Super dat je een weekend weg gaat! Dat lijkt me heerlijk! Ook schaatsen lijkt me leuk. Ben nog niet geweest dit jaar door gebrek aan schaatsen! Hahahaha.
Herkenbaar!!!!!! En dan van die goedbedoelde opmerkingen van intimi die het weten. Je moet er niet zo mee bezig zijn. Zeg dan niets en houd gewoon je mond! Alsof dat gaat?
ja.. tjonge... daar word je gek van. Alhoewel ik dat niet heb in mijn omgeving omdat eigenlijk niemand het weet behalve mijn ouders. Die gaan op vakantie en roepen dan als laatste: "goed je best doen heeej!" Dag mam!!
hhaha leuk als je ouders dat roepen! ik ken het ook hoor, et is alleen maar wachten wachten wachten.... maar het duurt veel te lang!!
Denise32, welkom, gezellig dat je er ook bent! ik snap er soms ook geen biet van, en dan hier komen kletsen is zo fijn! Ik hoop ook dat ik het goed heb gedaan, ik dacht zondag of maandag mijn ei te hebben gehad, maar klaarblijkelijk op dinsdag gehad..geen flauw idee, heb wel ovutesten gebruikt. Genoeg gevreeen hopelijk..vanavond weer hihi babke, leuk weekend weg, heerlijk! migraine is erg vervelend, ik heb er ook last van, maar dat komt ook door mijn fibromyalgie. maar heb je er nooit medicijnen voor gehad (mijn toetsenbord doet raar en kan mijn vraagteken niet meer vinden haha!) alleen mijn zus en ouders weten dat we voor de tweede gaan, vind ik ook wel leuk, want dan kunnen we er af en toe over praten, dan voelt het wat dichterbij ofzo. Ze hopen net zo erg als wij! verder ook aan niemand verteld, mensen snappen een heleboel niet...
Onze ouders weten het, de broer van mijn man en zijn vriendin weten het en mijn beste vriendin. En 1 collega weet het. Dat vind ik wel fijn, want die staat wat verder weg van de vriendenkring zeg maar. Ik maak er nooit een geheim van dat wij een kinderwens hebben, maar of ze ook denken dat wij concreet bezig zijn. Geen idee. Er zijn er vast wel bij voor wie het geen verrassing zou zijn.
Iedereen weet ook wel van ons dat we graag willen, ik ben er wel open in. Ik merk juist van mensen die verder weg staan dat ze het niet begrijpen. Ik ben ziek geweest dus begrijpen mijn ouders en zus het maar al te goed..
Misschien wil je er niet over praten Emmertje, maar je schrijft dat je ziek bent geweest. Toch niet al te ernstig? Wat voor reacties hebben mensen die je amper kent dan? Bij mij is het zo dat mijn zusje in verwachting is, dus mijn ouders zijn sowieso in de de zevende hemel!
taart1611 na een miskraam is ontdekt dat ik in het hoogste voorstadium van baarmoederhalskanker zat, ik heb een goed gelukte operatie gehad, een besparende omdat ik heel graag kinderen wil. en mensen doen er zo simpel over, over het krijgen van een kind. kan daar niet zo goed tegen, het is zo bijzonder. Mijn eerste zwschap was verre van leuk, maar toch heb ik zo genoten ervan!
Beste Taartje, een jonger zusje dat in verwachting is? Leuk! Heb je maar 1 zusje? Ik zag trouwens dat je geen schaatsen hebt, welke maat heb je? Ik ga vanmiddag nieuwe halen. Heb hele gafe kunstschaatsen apart laten leggen. Heb straks een paar over. @Emmertje Wat vervelend zulke reacties he? Laat iedereen het voor zichzelf bepalen zou ik zeggen. Wat zeggen ze dan?
Babke, ik heb 2 jongere zusjes en de jongste ( ja die ) is in verwachting. Inmiddels gaat zij al richting de 16 weken... Ik heb schoenmaat 40, welke schaatsmaat heb je dan? Ik zou wel van die harde kunstschaatsen willen. Wat voor schaatsen heb je gekocht? ( plaatje? ) @ Emmertje: Jemig wat rot als je dat meemaakt! Zo zie je maar hoe kortzichtig sommige mensen kunnen zijn. Ow ik word daar gewoon boos van als ik eraan denk! Maar ik begrijp dat deze ziekte geen nadelige gevolgen heeft voor een nieuwe zwangerschap?!
Jeetje, wat een gedoe. Nou Emmertje, volg gewoon je hart hoor! Leuk om te horen van je zusje Taartje. Ik was inderdaad benieuwd of zij het was. Jammer, ik heb schoenmaat 36. Gaat neit passen helaas. Ik heb deze apart laten leggen Mystique. Ik had kunststof harde en dit is van stevig leer en ze zijn ook best wel warm van binnen. En die opmerking. Inderdaad Als je dan iets laat vallen is het gelijk, hoe oud ben je dan? 28. Ooooh dan heb je nog alle tijd. Boos inderdaad.
Mijn oude zijn niet zo warm en hard. Kunststof geeft niet mee en dat vind ik zelf niet prettig. En ze waren een beetje verkleurd. Ik heb ze nog van sinterklaas gekregen. Stiekem vind ik ze niet zo mooi meer Maar dat is zo'n onzinnige reden voor nieuwe schaatsen. Dus ik dacht. Ik koop nu 1 keer hele mooie en goede nieuwe en daar doe ik dan de rest van mijn leven mee (gezien de hoeveelheid ijs jaarlijks in nederland )
Nee op zich niet, maar heb met de eerste wel in het ziekenhuis gelegen omdat ze al wilde komen met 31 weken, hele nare ervaring. Kan dus komen doordat er een stuk van de baarmoedermond is verwijderd.