Hej meiden, tuurlijk ga ik niet naar een ander forum! Ik blijf jullie echt wel trouw hoor! Ik heb een half schuldgevoel naar jullie.... Babke, jahoor, vertel aan je mannetje, maar please please houdt het aub binnen jullie 4 muren... Je weet dat zijn geboortedorp "ons kent ons" is! Het is echt zon raar gevoel! Ik voel niets, heb alleen maar de wetenschap. Gek he? Zo zie je maar.... je hoeft niet perse iets te voelen! Daarnet kwam ik thuis van volleybal en ik had honger. Dus ik sta lekker een rijstewafel met philadelphia en gerookte zalm te maken, zegt mijn man: WAT BEN JIJ NOU AAN HET DOEN?! JE MAG HELEMAAL GEEN ZALM! HAhahahahaa... Weten jullie trouwens hoe je je oude handtekening kan verwijderen? Ik krijg deze niet weg!
Via instellingen en dan handtekening. En die zalm kan nu nog heen kwaad hoor. Pas na week vijf. Ik vind sowieso die etensregels soms tomelijk overdreven. En ik voel me nu toch even kut!!!! Dat stomme ei van mij is dus echt nog niet geweest, na vandaag kan dat niet anders. Hier kan ik zelfs met mijn gevoel geen ei meer van maken. Aaaarrrggh!!! Waarom nou niet??? Dan wordt ik straks vast ongesteld op vakantie! Mijn lh piek was dus toch te laag. Ze kunnen wel zeggen dat ik geen streepjes mag kijken bij Cb, maar normaal knallen de streepjes en nu knalde ze gewoonweg niet. Heb ik mijn mans sperma aangezien voor vruchtbaar slijm dan? Ik begrijp het niet. Komt dit dan toch door die vmk? En dan ben jij ook nog zwanger! Ik vind het zo leuk voor je, maar zo kut dat ik niet eens de kans heb om zwanger te zijn. Ik weet het even niet meer😢😡. Maar ik ben voor jou wel heel blij hoor! Maar wat is er nou met mij aan de hand????
Gadver typ ik hier een dik verhaal klik ik op de verkeerde knop .. Zucht Kga eerst maar weer even slapen
Allereerst Taart, je bent net pas zwanger, het kan ook over twee weken pas komen dat je echt dingen gaat merken. Honger hebben heb je wel vast vanaf nu, want t kleintje groeit als een malle, alle orgaantjes worden gevormd en dat kost energie, en jou ook! Wacht maar haha, straks lig je elke avond om 8 uur in je bed hihi en niet schuldig voelen! Ik voel me ook heus zoals babke, want het gevoel zelf ook heel graag te willen kunnen we niet uitzetten natuurlijk. Er komt vanalles bovendrijven, vooral de "waarom lukt t nou niet". Maar echt, Babke ook jou overkomt het! En mij ook! Babke, schreeuw, huil of weetikwat het van je af, praat erover met manlief. En vecht samen! En ongesteld worden op vakantie is niet leuk, maar miss helpt t als je niet te ver vooruit kijkt? Ik moet zeggen, om me heen wordt ook iedereen 'maar' zwanger. En ja, ik heb al een kind. Maar nee, dat helpt niet. Het gevoel van nog een kindje op de goede manier (is die er?) krijgen, samen wachten op de uitslag van de test. Een fijne zwangerschap. Dat is waar ik naar uitkijk. Me gelukkig voelen omdat we thuis gelukkig zijn zonder ziekte. Het gaat wel gebeuren! Nog even geduld... X
Lieve Babke... Jank, schop, sla en gooi het er vooral uit! Ik snap je frustratie.... We snappen hier allemaal je gevoel van frustratie, onzekerheid en teleurstelling. Maar hou moed meis! Super rot dat jou temp zo wisselt, want dit maakt je extra onzeker. En aangezien jij, naar mijn idee, een controlfreak bent, snap ik dat je nu even in een dip zit. Ik stuur je heel veel liefde, positiviteit en hcg hormoon! Niet via de post, maar door vandaag heel erg aan je te denken. KOmt goed lieverd!
Je bent een schat! Ik vind dit ook helemaal geen leuke reactie naar jou. En het komt niet door jouw zwangerschap hoor, maar door mijn (tijdelijk) incompetente eierstok. Ik kreeg op het andere topic al veel bijval dat het goed kan komen door de vmk. Er was er zelfs 1 die daardoor een hele cyclus van 8 weken!! geen eisprong had gehad en pas in de volgende weer en pas de cyclus daarna zwanger. Die helderziende met zijn datum (8-8-12) heeft gewoon niet mijn bevalling voorspeld, maar de bevruchting denk ik (nou ja, hoop ik heel hard). Gezien vorige maand, ben ik er zeker van dat het voor ons weg gelegd is. Maar zou ik nu echt dat sperma gewoon aangezien hebben voor vruchtbaar slijm? Het valt me wel op dat er nu niets ander is dan creamy en voor de smiley gold hetzelfde. ik heb normaal altijd een week ofzo waterig slijm en maar 2 dagen eggwhite. Nu was het bijna een week eggwhite, is ook wel gek. En zodra we gestopt zijn met klussen, is de creamy terug. Ik ga maar weer in de wachtstand. En ik blijf testen. hmmm, wordt een duur maandje testen. Emmertje, heb jij een link van je website? Ben benieuwd. mag via pb hoor. En Taart, aangezien je nog geen bloedband heb, zou ik als ik jou was vanavond als galgenmaal (als je ervan houd natuurlijk) lekker biefstuk nemen met carpaccio vooraf. En vanmiddag filet amercain. Is gelijk een feestelijk diner met je hubby om het te vieren en proef goed, want het is voorlopig ook het laatste
Goedemorgen Ik open net mn oogjes en kijk allereerst even bij jullie! Taart goed geslapen? Hoeveel rompertjes en rammelaars kwamen er vannacht voorbij in je droom? Babke er zijn geen woorden voor nodig om je frustratie te voelen, heel begrijpelijk! Je word er gewoon zo onzeker van en hebt geen grip op je situatie nu, en dat is nou net wat we zo graag willen. Je doet zo je best en op dit moment word het gewoon niet beloond en dat is klote. Ik vind het ook ontzettend moeilijk, ik ben nu tien maanden verder en sta met lege handen en de onzekerheid groeit elke dag dat er iets niet klopt. En ik haat dat gevoel ik wil blij zijn.Maar op andere momenten gaat het weer beter en raap ik mezelf weer bij elkaar. Ook wij worden moeder!! Vasthouden meis.. Echt waar! Keep youre head up Emmer ik ga zo je site bekijken! Ik heb die van taart ook al bekeken. Leuk om te zien wat jullie zoal bezighoud. Ik heb geen site maar ben heel veel bezig met handwerken. Ik haak en brei Met zpagetti tassen en kussenhoesjes etc. Gisteravond toch nog geklust gelukkig! Het geeft rust want nu heb ik het gevoel er alles aan gedaan te hebben tijdens mn ei. Nu twee wachtweken! Babke ik neem plaats op onze grote lounge bank en we schenken er 1 in en wachten samen! Ik heb nog even een vraagje; als manlief nogal wat biertjes opheeft is het sperma de volgende dag dan van mindere kwaliteit?
Dat zeggen ze ja, maar ach. Dat geldt ook voor een warm bad en dat doen wij ook regelmatig hoor. Het zal vast wel meevallen als hij gewoon normaal kwaliteit zaad heeft.
@taart gefeliciteerd!! Super! Hoe is de eerste nacht als zwangere vrouw geweest? @babke Dikke knuffel voor jou! Al iets meer duidelijkheid over je ei? @emmertje mooie site! Ik heb zelf een eigen bedrijf in het websites bouwen, dus leuk om te zien! @theebeeb sterkte op de bank Het blijft een vervelend iets dat wachten @hier mijn temp is vandaag hetzelfde als gisteren, maar ik heb er weinig vertrouwen in..ben bang dat ik zondag gewoon ongesteld ga worden en weer verder mag naar de volgende ronde
Nog geen ongi te bekennen! Maar die komt wel hoor! Pretty, wat leuk! Welk bedrijf? Theetje, stuur 's wat foto's kussenhoezen op de site miss wel leuk! Taart, hoe voel je je? Babke, kom je de de dag door?
Hallo allemaal. Ik had vanmiddag geen tijd om erover na te denken. Ik had een VvE-vergadering en werkelijk et schoolvoorbeeld waarom ik mijn huidige functie niet echt leuk meer vind. Er zit 1 kakkerlak onder die bewoners die echt bij iedereen het bloed onder de nagels vandaag haalt en ik moest notuleren. Het was zo'n wisseling van leuke en gespannen sfeer, dat ik helemaal ben leeg gezogen. Ik zou gaan sporten, maar dat sla ik toch maar even over. Wat mij het ei betreft, die mag mijn nu wel wachten tot de pasen, dan kunnen we mooi een 'made in the usa baby' maken en ben ik hopelijk ook niet ongesteld in amerika. Taart, hoe gaat het? De schrik al te boven? Ga je het geheim houden voor ouders of ga je het hen wel eerder vertellen? Wachten valt wel mee he theebeeb?
Emmer spannend!!!! Is je cyclus regelmatig of wel eens een dagje korter of langer!? Ik stuur je even een pb met fotos van mn zelfgemaakte producten! Goed? Doe ik het weekend ff heb ik wat meer tijd ervoor. Babke; drukte hoor ik wel! Nu lekker in de chillstand!? Het wachten is goed te doen. Vandaag hebben twee zwangere Collegas zich aangemeld. Waarom word echt IEDEREEN zwanger in mijn omgeving? Kan iemand mij dat in godsnaam uitleggen??