Vrijen dag van eisprong of erna?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door emmertje, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Dames ik ben aan het werk!!

2. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Hej Theebeeb!
    Op wat voor een afdeling werk je eigenlijk?
    Hoe voel je je theetje?

Babke, onze honeymoon hebben we in NewYork, Vegas en op een cruiseboot doorgebracht. Ik nam meestal een pancake.. super lekker! Een geroosterde boterham konden we ook nog vinden. Heb je geen ontbijt in de hotels genomen? Kun je scrammbled eggs eten met een broodje!
    Verder als tip: neem peynenburg ontbijtkoek mee in je koffer en liga en/of Sultana, dan heb je altijd iets!
    Ik vond USA echt heel vet... hopelijk jij ook!

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Oh mag dat? Ik dacht dat je geen koeken mee mocht nemen in de koffer.

Ontbijt hebben we wel op de cruise en in Miami. Bij de hotels van de eerste week konden we geen ontbijt bijboeken. Ze hebben wel ontbijt hoor. Dus we zien het wel.

Gave honeymoon! Lang weg geweest?

Werk ze theetje. Wat doe je? Zit je in de zorg?

Hoe zou het met Emmertje zijn?

4. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    #624 Babke, 14 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2012
    Foutje, dubbele post. Zie hier onder.

5. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    :$:( Zie mijn kaartje! Ik ken dus blijkbaar mijn eigen lijf niet. Gisteren niet geklust en momenteel heeft mijn man geen zin. (ik eigenlijk ook niet trouwens). Mijn lichaam werkt gewoon op de klok joh. Precies 5 weken ipv 4.

@theebeeb, zoals je ziet heb ik weer netjes een piekje voor en dal tijdens de eisprong. De komende drie dagen moet de temp nu naar 36,5 of hoger stijgen.

Elke keer als Ć  verwacht krijg ik b. Met timing, met tempersturen, met ovusticks. Het is altijd net even anders dan ik vereacht. Ik ga dus maar een niet zwanger verwachten deze ronde. Wie weet werkt dat ook wel;):D

6. Theebeeb

Alweer even kort want ik werk alweer.
    Werk op een traumatologische afdeling.

Babke: wat betekend jou tempdaling nu? Wat is je conclusie?
    Taart; ik zie idd een duidelijke daling daarop volgend een tempstijging van een aantal dagen. Heel goed te zien!!

7. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Mijn ei is of vandaag of vannacht geweest. We moeten dus vanavond voor de zekerheid nog maar even aan de klus. Was het vannacht dan gaat het om de zaadjes van maandagavond en anders moeten die van vanavond hun werk doen. Maar timing is in beide gevallen niet geweldig. Gisteren was klussen beter geweest, zeg maar.

Wat is dat? Traumatologische afdeling? De eerste hulp? Wat die jij? Arts of verpleging ofzo?

8. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Shit zeg, Babke!
    Volgens mij heb je gister je ei gehad, uitgaande van je positieve ovutesten.
    Die buikpijn die je voelde is dus blijkbaar niet je ei geweest...

Bah, wat naar dat je lijf je zo voor de gek houd!

@ Theebeeb: wat een leuk vak heb jij! Spannend!
    Inderdaad, mijn tempkaart is heel duidelijk...

Vandaag voel ik me kiplekker. Ben vrolijk en heb het naar mijn zin.
    Ondanks dat ik heel duidelijk het : "ik ben toch niet zwanger"gevoel heb!

9. Theebeeb

He meiden

Babke; wat balen van je ei, denk je hem gevonden te hebben is het toch weer anders. Maar qua klustiming is het niet heel slecht toch? De zaadjes leven wel even maarja, liever klus je dichterbij je eisprong dat begrijp ik, dan toch vanavond nog maar even aan de gang ;)
    Wat doe jij eigelijk voor werk bab?

Taart wat naar dat je in een depressie hebt gezeten, gelukkig heb je goede begeleiding gehad, dat is zo belangrijk. Ik heb winters altijd een soort van "winterdepressie" ben ontzettend gevoelig voor mooi weer, lig dan ook regelmatig onder de zonnebank en heb een lichtbak waar ik voor zit. Ik merk nu het beter weer is het beter met me gaat ik ben opgewekter.

Ik werk als traumaverpleegkundige. Simpel gezegt; alle traumas die binnenkomen en waar een ziekenhuisopname noodzakelijk bij is vang ik op nadat ze gezien zijn op de spoedeisende hulp. Ik verpleeg deze mensen en begeleid ze in het gehele proces. Een enerverende job, maar echt fantastisch.

Deniesje hoe is het met jouw????

10. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Super job lijkt me theetje!
    Ik heb als doktersassistente in een ziekenhuis gewerkt.
    Daar werkte ik op de bloedafname. Bloedafname deed daar dus de bloedafname en de infusen bij alle patienten in het ziekenhuis. Dit werd dus niet gedaan door het verpleegkundig personeel. Dit betekende dat ik ook zeer regelmatig, eigenlijk dagelijks op een ok, verloskamer of op de SEH kwam. Vond dat altijd erg spannend!

Ja Bab, jij mag weer klussen vanavond. Moet zeggen dat ik er ook wel zin in heb, ondanks de nutteloze timing!

Van Denise en Emmertje horen we niet veel. Denk dat ze misschien beide toe zijn aan wat afstand...
    Weten jullie nog hoe Emmertje haar cyclus was..? Zou die nu ook niet bijna haar NOD hebben?

mmm..... we zien t wel!

Ben ondertussen met het avondeten bezig en vanavond mag ik een workshop geven. 12 dames... dus dat wordt een behoorlijke klus!

11. Theebeeb

Wat leuk dat je ook in het ziekenhuis hebt gewerkt. Beviel dat je niet meer of lagen je interesses toch elders? Bovenstaande handelingen verrichten wij gewoon zelf, dat is echt ideaal, we doen en kunnen heel veel zelf en dat maakt het verplegen heel compleet.
    Wat leuk een workshop! Hoe vaak doe je dat ongeveer per week? Wat kan ik Me er precies bij voorstellen? Technieken die je kan gebruiken bij opmaken en tips voor bepaalde kleuren oid? Heb je ook een eigen site?

12. Theebeeb

He bab die cocktails die je hierboven beschreef dat klinkt erg goed! Tuurlijk liever niet en ben je veel liever zwanger uiteraard, maargoed mocht het niet raak zijn dat kun je iig lekker genieten van een alcoholische versnapering ;) spannend he die wachtdagen? Ik vind het killing!!!!

13. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hallo, ik werk in een hele andere branche. Bij een woningstichting. Ik zit bij de onderhoud en beheerafdeling. Ik coƶrdineer daar diverse zaken. Ik wil niet te veel detail, omdat dan zo terug te halen is wie ik ben voor mogelijke collega's en vrienden. Je weet nooit.

Uur geleden geklust. :D gelukkig niet te laat dus en nu maar hopen.
    @Taart, dat doet de zon met je. Daardoor voel je je fijner. Morgen lekker vrij. Dus ik ga sowieso de tuin in! Heg verder snoeien en wat planten verplaatsen. Misschien een boek lezen in de zon. Ik heb er zin in!

@Theebeeb, spannend werk hoor in het Ziekenhuis. Lijkt me erg prettig, maar niet echt iets voor mij. Ben al blij als ik hopelijk geen avonden meer hoef te draaien. Even afwachten nog voor ik dat weet. Werk je veel of parttime?

14. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Haha ik ben meer van de droge witte wijn. Maar doe ik het ook voor! Eisprong is dan toch pas 2 dagen voor de terugreis.
    Ik vind de wachtdagen meestal wel mee vallen. De zenuwen komen vaak pas als ik denk overtijd te zijn. Nu scheelt het dat het 10 dagen zijn ipv 14.

15. Theebeeb

Ja dat is zeker weer een hele andere branche. Ik vind onregelmatig werken niet erg, je weet het van tevoren als je kiest voor de zorgsector. Ik werk 36 uur per week maar meestal meer. Ik hou enorm van mn werk en heb het erg naar mn zin.

Yoehoooeeee bab toch nog geklust!! Heb je je beste verleidingen even in de strijd gegooit? Nu hoef je iig niet te speculeren over timing met zaadjes en eitjes want je hebt er alles Aan gedaan nu. Tenminste als ik weet dat we goed geklust hebben dan vind ik die twee wachtweken ietsie pietsie minder erg want dan hoef ik niet steeds zo twijfelig te zien over de timing

16. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    Hey meiden!

hier nog geen ongi te bekennen.. af en toe een steekje in buik of rug maar daar blijft het bij. Wel een beetje 'vol' en drukkend gevoel in mn onderbuik, eg apart..
    Heb eig zin om morgenochtend te testen, wat zal ik doen?

Liefs

17. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    En mn cyclus is trouwens ook langer!

18. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Is je cyclus langer, omdat je ei later was of ben je een soort van overtijd?

@Theebeeb, nou ja charmes? Ik kreeg meer de slappe lach om het vooral niet doelloos sexen haha. Het was heel erg functioneel, dus vooral snel en doelmatig, weinig romantisch. Moest tussen de bedrijven door :D. Maar goed, daad is zaad, en daar gaat het om.
    Had vanavond een tupperwareparty bij een vriendin, dus moest snel eten daarna bij mijn moeder en dan door.

19. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    #639 Babke, 15 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2012
    Moet je eens naar mijn kaartje kijken! :$ :( Hier zou je toch een baardje van krijgen? Als ik verder invul op ff, maakt Ff er vandaag van! Ik vind dat zo laat na de ovutest, maar ff heeft steeds gezegd dat gezien mijn ovutesten, de ovulatie tussen dag 23 en 26 moet zijn. Vanavond ook maar even klussen dan. De timing is dan ineens wel perfect trouwens :D

Dit is werkelijk altijd. Het is altijd net even anders dan ik voorspel. Denk ik verhoging, komt hij nog niet. Denk ik kleine verhoging, dan schiet hij door enz. Enz.

Enige tegenvaller bij geen zwangerschap. Dan moeten we volgende maand lid worden van de milehigh club ;). Dan ovuleer ik ergens boven de oceaan ofzo.

20. Theebeeb

Denise spannend!!! Goed teken dit. Heb je getest vannochtend? Ik ben totaal niet nieuwschierig hoor ;)

Even een vraagje: de ovu testen van clearblue
    Met smileys. Als ik na testen het staafje verwijder staan daar streepjes op, is het de bedoeling daar ook Naar te Kijken? Staat niets over in de bijsluiter

Deel Deze Pagina