Vrijen dag van eisprong of erna?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door emmertje, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    #941 Babke, 26 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2012
    Nee hoor, is niet ingewikkeld en ik weet niet watvoor mobiel je hebt, maar ik heb een app op mijn iphone, heel handig. Al moet je je wel eerst even via het internet aanmelding voordat je op de app verder kunt. En anders pb je mij maar, of mail me, dan geef ik je mijn mailadres wel.

2. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    styling en ontwerp/gastouder en keihard aan de sla
    Daarnet een vraag gesteld over de ovulatietesten van clearbleu, ik snap even niet wat ze nou meten, de eisprong of je vruchbare dagen. Ben weer eens in de war, pfffff gek van! Tempen gaat me wel goed af, nu een dipje in temp. zo invullen op FF als dat lukt:)

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hè emmer, ze meten de LH piek. Normaal heb je na de piek binnen 48 uur de eisprong. Een lhpiek staat niet garant voor een eisprong zoals je bij mij hebt kunnen zien, maar normaal gesproken komt je ei dan wel. En toen ik Cb belde, zeiden ze tegen mij dat hoe hoger de piek, hoe donkerder de streep. Ik heb normaal een knalstreep als hij uit de test komt, maar dat was deze keer niet. Ze meten vanaf een bepaalde waarde namelijk.

Hè emmer als je wil dat we kunnen mee kijken moet je de link van ff even opvragen. Via het menu sharing en dan get code.

4. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Dankje babke. Als ik ongi word dan ga ik me melden.
    Pijnlijke borsten zijn helemaal verdwenen

5. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    Babke dankjewel! Nu snap ik het al meer, wat fijn! Ik zet zo link van FF hier, als het rustiger is op mijn werk

6. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hmm die discussie over een kindje "plannen" is ook wat hoor. Ik heb even nagekeken. Als ik deze maand zwanger zou raken en mijn eitje is weer rond dag 18 dan ben ik op 30 december uitgerekend....niet ideaal. Maar goed, ik denk dat je blij mag zijn als je in verwachting raakt, timing is dan echt van ondergeschikt belang. Gaan we allemaal tempen nu ??
    Gezellig hihi....

7. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    Ik ben op 2 januari jarig en echt elke verjaardig is even leuk hoor!

8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    En ik ben van juli en heb vroeger nog nooit op mijn eigen verjaardag getrakteerd en we vierden het altijd eind juni. Maar ik ben er niet slechter van geworden hoor. Er is altijd wel iets.

9. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    Welke moet ik hebben? De bb code of html?

10. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    Joepie gelukt!

11. Theebeeb

Was het moeilijk emmer??

12. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    Nee hoor, ik heb de gratis versie genomen. Je ziet vanzelf waar je je temp kan invullen. Bij sharing rechtsboven kun je daarna de code die je daar kunt vinden (get code) hier in je handtekening plakken. Ik heb m nu ook op de iphone als app geplaatst, super!:D

13. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    #953 emmertje, 27 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2012
    Jouw nod is al bijna theetje wat spannend he, bijna testen!
    Was je ook al aan t tempen eigenlijk?

14. Theebeeb

Ik word dit weekend denk ik ongesteld. Ik had enorm zere borsten dat is nu verdwenen, voel niets. Heb het idee dat ik gewoon ongi word maar dat heeft te maken met dat ik geen vertrouwen meer heb in mijn lichaam, niet zwanger raak dus. Het is gewoon zo moeilijk, meer dan de helft van mn vriendinnen zijn zwanger. Dan ga ik aan het werk, daar lopen ook weer drie dikbuiken rond. Ik word er continu mee geconfronteert. En ik vind het zo verdomd moeilijk!!

Nee nog niet getempt. Misschien volgende ronde.

15. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    Pfff theetje dat is echt zo klote! Tempen geeft mij wat rust, dat we er nóg meer mee bezig zijn. Stiekem denk ik dan dat ik nu pas echt zwanger kan raken omdat ik er alles voor doe, maat waar dat op slaat weet ik ook niet. Blijf geloven in je lichaam, geef jezelf vertrouwen, ook jij wordt moeder! Verdorie! Knuffel mop, et is zo verdomde lullig :(
    Nu lijkt t net alsof ik er vanuit ga dat ik zwanger word maar ook ik ben heel bang hoor

16. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    We worden allemaal vroeg of laat moeder, dat weet ik zeker. Kijk naar Taart, die is het ook gelukt. Nou ja, moeder, het zwanger worden stukje dan.

Ik zat net in de auto en ik denk dat ik blijf tempen en testen tot een de vakantie en dat ik de hele klerezooi eens thuis laat. Gewoon lekker veel sex op vakantie, omdat het leuk is en niet omdat het moet. Nou ja, wel een beetje natuurlijk, want onze frequentie is normaal niet zo hoog haha.
    Ik neem zelfs geen zwangerschapstest mee. En dan zie ik het thuis wel weer. Is er dan nog niets te bekennen, dan temp ik weer minimaal 3 dagen en zie ik vanzelf wel of die hoog of laag is.

Wat zouden jullie doen? Heel eerlijk? Meenemen, (thermometer en ovutesten) of niets mee nemen? En misschien is mijn ei dan al wel geweest. Als mijn ei trouwens al geweest is, neem ik denk ik ook geen test mee. Als ik echt testbehoefte krijg, koop ik er daar wel eentje.

17. Theebeeb

Klinkt makkelijker dan het is denk ik maar ik zou niets van dat alles meenemen. Gewoon lekker genieten van je vakantie en van elkaar. Je bent er al lang en vaak genoeg mee bezig. Gun jezelf nu alle rust. Als je het niet bij je hebt zul je je daar snel genoeg bij neergeven en hoeven je gedachtes er ook niet naar uit te gaan. Ala je thuis komt kun je wel weer verder waar je gebleven bent. Of juist niet. Want misschien word er op de cruiseboot onder de heerlijke zon wel een mooi kindje verwekt. ;)

18. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    Babke, het is misschien wel t gezelligst als je het allemaal niet meeneemt, maar misschien ben je wel heel onrustig. Ik zou t meenemen omdat ik t me de hele tijd zou blijven afvragen. Maar ik zou het niet bv expres alleen s avonds doen omdat je dan kan blijven liggen, maar ook gewoon lekker overdag, wanneer jullie zin hebben! Maar misschien wen je eraan na een paar dagen en voel je weer hoe het is om totale rust te hebben! Kortom, aan mijn antwoord heb je niets :cool:

19. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Haha, ik dacht ook al. Zo'n cruisebaby lijkt me wel wat.
    Ik dacht, ik neem het gewoon mee en dan zie ik daar wel. Maar dan gebruik je het juist natuurlijk. Ik heb alles al ingepakt (hoezo vroeg?), maar ik denk echt dat ik het maar weer opberg.

Ik had trouwens zojuist wat vruchtbaar slijm. Wel wat anders dan anders. Het was wit, je kon er een draad van trekken, maar het was net alsof er een soort klontje aanhing. Het was geen klontje, maar weet niet hoe ik het anders moet omschrijven.
    Dus wie weet groeit mijn eitje wel weer :)
    Bij mij is normaal de aanloop van het vruchtbare slijm best wel eventjes, maar nu gezien de termijn wel snel, dus we gaan weer aan de klus. Het was weer even geleden. Ik kon me er niet toe zetten. Erg he? Maar ja, dacht alleen maar, ik ben toch droog (?) haha.

Tijdens de wintersport had ik trouwens ook niet getempt. Dat vond ik achteraf ter vergelijking wel jammer. Maar ja, jammer dan. Gewoon met enige regelmaat op vakantie, dan moet het goed komen. In de ochtend, want manlief lust graag een beirtje, dus daarna zal wel minder slim zijn :)
    En slijm checken kan wel altijd natuurlijk. Dat heb ik altijd bij me.

Ik heb trouwens wel als sinds de ovutest een zeurend gevoel af en toe. Net eipijn, maar dan anders. Dus ik denk dat mijn eitje wel groeit. Nou ja, hoop natuurlijk.

20. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    Weten jullie toevallig iemand die logo's en of banners kan ontwerpen? Die het tegen een zacht prijsje doet of wil ruilen voor een mooie vilten sprei?

Deel Deze Pagina