Emmer, ik denk dat ik al dichter bij jouw bedoeling ben. check je mail maar even Ik wordt helemaal enthousiast van dat creabea zijn op de computer Als hij is zoals je het hebben wil, maar ik er ook wel een pdf van.
He taart, lekker joh, een reisje! Wil je niet van de zomer, anders moet je wel lang zonder reisje doen
Ja, wel naar het buitenland, maar niet te lang vliegen. Spanje ofzo. En.. ik ben zondagavond in Zwolle vandaar......
Ja idd Babke, wie weet wel genoeg smiley en sex!! Heb je je maandverbandjes helemaal niet nodig op vakantie! Ik hoor zojuist mijn dochter tellen van 0 tot 10!!!! Ze is twee!!!! Goed hè!
Ik krijg dat op mijn werk niet gepland en ik wil zsm..... zie het niet zo zitten om met een dikke buik aan het strand te liggen.
Ongeveer tellen haha! Taart, lekker zeg een reisje! Oehhh hoop dat wij ook nog gaan, wie weet naar Frankrijk. Spanje is wel mijn thuis! Maar iets te ver met dochter in de auto. Is morgen je nod theetje?
Oooh, das toch leuk, de aangespoelde potvis act schijnt erg lekker te zijn als de zon schijnt haha. Met dikke buik liggend in de branding
Pffff lijkt me echt niet leuk! Van de andere kant: ik ben een echte zonaanbidster.... Dat feestje gaat sowieso niet door. Misschien kan ik het beter wat dichterbij huis zoeken... Hebben jullie nog tips? Wij zijn niet van het musea bezoeken en cultuur snuiven, maar vooral erg bourgondisch!
Nou tijdens onze huwelijksreis heel leuk contact gehad met een stel en zij was toch al vijf maanden hoor. Behoorlijke buik ook en ze smeerde gewoon goed dus juni moet geen probleem zijn. Pak de westkust van Portugal bij Lissabon, schijnt niet heel heet te zijn. Graad of 24. Wilde ik graag heen maar manlief wilde naar Griekenland vorig jaar.
Ik heb mn vriend vanavon verteld over dat testje van gister. We hebben er samen nog 1 gedaan vanavond. Wederom een dipstick van sensitest, binnen drie min tweede streepje wel erg licht. Hebben er nog 1 gedaan met water en zagen niks. Raar zijn wij hé?
Heey Babke; kweet t niet met die ovutestjes, zit nog geen knaller bij. Maar deze testjes ken ik ook niet. Zijn ze van z&k? Taart; portugal is super mooi! Een prachtig land, met hele aardige mensen. De omgeving vond ik erg mooi. Hebben daar veel gewandeld. Op de stranden vind je prachtige rotspartijen en bergen. Echt een aanrader en qua temp heel goed te doen. Vanavond dus nog een testje gedaan en duidelijk een tweede roze streep te zien binnen een paar minuten. Maar ik geloof het niet en ik spreek mezelf steeds in dat de testen niet goed zijn en dat de uitslag dus niet goed is. Heb hier nog wel een zwanger / niet zwanger test ligen maar durf ik niet te doen. Omdat ik nu die extra vroege test heb gedaan en die geeft een hele lichte streep. Ik ben bang dat die digitale clearblue meer hcg nodig heeft en dat hij dan negatief is. Kan de foto niet plaatsen met de iphone. Wie benieuwd is naar een foto kan die mij een pb sturen met email? Dan stuur ik hem door kunnen jullie ff lekker turen!! Ik ben helemaal in de war meisjes
Theetje, ik wil m wel zien! Mijn mail heb je! Morgen ochtend kun je toch doe van clearbleu doen? Of gewoon zondag..... Meid wat spannend! Ik ga nu slapen... Truste meiden! Xxx