Hoi hoi Vandaag weer een heel stuk gelopen 22 km. Heerlijk. Twas erg fijn weer, betrekt nu wat. Emmertje het kan best dat je je ei niet voelt. Ik heb hem nog nooit gevoeld. Spannend dinsdag je nod. Ga je nog testen voor die tijd? Taart een erg goed teken dat je temp hoog blijft!! Als je wel ongi word wat we niet hopen wanneer zou hij dan moeten dalen? Een aantal dagen ervoor? Babke jou kaartje is idd merkwaardig. Je zou toch moeten kunnen vertrouwen op de clearblue ovu testen, deze zijn 99% nauwkeurig staat erop, daarnaast vind ik ze duur zat. Hier nog geen smiley gehad. Klussen rustig door blijft het zaad ook mooi vers haha. Fijne avond alvast taart! Lekker ontspannen en genieten & lekker eten!
Gevonden op internet; Als je na de ovulatie doorgaat met temperaturen En er komt na een week wéér een stijging Zou dat kunnen wijzen op een zwangerschap. Bij de innesteling stijgt de temperatuur ook! Een temperatuursdaling in de tweede week na de eisprong duidt in vele gevallen op een komende menstruatie
Uhm.. Weet niet meer welke site. Had even gegoogled en had erg veel paginas open staan op een gegeven moment in mn iPhone. Maar ik vond het ook erg nuttige informatie.
Heel erg nuttige info! Op een bepaalde manier ben ik deze maand ontzettend nuchter en kalm.... Maar als ik dit lees krijg ik het toch een beetje warm hoor!
Hallo allemaal. Welkom Roosje. Gewoon beginnen inderdaad en als je temp gemiddeld stijgt dat is je ei geweest. Google maar eens op basale temperatuur. Je krijgt dan een goede uitleg. Invullen vind ik het fijnste op fertility friend en tempen moet elke dag om zover je kunt dezelfde tijd en voor het opstaan of plassen ofzo. Hoi Theebeeb, ik denk nu toch ook dat hij nog komt. Bmm is nog steeds open en ik had daarstraks weer vruchtbaar slijm. Ondanks dat je niet naar strepen moet kijken denk ik dat ik een lichte lhpiek gehad heb. Dit is net zo'n cyclus als in november. Toen duurde hij ook 40 dagen. Maak me er niet zo druk om, we hebben afgesproken morgen te klussen en dan om de dag en met smiley elke dag. @Taart, staar je niet blind op je temp. Je hebt een net kaartje maar je weet niet wat gewoon is en bij bijna elke vrouw stijgt halverwege de lf even door. Je kunt pas zien dat je zwanger bent rond nod. Doorstijgen gebeurt meestal pas daarna namelijk. Hoe was het eten? Wij zijn ook uit eten geweest, maar biefstuk was te gaar. Ik wilde er wat van zeggen, maar er was niet gelijk iemand beschikbaar. Vond mijn moeder mij opeens een verwende puber! Kan er nog boos om worden. Als ik geld betaal voor een rood stukje vlees, wil ik een rood stukje vlees. Als zij hem nu betaalde, maar dat deed ze niet. Bah, word er weer geïrriteerd van. Heb uiteindelijk dit stuk op wat dus niet mijn ding was. Kwam de gastvrouw de borden ophalen en ik zeg het. Zegt ze, zeg dat dan gelijk dan krijg je een nieuwe. Ik kon het niet nalaten om te zeggen dat ik dat wel wilde maar niet mocht haha. Wie weet mag ik (hopelijk natuurlijk) straks 9 maanden geen rode ossenhaas! Nou ja, verder leuke avond gehad hoor.
Hej Babke, heerlijk gegeten! Zeetong ! Mmmm! Ben je met je moeder geweest en niet met manlief? Nee hoor, ik staar me echt niet blind. Ben nog nooit zo kalm en relaxed geweest! Geloof er ook niet in, dat scheelt. Maar denk dat we uiteindelijk allemaal wel wat hoop hebben als puntje bij paaltje komt. Toch?
Zeetong, lekker!! Ja natuurlijk! Dan is het goed. We waren met zes. Wij, mijn ouders en kennisen van hun. Zo heb ik nog echt (tegen beter weren in) gehoopt op een zeer vroege innesteling op 2dpo. Dat kan volgens mij niet eens.
Zie mijn kaartje en het gekke is dat als de komende dagen ook hoog zijn, dan zegt ff niet gisteren maar donderdag als eisprong. En dat kan ik dus niet helemaal volgen. Voor de zekerheid proberen straks nog even te klussen. Stel je voor Misschien door de snelle stijging. Ik dacht eerst dat dat vast komt door een wijntje, maar toen ik ging slapen was ik 36,1. En toen was het wijntje al 2 uur op. Ik heb er twee op. Dat kan vast niet zoveel effect hebben.
Goede morgen! Babke en taart: klinkt goed hoor! Lekker gegeten dus. Een biefstuk kan ik enorm van genieten. Dus doe dat ook regelmatig. Babke; wat apart dat je nu weer vruchtbaar slijm hebt. Zo word het wel erg verwarrend. Maar je klusschema is prima, zo mis je hem echt niet. Ik heb een SMILEY! . Maar meteen begint die verschikkelijke onbedwingbare onzekerheid toe te slaan, wat is dat toch erg! Ga vanavond klussen. En dan denk ik, is het niet te laat? Gister is er niet geklust maar eergister wel. Ppfff Ga nu eerst werken!
Haha Taart en ik weten er alles van. Maar vanavond klussen is vroeg genoeg hoor. En nog even doorklussen!
Goedemorgen! Babke, altijd zeggen als je ergens ontevreden over bent, ook met eten! Wat raar van dat slijm, of ik bedoel eigenlijk meer tegen mezelf te zeggen "zie je wel dat het kan!" want ik had dus ineens afgelopen dinsdag nog een dikke streep op een overgebleven ovutest van de vorige keer. Ik dacht meteen oh miss zwanger want vruchtbaar kan ik toch niet meer zijn?! Wel dus! Maar jij dus ff doorklussen! Theebeeb, vanavond aan de klus, komt goed! Taart! Ik heb trek in taart! Hihi
He Emmer, zoetcravings? haha. Ik klus inderdaad nog door. Mar hoe ik ff ook invul, alles wat morgen en dinsdag boven de 36,4 is, geeft een ei op afgelopen donderdag. Ik ben dus erg benieuwd. Zo denk je dat je zit te wachten op je ei en zo ben je misschien wel 3 dpo. Maar een rare kaart is het wel. Zo'n grote stijging heb ik niet eerder gehad. Wanneer is jouw nod emmer? Wel spannend, ben benieuwd waarom jouw ovutestje uitsloeg. Ik hoop niet vanuit vruchtbaarheid
Ik hoop ook niet vanuit vruchtbaarheid! Zou niet zo leuk zijn gezien een megakorte lf dan! Dinsdag is mijn nod, de 20ste. Vanmorgen een cb test gedaan, een rondje! Ben blij met deze ovutesten. Ik heb echt trek in zoet ja, hagelslag op brood mmmm.... Ik zou helemaal niet meer weten wat te denken als ik jou was met zo'n kaartje Babke, vind t knap dat je er al een beetje wijs uit kan worden! Ben heel benieuwd wanneer je dan je nod hebt. Taart, bevalt het tempen je? Je bent rustig lees ik, apart, heb ik deze maand ook gehad. Voelt wel heel prettig moet ik zeggen, al stijgt t spanningslijntje toch ook weet nu aan het einde. Heb je dat ook? Hoe voelt je man dat nu? Beter?
Emmertje, het voelt echt fijn ja, om niet zo gespannen te zijn! Veel minder dan vorige maanden. Maar ik zeg heel eerlijk: vanmorgen was mijn temp toch weer wat hoger ( zie kaartje ) en dat geeft me dan toch een soort van lichtelijk opgewonden gevoel. Eigenlijk slaat dat nergens op, want het is de eerste temp ronde en dus heb ik geen vergelijk. Maar goed..... Heb ook niet die onbedwingbare dwang om te testen. En ja, tempen bevalt prima. Het kOst geen moeite, maar is heel inzichtelijk!
Weet je wat ook rust geeft? Dat vriendlief er nu net zoveel voor doet als ik! Maar Taart, ik kan me heeel goed voorstellen dat je toch dat gevoel krijgt van zo'n stijging! Zou ook kunnen Babke, rustig doorklussen en maar weer w a c h t e nn n......
Nou, ik durf het eigenlijk niet te zeggen, omdat het zo kort na mijn ei is, maar sinds vanmorgen voel ik me zwanger. Ik kan niet uitleggen waarom. Het is er ook niet de hele tijd, maar ik heb wel continue gerommel onderin mijn buik. Echt een beetje zeuren t.h.v. de baarmoeder. Krampjes die een beetje doortrekken naar de onderrug. Maar ik ben wel een beetje bang voor weer een teleurstelling. Stel dat het inderdaad een soort van innesteling was gisteren, dan is dat supersnel en is het dan niet te vroeg? Is het dan niet op een verkeerde plek gezet (bzz). Ik vind het zo dom dat ik dat denk, maar kan het niet weg krijgen. Een innesteling op 3dpo heb ik wel vaker gehoord en misschien was mijn ei dan toch wel woensdag in plaats van donderdag, aangezien donderdag toch een tiende hoger was dan woensdag. Je temp is natuurlijk van meer afhankelijk dan alleen hormonen. Ik had zelfs gisteravond even getempt en toen was het 36,1. Heel laag voor de avond, dus aan het wijntje van gisteren kan het niet gelegen hebben.