Hej meiden! Hoe gaat het vandaag met jullie? Hebben jullie nog gefeest? Gisteren ben ik gaan squashen en daarna nog even tv gekeken. En ik heb nog steeds buikpijn. Kan niet goed naar het toilet. Vanmorgen op de nuchtere maag al 2 glazen lauw water genomen en lijnzaad door mijn yoghurt..... Echt een drukkende, opgeblazen pijn, bleh. Babke, hoe was het schaatsen?
gisteravond toch nog aan d eklus geweest hihi! hopelijk heeft het geholpen! @ taart11, een glas sterke koffie of wat gestoofde pruimen wil ook helpen, of kiwi!!
Hallo allemaal! Schaatsen was erg kort. Ik ben in het eerste rond lelijk neer gesmakt (ja echt gesmakt). De lucht was in een keer uit mijn longen. Heb tien minuten sterretjes gezien en was half van de wereld. Uiteindelijk ook nog migraine eroverheen. Hoor die osteopaat nog zeggen: wel rustig aan hoor vanavond met schaatsen Maar goed, opgehaald door mijn vader en op tijd naar bed. Nu alleen twee zere knieën. Cola schijnt trouwens ook te helpen bij buikpijn! Wat is het precies? Je buik, je maag, je darmen of misschien je baarmoeder? Voor maag wil rennie ook nog wel eens helpen. Bedankt emmertje. En ze zijn dus nog steeds mooi haha. Nou Denise. Nu erbij in de wachtrij? Testen we of testen we niet.
Jaaaa gisteren nog gefeest, wat leuk feestje hihi Wat naar van je buikpijn joh, waar denk je t van te hebben? Ik hoop door iets positiefs! Gedroogde pruimen idd..en veel koffie maar niet teveel hè Fijne dag allemaal! Moeten jullie ook werken?
Ik ga trouwens volgende week zaterdag of zondag testen! Spannend man pffffff Cola helpt tegen buikloop, bitter lemon tegen misselijkhid!
Wat fijn dat jullie allemaal tips en trucs hebben! Mijn maag in ieder geval niet. Maar ik dacht vooral mijn darmen, maar zou het dan ook iets anders kunnen zijn denken jullie?? Gewoon last van mijn onderbuik. Beetje zeurend.. Balen Babke, van het schaatsen! Heeft de osteopaat je nog gewaarschuwd! Of heeft ze je bekken te los gemaakt? ( grapje! ) Emmertje, leuk dat je een fijn feestje hebt gehad! Hoe loopt jouw cyclus ook alweer? En Denise, hoe loopt jouw cyclus? ( ik kan het niet onthouden, weet alleen dat Babke en ik volgens mij ongeveer gelijk lopen! )
Oh dat probleem heb ik ook. Dus sorry als ik soms naar de bekende weg vraag. Ik moet over drie weken terugkomen dus dan hoor ik het wel. Misschien zijn je darmen gewoon wat van slag. Ik zou voor de carnaval alvast rond bazuinen dat je ergens last van hebt haha. Nu hopen dat je aan de 'antibiotica' mag.
Ik heb mijn nod op de 21ste dames! taart1611 jij op de 20ste toch? welke test ga je doen? Ik maak geen cyclus handtekening geval, weet niet waarom.. Babke, jouw nod weet ik ff niet, die van denise23 die van jou weet ik ook niet hihi oh gut, ik zie ineens 18-2nod? staan haha kijk lekker scheel.
Ik denk pas zaterdag, want ik verwacht niet dat op 9 dpo pos zou kunnen testen. Vraag me af of ik zelfs op nod wel positief zou testen. Staat normaal natuurlijk 14 dagen na eisprong voor. Wat zouden jullie doen. In een normaal verloop zou ik vrijdags al wat bruinverlies hebben. Al vraag ik me überhaupt af of het raak is na die klapper van gisteren. Maar goed innesteling is sowieso nog niet geweest dus dat scheelt misschien
Babke hoezo zou die klapper er wat mee te maken hebben? Je baarmoeder zit zo goed verscholen, er moet heel wat gebeuren voordat daar iets mee is hoor! Wanneer testen..geen idee in jouw geval, maar gewoon 14 dagen na eisprong? Taart1611 (ik krijg er altijd trek in als ik jouw naam intyp) ik denk dat ik die ook maar ga halen, al trekt een digitale clearblue me ook wel.. En hoe weet je de dag van innestelen? Is daar een berekening voor?
Waarom denk je dat het 9 dpo niet zou kunnen? Heeft dat te maken met je cyclus? Misschien kun je 10 dpo wel? dat is 4 dagen voor je NOD, toch? Ik geloof niet dat je val van gisteren kwaad kan hoor meid. Hoe weet jij dat je innesteling nog niet is geweest?
ze schijnen goed te zijn, die van kv. De CB zou ik doen als bevestiging. Dat staat dan zo leuk! Innesteling is volgens mij 7-10 dagen na je eisprong Emmertje. Je kan ook hier op de website de calculator invullen, dan zie je de verwachte datum.
Yes gevonden! De mijne zou de 12e kunnen zijn, zondag dus! Spannend..bij de eerste wel een innestelingsbloeding gehad, zou wel een goed teken zijn dan! Ben wel blij dat we hier een beetje steun aan elkaar hebben hoor zo op het wachtbankje!
Bij mij geeft die morgen aan. Maar ik denk eerder vandaag want volgens mij heb ik mijn ei ook een dag eerder gehad! Heel fijn om samen te mogen wachten... Doet me echt goed!
Hallo, hij is nog niet geweest denk ik omdat mijn eisprong pas drie dagen terug was. Ik denk ook niet dat die val kwaad kan, maar dek me graag in voor teleurstellingen. Ik ga ook even zoeken naar mijn beoogde innesteldatum.
Mijn is ook de 12e. De calculator rekent alleen met 14 dagen en dan zou mijn ei de 4e geweest zijn. Het was de 7e. Hij zegt innesteling op de 9e. Drie erbij is 12. Volgens mij.