tempen wat moet aanpassen, bijv in de nachtdienst na 8 uur slaap in de middag tempen. Daarnaast is het raadzaam om de temperatuur in een curve te zetten op een site. Vaak zijn deze engels en ik kan heel slecht engels, shame on me. Het liefst maak ik zelf een grafiek met pen en papier. Maar ik zal er toch wel aan moeten geloven straks. Steldat ik wel bij een gyn kom, zullen ze daar misschien wel om vragen. En je kunt dan ook aantonen dat je daadwerkelijk een eisprong hebt. Ik zie er zo tegen op, het tempen, maar ws is dat totaal niet reeel.
Oja, nu weet ik het weer! Lastig, ik heb me daar niet in verdiept. Sorry. Een gyn zal daar inderdaad wel naar vragen ja. Fijn dus als je m dan al hebt.
Babke, inderdaad een lage temp vandaag, maar ik heb ook een uur vroeger getempt. Het vreemde is dat mijn ovu test neg was. Die is maar 1 dag pos geweest. Is dat niet raar? is het nu gewoon over en voorbij voor deze ronde?
goedemorgen meiden! zo heerlijk geslapen zeg! en er is niks lekkerder om wakker te worden en dan, als je de rolluik omhoog doet, een mooi zonnetje te zien schijnen! verder wilde ik even het volgende met jullie delen: ik ben er deze maand wat minder mee bezig geweest gelukkig en we hebben gewoon lekker sex gehad wanneer we zin hadden. ik had vermoedelijk zaterdag mn ei en we hebben woe-vrij-za-zo-ma-di sex gehad! ben reuze benieuwd of het effect heeft gehad!
Hoi, nee hoor, dan is je ei waarschijnlijk vannacht geweest. Een uur eerder tempen kan niet zo heel veel kwaad hoor. Scheelt misschien een tiende. Nu zal morgen je temp doorschieten omhoog of misschien een klein beetje en daarna verder door omhoog. Als dat 3 dagen je temp hoog geweest is, zal FF het kruis plaatsen op vandaag.
Nou aan de frequentie zal het niet gelegen hebben haha. Mijn nod is denk ik, 26 maart. Maar heb nog geen ei gehad en vanmorgen had ik geen slijm, maar weer korrelige prut, dus het zou me niets verbazen als mijn eisprong deze maand wat later is.
Omdat jullie inmiddels een clubje zijn geworden heb ik dit topic naar 'zwanger worden clubs' verplaatst.
Jij bent goed bezig Denise! Klinkt goed hoor! Hopelijk heeft het inderdaad zijn effect gehad. Wanneer is je NOD? De mijne, zie onder!