@ theebeeb, genieten nu hoor!!! @ emmer, ik snap het helemaal meid, even rust nu! @ taart, bedankt voor je warme woorden, ik hou jullie op de hoogte!
@Denise, ik heb volgens mij nog helemaal niet gereageerd naar jou. Heel fijn om te horen dat je man goeie zwemmers heeft! Heeft de dokter trouwens al wel een vermoeden uitgesproken wat er zou kunnen zijn? Want bij je eerste dochter is het vrij snel gegaan toch? Dus dan moet het iets zijn van daarna toch? Spannend hoor meid! Zul je zien dat je nu door je snelle eisprong toch zwanger bent voor je echt de mmm in gaat Slaap lekker allemaal!Maar dat komt vast niet goed he Thee? hihi. Jij ligt al klertjes uit te zoeken in je slaap hihi. Ik zou trouwens echt eens op de site van Emmer kijken, ze is heel creatief met vilt voor spreitjes. Heel lief!
Ja heel grappig babke. Want Ik Zei vd week nog tegen emmer als ik ooit zwanger mag raken koop ik een sprei bij jou! Ben gek op eigengemaakte dingen, doe ik zelf ook heel veel! Dus zal binnenkort een mooie uitzoeken bij emmer. Maar hoe is het nu met jouw ei? Al gesignaleerd? Heb je de streepjestesten nu weggedaan? Nogmaals bedankt voor al jullie lieve reacties!slaap lekker.. XXX
Ik speel boter kaas en eieren geloof ik. Vrijdagochtend een smiley, vrijdagmiddag en gisterochtend een rondje en vandaag weer een smiley. Ik had gisteravond weer last van mijn onderrug en onder Buik, dus ik hoop eigenlijk dat het gisteravond was.
Goedemorgen meisjes, kom toch weer eventjes kijken hier Wilde nacht gehad, maar niet heus, ben flauwgevallen, bleh! Gaat weer goed hoor, maar was eng! Denise, ben ook wel benieuwd Waar dan aan gedacht wordt, wanneer moeten jullie naar de gyn? Babke, je bent een lieverd, ben ook echt blij met het mooie logo dat je gemaakt hebt! Theetje, ik zie je bestelling wel tegemoet hihi heb je toch een beetje kunnen slapen? Taart, wanneer heb jij nog je eerste afspraak ook alweer? Spannend hè! Al in je boek geschreven? Hoest met je boobies? Wij gaan vanaf nu elke dag aan de klus, heerlijk!
Weer een smiley?? Nou dat kan niet anders als dat je dus wel lekker vruchtbaar bent! KLUSSENNNN! Hihi
goedemorgen allemaal! heerlijk wakker worden met het zonnetje buiten! @thee, jij hebt vast heerlijk geslapen en vanochtend moest je je zelf zeker opnieuw vertellen dat je zwanger bent? hihi! prachtig hoor! wanneer wil je het tegen iedereen gaan vertellen? @babke, aan de klus dan maar weer! jij klust wat af zo als dat zo doorgaat! @emmer, wat eng!!! hoe kan dat dan? heb je dat wel vaker? en zou je je site even in een pb willen sturen? ben wel benieuwd nu.,..! @ emmer en babke,, bij mijn dochter was ik idd de 3e ronde zwanger en daarna heb ik een spiraal gehad waar ik veel pijn aan heb gehad, mogelijk heeft die spiraal cystes op mijn eierstokken veroorzaakt.de dokter heeft niet gezegd waar ze dan verder nog aan dacht dus ja... zo blijven we toch nog even in spanning! de huisarts heeft afgelopen vrijdag een verwijzing gestuurd en dan maken ze bij de gynaecoloog een afspraak en daar krijg je een brief van.. denk dat ik zelf morgen maar even bel want dan kan ik meteen een afspraak maken op een dag die voor mij uitkomt! we zijn alleen een beetje in twijfel of we het tegen onze baas moeten gaan zeggen of niet..(we werken overigens bij hetzelfde bedrijf) we hebben namelijk het vermoeden dat hij mij binnenkort naar een ander filiaal stuurt als vervanging van mijn zwangere collega.. miss is het dan wel vestandig om hem op de hoogte te brengen aangezien hij bij de vorige zwangerschap ongeveer 2 jaar nodig had om weer een beetje normaal tegen mij te doen!! wat vinden jullie?
ja ik weet het babke! en zijn vrouw heeft notabene 3 kinderen gebaard dus ik snap het gewoon niet!! maar hij heeft er echt iets tegen,,,, zwangere vrouwen!
Denise goed te horen dat jullie doorverwezen worden voor verder onderzoek. Positief dat de huisarts hierin ook doorpakt. Het is goed nieuws dat de zaadjes van je man goed zijn. Hoe is het nu met je bloeding? Alweer over? Emmer ik heb net ff je ff kaart bekeken. Ik kan er weinig over zeggen want heb er niet zoveel verstand van hihi. Zou eigelijk ook beginnen in ronde tien. Hij moet laag zijn en vervolgens lekker stijgen. Heb je een regelmatige cyclus? Meestal wel hé? Laatste keer was je iets later weet ik nog. Ik heb goed geslapen. Maar beide erg vroeg wakker. Zon scheen in de kamer en de vogels fluiten. Vandaag gaan we naar schoonouders toe om te vertellen. Spannend, maar veel zin in! Zijn erg beniuwd naar de reacties. Ik vind het nog steeds niet te geloven dat ik die positieve test in handen had.. Heb 1 met indicator en die ligt op tafel we kijken er steeds na zolang het nog in beeld staat. Ik ga nu even bij de spreitjes kijken!
Hej emmer, aan je je kaartje is nog niet zoveel te zien. Zou normaal gesproken je ei nu moeten komen? Dan zal je temp misschien wat zakken en daarna omhoog gaan. Dat zie je ook bij mijn kaartje. Wat eng van het flauwvallen. Had je een reden? Warmte? Niet lekker? Of spanning?
Spannend hoor, Ben benieuwd naar hun reacties! Heb je wel een foto van de test gemaakt?! Dat is leuk voor straks in een album of dagboek.
@ thee, de bloeding is sinds gistermiddag over en heeft dus precies 7 dgn geduurd, net zoals mijn menstruatie altijd alleen dan minder bloedverlies.. leuke dag voor jullie om het te gaan vertellen!! wij hebben het bij mn dochtertje ook meteen verteld tegen ouders, schoonouders en zusjes. en nu weten ouders en schoonouders dat we bezig zijn voor een 2e.. veel plezier vandaag! hoe ga je het ze vertellen?
Ha, tegen zon vent zou ik het JUIST niet zeggen. Flikker op zeg, flauwekul! Niets zeggen hoor meid! Bewaar deze energie voor jezelf, je vent, je meisje en je baby in wording, ipv het als negatieve energie aan zon engerd te spenderen!
Wel apart een bloeding van zeven dagen op dit moment in je cyclus. Echt de moeite waard om naar te laten kijken. We hebben een piepklein wit truitje gekocht gister. Er staat op 50% papa 50% mama 100% ikke. We hebben het ingepakt en dat gaan we geven. Spannend! Taartje; jaa kheb foto's vd testjes gemaakt. Leuk voor straks in het 9 maanden dagboek.