Vrijen dag van eisprong of erna?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door emmertje, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    @ Emmertje als je streepje knalt of zelf donkerder is dan de controlestreep zit je goed. Ik vond alleen die streepjes neit zo duidelijk. Daarom ben ik over gestapt clearBlue. Als die streepjes voor je werken, meot je dta doen hoor. Is een stuk goedkoper in ieder geval.

@Taart1611, wat een mooi schoolboekvoorbeeld! Ik heb echt steeds een lange cyclus. Heel even na de pil dacht ik "jippie" max 30 dagen, maar helaas. Ik ga nu weer naar de 36 dagen denk ik.

Emmertje, uit welk deel van nederland kom je? (als je dat kwijt wilt hoor)

2. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    zometeen ben ik niet meer in de gelegenheid om bij de pc in de buurt te zijn. Niet dat jullie denken dat ik opeens weg ben. ;)

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik ook. ben heel schandalig bezig. Niet echt productief op de zaak zeg maar. Zo vaak reageren gebeurt dus niet elk dag.

4. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    oke, dan geef ik jullie alvast een dikke zoen.
    Veel plezier met de mannetjes vanavond!! xx

5. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Van hetzelfde! XX

6. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    styling en ontwerp/gastouder en keihard aan de sla
    @babke thanks meid! Je bent een schat! Ik zit inmiddels krom van de buikpijn, geloof dat er iets aan de gang is down under ;)
    En ik kom uit Amsterdam!

@taart1611 @babke fijne avond, maak er een feest van! :) :) xx

7. angel2

angel2 Actief lid

5 feb 2012
    336
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik gebruik ook de ovutesten van clearblue met smiley.
    Ik vond ze ook erg duur heb ze nu via internet gevonden en dat scheelde 13 euro.
    Ik wilde niet met de streepjes want ik weet hoe ik ben dan is het niet duidelijk genoeg en snap ik er niks van. Nu is het voor mij duidelijk.

Ben blij dat ik me heb aangemeld op deze site. En hoe snel iedereen reageert op vragen.

8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hoi Angel. Succes en hopelijk snel weer een bevrucht eitje voor je. Waar heb je die testen gevonden! Is het nog goedkoper dat bij drogistplein.nl? Echte Hollander, wil wel de goedkoopste :D.

Ik heb mijn ei denk ik al gehad en toch had ik vanmorgen nog een smiley. Mijn temp was iets omhoog en de bmm leek weer gesloten. En gisteravond had ik een beetje buikpijn, maar nu niets. Vorige maand had ik behoorlijk last van de eisprong. Helaas vanavond dus geen poging. Morgen voor de zekerheid nog even,

En emmertje, heb jij je ei gevoeld?

Taartje, leuke verjaardag gehad?

9. angel2

angel2 Actief lid

5 feb 2012
    336
    0
    0
    Hey babke,

Ik heb ze inderdaad van drogistplein. Ja inderdaad echte hollanders :D ik vind ze al vrij duur dus hoe goedkoper hoe beter!

Ik wacht nu ff af wanneer de testen binnen zijn en ga er dan weer mee beginnen!

Ik hoop voor jullie dat het deze maand raak is! Als jullie de eerste smiley hebben gehad testen jullie daarna nog een paar dagen door? En hoe vaak op een dag gebruiken jullie ze?

10. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Hoi Angel! Welkom.. fijn he, zo'n forum waar je lekker kan kletsen over maar 1 ding!

Emmertje: hoe is het bij jou? Met je buikpijn?

@Babke: leuke verjaardag gehad. Maar niet handig: flesje wijn gedronken!
    Na je ei gaat je temp omhoog toch? Maar het klopt dat je LH wat hoger blijft na je ei dacht ik. Ik test niet door na mijn smiley, dus ik heb zelf geen idee wat het bij mij gedaan heeft.

Ook Fijn..: wij hebben gister nog even plezier gehad samen!
    Dus samenvattend: mijn ei gehad op zondag. En we hebben geklust op vrijdag, zondag en dinsdag. Lijkt me prima toch? Dan zijn de kansen toch maximaal?

Hebben jullie ook dat je zo paranoia kan doen soms? Ik heb wat last van mijn darmen. Althans, ik neem aan dat het mijn darmen zijn. Gisteren echt verschrikkelijk steken, maar ondanks dat ik weet dat het mijn darmen zijn, heb ik hoop dat ik iets anders voel, een bevruchting ofzo. Hahahaha, herkennen jullie dit?

11. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik zou vandaag én morgen nog wel even doorfeesten en misschien die dag erna ook nog wel :).

12. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    In de maand dat ik achteraf niet eens in de buurt van mijn vruchtbare dagen had geklust, dacht ik dus dat ik overtijd was en ik zweer je dat mijn buik opgezet was. Een collega keek toen naar mijn buik als ze dacht, hmm, zou ze zwanger zijn. een paar dagen erna was het toen weg.

Ik heb nu in ieder geval nergens last (kan natuurlijk ook nog niet) en hoop dat dat zo blijft tot nod. Anders word je er zeker paranoia van.

Ik test meestal door tot ik geen smiley meer heb. Dan weet ik zeker dat de lh piek voorbij is. Maar als morgen mijn temp 36,9 of hoger is, test ik niet meer. Dan weet ik wel zeker dat het eitje gesprongen is. En morgen nog even klussen voor de zekerheid. Dan hebben we weer gedaan wat we kunnen

13. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    Goedemorgen meiden! Even snel op mijn werk even hier kijken haha!

@angel ik klusserdeklus me suf, maar we hebben het leuk hoor hihi;) die testen met smileys vind ik ook wel wat, mijn testen zijn nu op wel jammer..maar hoop ze niet meer nodig te hebben ook! Succes!

@taart1611 @babke ohhh ja dat paranoia heb ik ook, en hoe!! Als ik ook maar iets voel...en ik denk dat het mijn ei idd was gisteren al zeurt mijn onderbuik nu nog steeds..wij hebben vanaf vorige week donderdag elke dag geklust tot en met gisteren. Vandaag hopelijk ook nog, al ligt mijn libido nu wel eventjes op z'n gat. Vannacht had ik ook pijnlijke branderige tepels! En dan krijg ik zo'n soort schrik in mijn lijf van oeehheee zou dit??? Pffffff :)

14. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    ik heb nog nooit getempt... werkt het voor jou Babke?
    Lijkt me zon gedoe... ;)

15. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Tempen vind ik fijn, maar alleen voor achteraf. Ik doe er niets mee, want daar wordt je pas paranoia van als je op elk dipje en elke stijging gaat letten. Voor mij is het vooral bevestiging dat het ei echt geweest is. In de ochtend zet ik altijd om 6 uur de wekker en stop de thermometer in mijn achterste. Als hij piept kijk ik naar de temp en later vul ik die in via mijn mobieltje. Heel handig. Door de week ga ik er daarna uit en in het weekend draai ik me om en slaap nog lekker verder. De eerste maand hield het me bezig, maar nu bijna 4 maanden verder niet meer hoor. (vanaf de 2e cyclus al niet meer eigenlijk). Je moet gewoon goed beseffen dat je pas achteraf iets aan hebt. Je kunt (meestal dan) er van te voren niet veel uit opmaken en dat doen de meesten wel, met zenuwen enzo tot gevolg. Ik gebruik meer de ovutest en slijmtoename om echt mijn ei te spotten. En de temp bevestigt dit dan nog even.

En het schijnt dat als je zwanger bent, je achteraf kunt zien wanneer het eitje ingenesteld is. Maar ja, ik heb nog geen zwanger kaartje.

16. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    Ik heb dus al een hele tijd juist niks nakkes nada wat slijm betreft, terwijl ik anders dat altijd wel heb, heel vreemd..kennen jullie dit?

17. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    lekker door klussen, maakt toch niets uit? Kan ook geen kwaad! Voor en rond je ei kun je het het beste wat vaker doen!! SUCCES meid!

18. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Wat Bjanc zegt. Maare ik heb net na mijn ei ook geen slijm meer, maar ga daar even niet vanuit. Zou lullig zijn als hij nog moet komen.

19. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    maar ik heb na mijn menstruatie helemaal geen slijm gehad, en normaal heb ik dat dus wel.

blijf lekker doorvrijen, als vriendje ook wil..

20. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Oh zo. Je bent ook niet vochtiger dan anders? Dan heb ik vaak. Het is niet dat het er automatisch uit komt zeg maar.

Deel Deze Pagina