Ik heb mega zere borsten. Dit heb ik 1 x eerder gehad in de vierde ronde. Verder niet. En ongi krampen.
Nou, misschien ben jij ook wel MEGA zwanger! Maar is niet leuk nee. En eerlijk gezegd weet ons verstand wel beter en we gunnen het iedereen. Maar als je het net hoort op een moment dat je zelf even de draad kwijt bent of iets dergelijk, dan heb je er gewoon wat meer moeite mee. Logisch. Chillstand nu. Net alvast deel 1 van mijn koffer ingepakt. Ik ben altijd goed op tijd haha. Duurt nog 2 weken voor we gaan. Vanmiddag nog 2 nieuwe korte broeken gescoord. Helaas 2 maten groter dan vorig jaar (balen!!!). Maar wel leuke en wat shirtjes. Ik neem weer veel te veel mee. 2 korte broeken, 3 lange. 6 hempjes, wat t-shirtjes, 2 gewone jurkjes, 1 strakdjurkje en een avondjurkje. 5 paar schoenen, zo erg. Mar ja, slippers, gympen, nette hakken en 1 paar hakjes die erg mooi zijn, maar niet heel lekker zitten dus daar ga ik niet op blind varen haha en een setje gemakkelijke stoere sandalen. Maar ja, wil voor alles wat, voor het strand, voor in de stad en voor de avond op de cruise. Wat is dat toch met vrouwen haha. Hoe lang ben jij al van de pil af theetje? Al best een tijdje toch? Pijnlijke borsten lijkt me dan goed, maar op de dag van eisprong wel bijzonder. Al heb ik dat ook 2 cycli gehad trouwens. Niet de vorige, maar de 2 daarvoor.
Babke een goede voorbereiding is het halve werk! ik vind jou hoeveelheid kleding en schoenen heel normaal voor twee weken. Ik word altijd volledig voor abnormaal verklaard als we op vakantie gaan en dat is ieder jaar hetzelfde maar dat boeit me dus zeer weinig. Je moet van alles wat bij je hebben en niet denken o ahit dat shirtje is er niet!! Mijn koffer word voor vertrek altijd Nog gewogen thuis.. Spannend momentje altijd.Hihi Ik ben in juni 2011 gestopt met de pil en jij bab??
Eind juli. Mijn laatste ontrekkingsbloeding was op 1 augustus. Ik wilde wel eerder stoppen, maar ben blij dat ik dat net gedaan heb, want dan had ik echt pukkels gehad op mijn bruiloft. Gelukkig nemen die pikkels nu eindelijk af. Wij gaan normaal kamperen en dan neem ik 1 weekendtas mee, ook voor 2 weken. Vroeger trouwens niet hoor, maar inmiddels kreeg ik door dat ik steeds hetzelfde droeg en dat dan daar ter plekke ging wassen Maar ja, we hebben nu best luxe hotels en bij zo'n cruise moet je volgens mij ook beste netjes aan tafel. Ben heel erg benieuwd.
Pview gelukkig ik kan hier weer komen! Was er even uitgeknikkerd volgens mij! Ik ga nu slapen, Weltrusten meiden
Toevallig wij gaan dit jaar voor het eerst kamperen. Hopelijk kan ik het bij 1 weekendtasje houden gecombineerd met een handwasje Als je straks op vakantie bent zou het leuk zijn als dan je eisprong is maar ik vermoed dat je geen temp en ovu gaat doen op de boot? Misschien kan je relaxter vakantie vieren?
oh jawel hoor, heb er even over getobt maar de handel gaat gewoon mee. Ik denk dat ik anders juist geen rust heb.
Hi meiden ! @ Babke: Heb ik het juiste clubje gevonden ? Het was even worstelen door een oerwoud van clubjes Ik kom net mijn bed uit, ik ben er direct na het eten in gedoken, hoofdpijn en misselijk. Ik moest nog even werken dus ik ben er net toch maar weer even uitgekomen en nu gaat het weer redelijk. Hebben jullie ook meer last van hoofdpijn sinds je gestopt bent met de pil ? Ik kan duidelijk merken dat ik reageer op hormonen.
De handel ja dat word het zo langzaamaan wel ja. Mijn banner klopt niet helemaal. Gister middag was mn ovu test alweer nega dus denk dat ik mn ei gister ochtend heb gehad, dat is mn schatting. Welkom Fiore! Wij hebben een erg leuke club hier. Er word lekker gekletst. Heb net je temp kaart gezien, ziet er goed uit. Welke ronde zit je? Ik heb een mega zere pols. Mn vriend denkt dat het door de iphone komt. Overbelasting. Denk het zelf ook
Hoi meiden! Zo, ik ben weer bijgelezen! Ik heb een hele onrustige nacht gehad. Ik kon maar niet in slaap kOmen en had het heel erg koud. Vandaag hele dag gewerkt en vanavond gelijk na het eten naar mijn ouders gegaan met de foto van pos test, een rol beschuiten en roze en blauwe muisjes. Was natuurlijk super leuk! Daarna ook naar mijn schoonouders gegaan en zij reageerden ook heel enthousiast! De zusjes en broertje zijn inmiddels ook op de hoogte. Het is nog steeds een heel bizar gevoel. Ik kan het me nog steeds niet voorstellen dat het echt zo is. Heel onwerkelijk. Ik probeer er ook wel luchtig naar te kijken, want het kan zomaar mis gaan. Maar goed. Emmertje: geen ongi vandaag. Ook niet getest? Zometeen ga ik je website bekijken! Ik zal je een Pb sturen met mijn website! Thee: fijn dat je gister nog geklust hebt! En nu het verschrikkelijke wachten.... Waardeloos! Babke: heb je wel een relaxte avond gehad? Goed dat je je even lekker op de vakantie richt! Pretty: bedankt voor je felicitatie! Hopelijk voor jou ook snel een pos test! Fiore: Welkom bij het leukste clubje van dit forum. Ook voor jou: heel veel succes!
Goedemorgen! Ruk geslapen, was kl*tedag gisteren, hopelijk vandaag eens beter nieuws. De bestellingen voor de site mogen ook wel binnen komen stromen, maar ja, zoiets kost tijd, dat weet ik ook wel. Nog niet ongi. Voel nog steeds niks. Geen borsten, buik, niks. Geloof ook niet in een zwangerschap helaas, dus dat zal t ook niet zijn. Straks werken, misschien dat dat helpt! Welkom fiore! Het is heeeeel gezellig hier! Soms niet, maar dat hbben we dan ook even nodig Babke, vakantie!!! Oh wat heerlijk! Bijna! Fijn hè om zo vroeg je koffer in te pakken, doe ik ook altijd. En je gaat zo luxe ook, tof zeg! Kun je altijd overal ongestoord met elkaar vrijen, vond ik altijd zo fijn hihi, is nu wel anders met een boeffie erbij Taart! Wat leuk allemaal, geniet van alle aandacht die je 9 maanden krijgt! Theebeeb, je pols van de iPhone? Ben je vergroeit? Hihi
Goedemorgen Taartje wat fijn dat iedereen zo enthousiast heeft gereageerd. Geniet maar van de tijd zonder kwaaltjes het kan zo anders Heb je al uitgerekend wanneer je gaat bevallen? Emmer als ik ooit zwanger ga raken koop ik een sprei bij jou! Beloofd hoor! Ik houd erg van zelf gemaakte Dingen. Ga ook wel naar hobby o handwerk beurzen toe. Ik vind het posi dat je nog niet ongi bent. Taart voelde immers ook niks! Het is lastig om vertrouwen te hebben in je lijf dat je ook WEL zwanger zou kunnen zijn! Ga je nog testen!? Is je cyclus regelmatig?
Hè theetje, das lief van je Van t weekend stuur je ff wat je maakt hè! Ik ben altijd wel regelmatig, maar heb weleens een kleine uitschieter gemaakt naar 30 terwijl ik anders 28 heb. Maar heb afgelopen maand geen ei gevoeld, heel vreemd. Heb eergisteren nog getest, negatief hoor, dus ik reken echt nergens meer op. Wachten!
Emmertje, zou je toch niet een testje wagen voor de zekerheid? Vandaag ben ik heel de dag op locatie ivm een fotoshoot. Heb er al een autorit van een dik uur opzitten. Mooie locatie: boten, water, molen en vuurtoren. Heel gaaf voor een shoot voor zomerkleding! Babke, hoe is het met jou vandaag? En Denise: het is stilletjes! Alles ok meid?
Het wachten is onderhand één van mn hobbys geworden, tja je moet er wat van maken hé! ik word er steeds beter in. Hoe is het met babke? Zal zo je tempkaartje even bekijken voor de temp van vandaag. Doe je nog ovu testen?
Taart, dat klinkt als een lekker dagje werken! Wel hard werken, maar die zon! Heerlijk! Ik wacht vandaag nog even af, als er geen bloed te bekennen is waag ik weer een test. Ik was ook al aan Denise aan t denken! Waar ben je mop?
Wow, doe mij jouw baan!! Geen zeurende eigenaren meer. En dan met dit weer, heerlijk! Met mij gaat het goed hoor. Ik heb vandaag wel een downdag. Geen idee hoe dat komt eigenlijk. Ik heb sinds tijden weer eens 8 uur geslapen, dus dat is zo goed! Ik was echt gesloopt gisteren na die vergadering. Mijn eitje komt pas met pasen denk ik . Er is echt nog niets te merken, mijn bmm is dicht en het slijm is ook korrelig en melkwit. Dus dat duurt nog wel even. Ik ga het eiwit ook weghalen, want ik weet nu eigenlijk wel zeker dat ik gewoon sperma heb gezien. Zo handig dat goedje van de man. Ik ga wel even ovutesten bij bestellen nu van Zwanger en kids, die zijn iets goedkoper dan CB. Iets zegt me namelijk dat wel eens een lange cyclus kan gaan worden en dan bewaar ik de cb wel als bevestiging ofzo. Ik neem wel midstream,w ant ga niet meer zitten klooien met een potje. De hele handel gaat waarschijnlijk dus echt mee het vliegtuig in . Ik ben ook weer terug naar mijn oude thermometer. Ik heb alles weer omgerekend. Dat is zoveel makkelijker vergelijken. Dan weet ik veel beter wat een voor- en na eitemperatuur is enzo. En wat fijn dat jullie allemaal weer lekker actief zijn hier! Dan kan ik jullie weer lekker als uitlaatklep gebruiken haha.
Ik moet zeggen dat ik t ook heel fijn vind met jullie weer hier! Ik ga straks ook nog ff wat bijbestellen..testen deze keer
Nu ik zeker weet dat ik het goede clubje te pakken heb lijkt het me wel een idee om me even kort voor te stellen. Ik ben dus Fiore, 34 jaar, moeder van 2 jongens van 4 en 6. We wilden eigenlijk al kort na mijn jongste een derde kindje maar door omstandigheden is het daar niet van gekomen. We zijn nu vanaf 1 januari "bezig" Ik ben wel al in juli gestopt met de pil. De eerste ronde werd ik plotseling met 29 dagen ongesteld. Ik had echt het gevoel zwanger te zijn, ik durfde er mijn hand voor in het vuur te steken. En het gekke is, ik heb nog nooit een cyclus van 29 dagen gehad. Meestal tussen de 35 en 40 en ook wel eens 50 of 60. Dus dit was een beetje vreemd. Ook best heftig ongesteld geweest. Toen het rode bloed verdween na 7 dagen bleef er bruin bloed komen, wel een week of 2. De HA zei:"hormonaal in de war" Toen ik dacht dat het bruine weg was, begon er weer een fel rode bloeding die ook weer 7 dagen aanhield en daarna was het over. Met andere woorden...ik ben nu eigenlijk in de 2e ronde bezig. Ik heb het vermoeden dat ik een VMK heb gehad en dat mijn lijf daarna de boel heeft schoongemaakt. Nu ben ik voor het eerst gaan tempen, na de laatste rode bloeding, zie kaartje. Ei was nu duidelijk te zien en te voelen. En ik ben nu aan het afwachten...het blijft spannend. En het gekke is, ik vind het eigenlijk nu nog enger dan met de eerste, juist omdat je weet wat er allemaal komen gaat en hoe leuk het allemaal is Sorry, lang verhaal geworden. Ik ga mijn best doen om jullie ook te leren kennen, met hoeveel dames zitten we hier ?
Ikke dus! En taart, theebeeb,prettymum, babke natuurlijk en Denise! Gezellig klein clubje! Welkom, je kunt hier bij ons alles kwijt dus spui maar lekker! Ik ben 31, heb een meisje van 2 en we zijn alweer in ronde 5. Ik heb in het voorstadium van baarmoederhalskanker gezeten, alles is nu helemaal goed! Na een miskraam achter gekomen. En ik heb net mijn webwinkel geopend! Heb er al eerder een gehad, maar wilde iets nieuws. nu weet je ook iets meer over mij. Oh, en ik ben een dag overtijd. Heb paar dagen geleden test gedaan die negatief was.