Vrijen dag van eisprong of erna?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door emmertje, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Digitaal? Ik heb voor mijn eigen bedrijfje een paar jaar terug het een en ander zelf ontworpen.

2. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    styling en ontwerp/gastouder en keihard aan de sla
    Ja digitaal, heb je een voorbeeld? Je hebt mijn mailadres toch nog?

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Dat zou ik even op moeten zoeken. Ik moet zo sporten, dus dat doe ik later even. Dan mail ik je.

Wat vinden jullie van deze testen? Ik ben tijdelijk overgestapt op zwanger en kids. Gisteren had ik als negatief bestempeld. Maar nu heb ik vandaag echt een soort eipijn. Ik heb uit het niets een slijmpiek van jewelste. Mijn temp. is 36,6. Die temp komt vaker voor, maar heel vaak heb ik die temp ook op de dag voor mijn ei. Zojuist was de test negatief, dus toen ik dit overzicht zag dacht ik. Zou gisteren dan toch positief zijn? Ik heb de cb net ook maar even gedaan en die was nu ook negatief.

4. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    Die van 26-3 vind ik positief, de rest allemaal niet als ik het zo zie. Maar het streepje is nog steeds niet donkerder of net zo donker als het tweede streepje, en dat moet wel toch? Heb je wel geklust? En je hebt eipijn, dat is wel echt een teken ivm die test!

5. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    hoi meiden,

ik ben afgelopen zaterdag weer ongesteld geworden, op cd 9!
    zie onderstaande handtekening voor mijn cyclus, hij is echt flink van slag!
    volgens de ha (die heb ik vandaag gesproken) heb ik dus ook geen eisprong gehad de afgelopen maand!
    ik moet alle uitslagen van as vrijdag even afwachten en we worden zoiezo doorverwezen naar de gynaecoloog voor verder onderzoek.

babke, heb jij je ei al gevonden?

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik weet nog niet of ik mijn ei gevonden heb, maar als ik mag gokken, gok ik toch op morgen. Ook al vind ik die test ook niet overtuigend. Maar misschien is de echte piek wel 's ochtends geweest.

Zeg, Denise, misschien heb jij ook wel iets aan dat maca. Ik heb dat aangeraden gekregen van de natuur apotheek. Het zou snel werken. Misschien is het toeval, maar het lijkt erop dat min hormonen weer een beetje op de rit zijn. Baat het niet, schaadt het niet toch? Kom je weleens in Roosendaal? Dan zou je eens bij het geheim langs moeten gaan. Ze hebben mij tot nu toe altijd met van alles top geholpen. Mijn zonneallergie is dankzij hen ook van de baan. Nou moet je geen wonderen verwachten, maar als het puur om je hormoonhuishouding gaat, is het misschien iets voor je.

7. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Het lijkt er inderdaad op dat de test van de 26e een dikkere streep heeft. Misschien dan toch positief. Ik zou trouwens alles thuis laten als je zo heerlijk op vakantie gaat. Door iedere keer te tempen ben je er toch veel mee bezig. En wat je zegt, je ziet daarna snel genoeg of er wat aan de hand is. Dat houdt het spannend ;)

8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Als mijn ei echt vandaag is, weet ik sowieos gauw genoeg wat er loos is, want dan wordt ik ongesteld op dag 1 van de vakantie. joehoe!! Ik ga natuurlijk nog maar even uit van menstruatie. Dus alle sticks en testen gaan de koffer uit en het maandverband erin (en hopelijk ongeschonden weer mee terug haha)

9. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    Goed zo babke, je neemt gewoon een goeie beslissing voor jezelf, even een time out en wie weet!

10. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    Hoe is het met alle meiden eigenlijk?

11. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Taart, Pretty!!!!!!! waar zijn jullie??

12. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Hallo

Hier ben ik! Vandaag gewerkt. Was echt een gekkenhuis. Ben compleet afgedraaid. Maar er staan nog drie manden wasgoed te wachten om gevouwen te worden.

Bab je houdt het spannend zo met je ei!
    Vind die test van 26 maart redelijk posi. Test je nu nog door?

Ik heb dus totaal GEEN klachten en niets anders dan anders. Voel me precies zo als anders als ik ongi word. Morgen ga ik test doen.
    Dan is de druk er maar weer af.

Emmertje welke cyclusdag zit jy nu? Klusperiode komt alweer bijna?

13. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    Theetje! Morgen testen, meid wat spannend!
    Ik zit nu op cd7. We zijn zelfs al begonnen met klussen, toch wel weer fijn hoor om ermee bezig te zijn :) de wijntjes (die ik al amper ben gaan drinken) gaan even helemaal aan de kant, en we zetten ons er volledig voor in. Ben wel heel benieuwd wanneer ik die smiley nou te zien krijg, ik had vanavond al een beetje last van wat krampen? Zit te denken of ik miss megavroeg mijn ei heb en daarom ook nog niet zwanger ben omdat we nooit zo snel na de menstruatie alweer vrijen.
    Ik kom hier morgenochtend vlug kijken hoor theetje, laat je het ons ook even weten?

14. Theebeeb

Goed bezig emmer. Hoeveelste ronde zit je nu?

Ja ik kom morgen langs hier!!! ;)

15. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Hej Girls!

Hier ben ik!!!!! Sorry sorry sorry dat ik wat afwezig was. Heb het echt heel heel druk gehad, en als ik niet aanhet werk of bezig was, dan lag ik te slapen! Hahaha.

Theetje, wat spannend dat je morgen gaat testen. Je weet dat het niets hoeft te betekenen als de test negatief is he?! En onthoud ook dat ook ik dacht dat ik niet zwanger was aangezien ik niets voelde.

Babke, slim om het hele zooite thuis te laten. Ga maar eens effe lekker ordinair sexen op vakantie, gewoon vanuit je tenen omdat je vent een lekker ding vent en omdat de zon je lust aanwakkert...
    Als je het meeneemt durf ik te wedden dat je toch zal gaan gebruiken en je weet na je onrustige afgelopen maand hoe rot het is als je er effe geen pijl op kan trekken. Dat gaat dan toch in meer of mindere mate je vakantie beinvloeden!

Emmertje, Goed dat jullie al aan het klussen zijn. Wel prettig he, dat tempen?

Denise, tjonge meid, nu al ongi.. heel bizar. Het is maar goed dat je al naar de dokter mag. Ben benieuwd!

Met mij gaat het goed. Elke dag besef ik meer dat het ECHT zo is en dat voelt best fijn! Vandaag heb ik een 9 maanden dagboek gekocht, zodat ik elke week alles op kan schrijven.
    De afspraak met de verloskundige is ook gemaakt. 19 april mag ik bij haar terecht. Aanstaande woensdag komt er een dame van moeders voor moeders. Vind het wel een prettig idee om daar aan mee te werken.
    Verder heb ik gelukkig tot nu toe niet veel kwaaltjes. Ik ben snel moe en heb het elke keer ontzettend koud. Mijn borsten groeien elke dag zo lijkt het. Heb het gevoel dat ik al heel snel voor een andere beha op pad kan.

Ik wacht met smacht op jullie dames! Lijkt me zo leuk om samen te zwangeren! Elke dag stuur ik jullie emmers HCG en heel veel liefde toe!

* smak *

16. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    He Taart, ik sta klaar om de hcg op te vangen hoor en dan kunnen we hopelijk na mijn vakantie samen op pad voor zwangerschapskleding hehe.

We gaan vanavond nog aan de klus en als het lukt, morgen ook. Dus wat dat betreft moeten we weer goed zitten, lijkt me. Nu hopen dat ook wij in de lente en eitje kunnen broeden hihi.

Thee, spannend!! Ga je morgen gelijk testen of wacht je nog een paar dagen?

Emmer, het zou een goede reden kunnen zijn hoor, de timing van het klussen!

17. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    HeTaart, op welke dagen had jij geklust? Ik denk dat mijn ei, na logisch beredeneren, afgelopen nacht of gisteravond was. We hebben gisteren rond tien uur geklust en 24 uur daarna. Heb zo'n spijt dat we zondag niet meer geprobeerd hebben :(. Dus ik vroeg me af, hoe zat het ook alweer bij jou? Ik heb het gevoel dat we het nu van gisteren moeten hebben en niet meer die van vanavond.

18. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Super goed toch?! Wij hadden geklust op zondag, vervolgens op woensdagmiddag en die Avond of nacht mijn ei gehad. Daarna niet meer gedaan. Weet je niet meer hoe ik in paniek was?!?!
    De woensdag middag was dus het lucky shot!

Geen zorgen over jouw frequentie dus!

19. Theebeeb

Goede morgen meisjes

Mijn test was witter dan wit! Helaas!
    Zon vroege van sensitest.
    Zal nu ah werk!

X

20. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Nou dat kloteding springt weer niet hoor. :(:(
    Ik ga mijn eierstokken ontslaan! De bmm staat wagenwijd open, er is megaveel slijm. De ovulatietest is dan wel een vraagteken, maar die is inmiddels weer te lang gelden om hem vandaag he laten springen. Dit is zo frustrerend.
    Ik zou me bijna afvragen of ik niet onderkoeld ben. :$

@theetje, hoeveel dpo ben je nu? Misschien komt het nog?

Deel Deze Pagina