Vrijen dag van eisprong of erna?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door emmertje, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    klopt je banner dan niet babke?
    wanneer is je nod dan?
    dan kunnen we elkaar weer steunen! :)

2. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    zojuist te horen gekregen dat mn uitstrijkje goed was! vanmiddga krijgen we de uitslag van het sperma van mn vriend en krijgen we te horen hoe verder! best een spannend dagje dus!

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Top Denise!! Fijn dat het goed zit. Die bloeding van afgelopen week was misschien wel geen echte ongesteldheid?

Mijn banner klopt niet meer nee, ik zal hem zo maar weer aanpassen. Mijn ei zal nu wel morgen komen denk ik. (hoop ik)

4. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Hey meiden

Denise wat fijn dat je uitstrijkje goed was. Ben beniuwd naar de uitslagen van vanmiddag. Ik duim voor goede uitslagen.

Slecht nieuws. Bruine afscheiding...

5. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Volgens mij is dat perfect zo denise!

6. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Spannend! Hou je ons op de hoogte?

7. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Hej jak wat vervelend. Heb je dat altijd voor je ongi?

8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Is dat niet erg vroeg als zondag je nod is? Kan het niet van een eventuele innesteling zijn?

9. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Dat dacht ik ook!

10. Theebeeb

Hebk altijd.
    Maar tis wel vroeg idd zit op dag 25
    Fingers crosses

11. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Nou snap ik er niets meer van. Net weer een ovutestje gedaan. Bewust met clear blue en zwanger en kids (om te vergelijken). Nu waren ze beiden negatief. Gisterochtend was clear blue ook negatief en vanmorgen was hij positief. Normaal heb ik zeker 2 dagen een positieve ovulatietest van clear blue. Gisteren begin van de avond een zwanger en kids gedaan en wel een duidelijke streep, maar kan hem toch echt niet positief noemen.

Nou vraag ik me dus af. Heb ik nu zo'n korte piek, omdat er al een keer een soort lh-piek geweest is of wordt het nu weer niets :(. Ik had echt een geel plasje, dus hij was niet te waterig ofzo.

Volgende keer ga ik dus mooi weer gewoon alleen clear blue gebruiken, dat geklooi met die streepjes tussendoor. Maar de clear blue is bijna op en heb niet zo'n zin om al nieuwe te bestellen. Er liggen nog 14 Z&K. Misschien was mijn ei toch gisteren. Nou ja, de temperatuur zal het leren haha.

12. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb echt heel weinig tijd gehad en ook de komende dagen is het druk. Ik heb even vlug bij gelezen, spannend zeg Thee. Ik hoop dat het inderdaad een innesteling is geweest. Zou zo leuk zijn....

@ Babke...waardeloos dat getob. Het wordt tijd dat het Pasen wordt...misschien voelt je eitje zich dan wel geroepen.

Hier alles oké. Ongi is over, temp zwaait door het beeld. Het verschilt per dag, maar het is wel laag allemaal. Ik probeer er niet zo mee bezig te zijn maar het is wel moeilijk :)

13. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    styling en ontwerp/gastouder en keihard aan de sla
    Wat een goed nieuws van je uitstrijkje Denise!

Babke, ik ben jouw mailtjes kwijt, heel raar!

14. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    Zou een wijntje echt heel erg kwaad kunnen tijdens vruchtpare periode? Heb nog steeds geen smiley, maar toch...

15. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Zal straks de Comp. Wel even starten. Wijntje kan geen kwaad totdat je een positieve test hebt. Alleen heeft het bij mij altijd effect op temp als ik het s avonds drink. Dan is de temp hoger.

16. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Tuurlijk niet! Ga jezelf dat nou maar niet ontzeggen, dat kan 9 maanden lang nog! Ik heb de zaterdag voor mijn pos test ook nOg 3 flinke glazen op. Geniet ervan!

17. Theebeeb

Ik heb na die ene keer bruine afscheiding vanmiddag niks meer gehad... Ik ben echt wat zenuwchtig nu! Ik wil een UIT knop om mn gedachten uit te zetten!! Heb vanav een verjaardag nu weet ik niet wat ik moet. Bab als ik jouw was kan je wel 1 drinken of meer!!!

18. Theebeeb

Oh emmer bedoelde ik! Sorry!

19. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    Thanks lieffies! Ik heb een wijntje opengetrokken:)

Theetje, doe vanavond gewoon wat je anders ook doet. Maak er een feestje van!

20. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Lekker, ik zou ook wel een wijntje lusten! ;)

Theetje, wat spannend maak jij het zeg! Geniet lekker van je avond en ik stuur je liters HCG!
    Trouwens: Hoe ver woon jij bij Zwolle vandaan?

Babke, wat rot dat het zon zooitje is, maar misschien heb je echt maar 1 dag een positieve ovutest? En inderdaad, pleur die goedkope troep weg, want daar heb je toch geen flikker aan op deze manier? Het brengt alleen maar onrust!

Ik ga lekker even kijken of ik begin juni nog een reisje kan plannen... :D

Deel Deze Pagina