Vrijen dag van eisprong of erna?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door emmertje, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Hej meiden,

Theetje: fijn dat ze zo leuk reageerden! Is het al wat meer doorgedrongen?

Fiore: ik heb ook naar je Temp gekeken en vind het ook wel apart..... Hoe voel je je? Misschien toch een test wagen?

Babke, het komt erg dichtbij nu.... Heerlijk! Wie weet waar die vakantie allemaal wel niet goed voor is!

Emmertje, met mij gaat het goed. Ik lig heerlijk te chillen in een riant bed in een hotel in Zwolle. Morgen heb ik cursus bellypainting.
    Heb ik zin in. Verder zijn mijn borsten erg groot en wat gevoelig.
    Ben echt wel moe. Kan blijven slapen. Heerlijk! Soms ook wel wat chagrijnig hoor, manlief heeft het af en toe wat zwaar.

Hoe komt het dat je je niet zo lekker voelt? Misschien ei in aantocht?

2. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Mooi logo!!!

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Haha taart, wel bijzonder bellypainting terwijl je weet dat er in je eigen belly van alles gebeurt. Als ik zover ben kom ik bij jou met mijn belly :)

4. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    styling en ontwerp/gastouder en keihard aan de sla
    Die wil de site niet plaatsen. Wat voor avatar zien jullie nu? Ik nog steeds het hertje

5. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ja ik zie ook het hertje

6. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    Ik weet t niet, misschien toch nog met dat flauwvallen te maken van vannacht. Ik hoop ei!
    Wat gaaf wat je gaat doen morgen, ik kom ook mijn belly laten painten door jou straks ;)
    Chagrijnig mag je zijn hoor, soms kan dat ook lekker zijn haha!
    Mooi he, het logo, echt bij met Babke, ze heeft m supermooi gemaakt!

7. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    volgens mij lukt t niet, hij geeft t plaatje wel weer in mijn profiel. Heb eigenlijk geen zin meer in de laptop, heb koppijn.

8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ga lekker slapen joh, je kunt het morgen nog eens proberen. Truste! Slaap lekker. Kus

9. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    Goed idee, ik kruip er lekker in! Heerlijk dat je vrijdag weggaat, ga je wel missen hier! Kun je ongegeneerd knuffelen en romantisch doen met je man, wie weet wel de laatste vakantie dat dat kan wanneer je wil! :)

10. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    Truste lieffies!

11. Taart1611

Taart1611 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.084
    0
    36
    Truste meissie

12. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Wie weet ;)

Misschien kom ik tussendoor nog als er Wifi is. Slaap lekker

13. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    Goedemorgen!
    Vraag me af of dat ei nog komt, temp blijft maar hetzelfde en nog steeds geen smiley te zien. Streepje is ook maar heel licht, al is het van de digitale cb mag je daar toch wel naar kijken? Slijm is wel helemaal doorzichtig, is dat dan watery?

Straks weer vaashoezen maken en daarna wat bruid en bruidsmeisjes blommen!

14. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Hè streepjes zijn niet boeiend van Cb. Ze kunnen net zo licht zijn en toch een smiley geven.

Doorzichtig is watery of eggwhite afhankelijk van de structuur

Mijn ei is er nog niet. Ik denk dat ik gewoon een eiloze ronde heb.

Succes met de blommen

15. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    Ah okee dank je. Maar hoe kan t dat je denkt dat je je ei niet krijgt? Je hebt toch smileys? Sorry, ik snap het niet zo goed. Je kan t toch niet zeker weten? Of liever, hoe weet je dat zo zeker?

16. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik weet dat natuurlijk niet zeker, maar omdat ik al een tijdje de CB gebruik weet ik dat bij mijn piek de streepjes op de CB altijd knallen. Dat hebben ze nu nog niet gedaan. Als je ze zoals jij voor het eerst gebruikt, weet je dus niet of ze moeten knallen en dan heeft streepjes vergelijken nog geen zin. Jij hebt misschien minder lh nodig om je eitje te laten springen.

En ik kan niet zeggen dat er veel rekbaars te vinden is down there. Het is elke keer als het sperma een beetje weg is, gewoon creamy. Ik heb wel steeds kramp, dus ik denk dat het eitje wel wil, maar dat mijn lh-hormoon gewoon niet genoeg piekt om daadwerkelijk te springen. En dat baarmeoderslijmvlies wordt maar dikker. Ik dnek dat het slijm zo dik wordt, dat de baarmoeder het vanzelf beu is en de boel naar buiten gooit.

Maar weten, nee. Ik denk dit.

17. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    Oh okee, ik begrijp nu wel meer wat je bedoelt. Frustrerend zo voor je..goed dat je de boel thuislaat op vakantie

18. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    Is t als t doorzichtig is nou vruchtbaar slijm? Pffff ben weer helemaal in de war!

19. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik dacht dat het zo is:

Na de menstruatie is het eerst droog, datwil zeggen, weinig tot geen slijm. (dry)
    Daarna wordt het dikker en korreliger. Niet bepaald slijmerig zeg maar. (sticky)
    Dan wordt het wat meer als mayonaise en creme. (creamy) Hier heb ik momenteel een abonnementje op haha.
    Daarna wordt het doorzichtiger en dunner (watery)
    En dan lijkt het op het moment supereme meer op eiwit (eggwhite) Al vind ik het erg moeilijk om het verschil tussen die twee te zien. Ik heb zelf het idee, dat wat ik altijd eggwhite noem, gewoon restantjes sperma zijn, ahum. :)

Nromaal gesproken heb ik 6 dagen menstruatie, 3 dagen dry, 5 dagen sticky, een dag of 6 creamy en dan 5/6 dagen watery en eggwhite en dan weer sticky, of zoals vorige maand creamy.

Jouw cyclus is veel korter, dus jij zal het allemaal een dag of 3 hebben denk ik.

20. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    Wat een duidelijke uitleg Babke, je bent expert!

Deel Deze Pagina