Vrijen dag van eisprong of erna?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door emmertje, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

@denise: wat een belachelijke somme baas zeg!! Ik zou ook niks zeggen tegen zon dweil!

2. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    zo denken wij er ook over, maar ik ben gewoon weer 'bang' dat hij me straks weer zo'n rotperiode tijdens mn zwangerschap gaat geven!

@thee, leuk idee!! ze zijn vast blij verrast!! ja we zijn ook erg blij dat we doorgestuurd worden want het is natuurlijk niet zoals het hoort midden in een cyclus!

3. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    styling en ontwerp/gastouder en keihard aan de sla
    Veel plezier thee!

Ja heb regelmatige cyclus, maar laatste keer overtijd en een heel laat ei. Ben dus benieuwd deze maand!

4. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Het is zwaar tegen mijn principe, maar dat vraagt om veel ziekteverlof haha.

Nee even serieus, je hoeft het pas drie maanden voor de uitgerekende datum te vertellen, dus wacht er zo lang mogelijk mee en neem lekker zes weken vooraf.

5. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    ja idd babke, dan moeten we dat maar gaan doen denk! hij roept altijd zwangerschap is geen ziekte!!! :s

ja dat klopt idd, 3 mnd voor de uitgerekende datum.. maar zolang kan niemand het verborgen houden toch? hihi! ;)

6. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Zwangerschap op zich niet nee, maar er zijn mensen die er goed ziek van zijn. Mijn collega heeft negen maanden diarree en braken gehad. En de dochter van een collega was ALLERGISCH!! voor het hcg hormoon. Dat wens je niemand toe. Maar wat ik wil zeggen, je moet je niet ziek melden. Maar hij moet ook niet zo lomp doen. Het is voor elke vrouw weer anders.

7. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Mag ik trouwens vragen wat voor werk je doet? Mag ook in pb hoor als je dat fijner vind.

8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Nu weer een rondje.

9. Theebeeb

Hallo allemaal

Het nieuws werd super leuk ontvangen! De gezichten bij het openmaken van het kadootje zal ik niet snel vergeten. Allen de tranen in de ogen, mooi he? Ik kon bepaalde dingen vd lunch niet mee-eten en dat vond ik wel grappig, omdat het even moet wennen. Er is nog geen bloedband maar ik begin er alvast maar mee!

10. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    Hi!
    Ben geslaagd voor een leuk jasje en jurkje, helemaal blij mee en nog leuk geprijsd ook bij de h en m. Voel me beetje misselijk en raar vandaag.
    Wat leuk theetje, je moet jezelf vast nog vaak knijpen hè!
    Hoe gaat t met jou taart?

11. Fiore

Fiore Bekend lid

12 jan 2012
    931
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou zeg...ben ik er een weekendje niet, mis ik GROOT klein nieuws ! Gefeliciteerd Theetje ! Super leuk voor jullie zeg ! Geniet er van meid.

De rest van de dames, ik heb jullie berichtjes nog niet bij gelezen, en val zo weer even in. Mijn temp kaartje is echt weer anders dan vorige ronde. Het gaat nu echt in een stijgende lijn omhoog vanaf mijn menstruatie. Zit nu alweer boven de onderlijn van vorige eisprong. Ik kan er geen touw aan vastknopen. Ga nu nog even mijn mail bij lezen, tot snel !! Wauw...Theetje zwanger !! Whoopie !

12. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik zie jouw kaartje. Geke vraag misschien, hij is namelijk niet extreem hoog, maar hij stijgt zo mooi. Zou jouw menstruatie een innestelbloeding geweest kunnen zijn? Was je menstruatie misschien anders dan anders?

13. Theebeeb

Bedankt voor je felicitatie Fiore!
    Ik heb net je tempkaartje gezien maar ik vraag me hetzelfde af als babke hierboven. Omdat je temp nu hoog blijft!

Babke hoe is het met jouw? Wanneer ga je op vakantie? Ben je er al over uit of de handel meegaat?

14. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik ga vrijdag en ik neem alleen de thermometer mee voor documentatie. Ik koop geen testen meer. Ik test de rest van de week wel even met Z&K. Gaan ze vanzelf op. Ik heb nog 2 CB en op is op. Ik ga er maar vanuit dat het vanzelf wel komt.

Ik heb best al een tijdje krampen, dus ik heb wel het idee dat mijn ei wil springen. En heb net even de bijsluiter gelezen van CB. Het tijdstip maakt niet uit als het maar elke dag hetzelfde is, anders klopt de vergelijking niet.En misschien is hij al wel gesprongen, want ik had gisteren een dipje. Even afwachten wat het morgen is dus.

Ik heb er heeeeel veel zin in. Ik den ook dat het goed is om het even te laten rusten. Testen thuis hebben is ook niet handig voor het "laten rusten". Dan gebruik je ze toch haha. Dus ik kan niet wachten. En sex hebben we gewoon om de dag. Vandaag, dinsdag, donderdag en dan zaterdag in de usa. :)

15. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hè Emmer, mooi logo op de site ;)

16. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    Ik ben ze nu aan het plaatsen! Staat gaaf hè!

17. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Kun je van je logo geen link maken in hè handtekening? Gratis reclame

18. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660