Goedemorgen meiden! Hebben jullie goed geslapen? Morgen moet ik ongesteld worden, dacht ik toen ik wakker werd haha! Maar liever natuurlijk helemaal niet Fijn hè, de vogeltjes zo horen fluiten 's morgens, geeft echt een zomers gevoel! Vanmiddag nieuwe bloemetjes voor op het balkon halen, hoef niet te werken! Welkom pretty! Gezellig dat je er ook bij bent!
Ik had vruchtbaar slijm en mijn bmm stond open. Beide heb ik nu sowieso niet meer. Als dat klopt is mijn nod volgende week dinsdag geloof ik. Maar ik vind die achtbaankaart van mij zo raar dus ik blijf testen. Vandaag overigens weer negatief. Wat lekker dat je vrij bent! Ik ben jaloers hoor. Ik moet zelfs vanavond door . Maar is een korte vergadering denk ik
Goeiemorgen! Heel bizar Babke, jouw kaartje. Hier kun je echt niks mee. En sorry, ik kan er ook niets zinnigs meer over zeggen, behalve dat het absoluut ruk is! Mijn temp 0'1 gezakt. Dit kan ik volgens mij beschouwen Als hetzelfde. Ben benieuwd wat er komende dagen gaat gebeuren! Emmertje: heb je ongi klachten?
He taart, 0,1 zegt bij jou helemaal niets. Als het gisteren 37,15 was, geeft de thermometer 37,2 aan en misschien is het nu wel 37,14. Dan lijkt het een tiende verschil maar is het een honderste. Maar dat zul je helaas nu niet weten. Afwachten inderdaad. Ik test iig door en ik zie het wel. Misschien is mijn cyclus echt van slag en komt mijn eisprong pas over een week ofzo. Ik kan me nu haast niet voorstellen dat hij geweest is. Ik heb het wel nog steeds koud. En dan vooral bij mijn onderrug dat doortrekt naar mijn billen. Zo irritant. Ik heb een blouse aan in mijn broek, dus hij ligt echt niet open ofzo. Nu ben ik altijd wle kouwelijk hoor, maar dat beperkt zich meestal tot mijn handen en voeten.
Ik heb ook geen klachten. Heb alleen een rot nacht gehad. Hij leek eindeloos te duren en steeds erg warm. Ondanks dat voel ik me wel redelijk uitgeslapen! Je hebt gelijk bab, met die temp.
Mijn lijf is van het padje af. Ik heb zulke koude billen, heeeeeel vervelend. Ik denk alleen maar, ik wil in bad!!. Heb dat al sinds ik de auto in ging vanmorgen. Dan heb je toch net een warme douche achter de rug zou je zeggen. Taart, heb je ook gedroomd? En Muffin hoe is het met jou? Ik wilde Fiore ook uitnodigen, leuk of wordt het dan te druk?
He meiden ik heb net ff bijgelezen. Maar ben aan t werk! Vanavond zal ik ff reageren. Het weer is super btw
@babke ik heb van meerdere zwangeren gehoord dat ze het super koud hadden in de eerste weken van hun zwangerschap. Echt gewoon niet warm te krijgen maar dus wel gewoon een hoge temp meten. Wie weet..wil je niet laten hopen, maar stiekem doe je dat toch wel of niet? @de rest dankjulliewel! ik ben niet heel actief hier, maar zal mn best doen bij te blijven Mijn temp is weer wat gedaald, zit nu op 36.7, wat wel nog steeds hoger is dan voor mn ei. Maar denk dat het er niet in zit deze maand Volgende maand beter...
He babke. Ik heb hier op hrt forum eens gelezen dat er meid zwanger waren en het ook zo koud hadden steeds! Je temp kaart blijft je bezighouden zo hé.wat is een lijf toch een raar ding soms, wij willen gewoon duidelijkheid en weten waar we aan toe zijn. Ik heb net weer getest en het rondje is leeg. Probeer vanavond te klussen maar hoop niet dat vriendlief druk voelt dan word het niks en dat vind ik toch zo rot!! Was vorige x ook zo, waardeloos. En dan heb ik nu alweer zo iets; zie deze ronde zijn de kansen alweer verkeken. Bleh. Daarom mn onzekere vraag als ik vanavond niet klus zou dat erg zijn? Altijd op zoek naar bevestiging en herkenning ppff. Gelukkig begrijpen jullie me wel
Met de gsm fotos plaatsen lukt niet goed heb ik hier laatst gehoord. Kun je het ook vanaf je pc sturen?