Nou echt...mijn temp was vanmorgen gewoon 36.80 en FF heeft mijn eisprong al op het oog. Kom op zeg, ik ben net ongesteld geweest. Dat zou betekenen dat hij 10 dagen eerder is geweest dan vorige ronde. Heb totaal geen slijm, beetje crémerig. Heeft één van jullie dit wel eens gehad ?
Doe eens een zwangerschapstest!!!! En Emmertje, ik ben geen expert, ik ben pas vipmember hihi. Dit is mijn vertaling van de site van FF.
Ja Fiore, doe eens een test! Volgens FF is mijn eisprong overmorgen. Ik ben misselijk, heb toch honger, buikpijnerig, wel een teken dat ie komt en hopelijk ook springt! Hoop dus ook dat we goed klussen. Pas vipmember....
Haaa grapjassen...zwanger...nee ik geloof dat toch echt niet. Ik zit wel ineens onder de pukkels sinds een paar dagen. Dat is wel maf. Maar dan had ik toch niet zo'n enorme daling gehad ? Innesteling oké, maar dat duurt toch geen weken hihi..
Fiore, volgens mij ben jij hartstikke zwanger van wat jij denkt dat je vorige cyclus is. Al is het maar om het zeker te wetenen uit te sluiten.Ik denk dat die dip tijdens de menstruatie, een innesteldip geweest is met innestelbloeding.
Ik moet zeggen dat ik het wel vreemd vind, maar aan de andere kant ben ik voor mijn gevoel echt ongesteld geweest. 1 dag goed, dat het het liep, en daarna nog 2 dagen en een beetje nabloedingen 2 dagen. Maar als de temp. hoog blijft dan zal ik zeker een testje wagen. Keep you posted !
Hoi hoi Fiore; ik heb weinig verstand van tempen maar ik zie een duidelijk stijging in je curve. Wanneer was die bloeding, hoeveel dgen geleden? Als je tijdens die bloeding was blijven doortellen in je cyclus welke dag zit je dan nu? Emmer; vertel eens wat meer over die winactie Babke jij bent echt zo onderhand een expert idd wat betreft tempen en signalen rondom eisprong! Ik heb nooit afscheiding gehad en nu heb ik best wel veel. Taart; hoe ging je training bellypainting? Je mag mijn belly wel painten straks :-d Heb je lkkr geslapen op het grote bed? Ik voel me prima! Maar mn lijf is nog steeds in protest door alle emoties en spanning. Gister en vandaag bijna niks gegeten. Steen op mn maag-gevoel en door een lege maag word ik misselijk. Heb nu ontbijkoeken in mn tas en die eet ik dan tussendoor ff. Verder zere borsten. Maar dat is een goed teken. Heb nog een klein blokgevoel in mn lijf en geest. Kan me nog niet 100% geven, hoop dat ik daar snel vanaf ben!!
Ja idd, wat voor win actie is het ?? @ Thee; ik ben op dag 30 ongesteld geworden. De cyclussen ervoor zat ik op: Na stoppen met pil augustus: 51 2e 38 3e 38 4e 35 5e 29 (met die rare nabloedingen van 3 weken) Afgelopen cyclus: na 30 dagen bloeding En als ik door zou tellen dan zou ik nu 11 dagen later zijn op 41 dagen. Ik kan er geen touw aan vastknopen, misschien dat jullie er iets in zien ??
Ja klopt, ik merk dat ik af en toe een idee of vormgeving moet laten bezinken voordat ik kan zien of ik het écht mooi vind.
Hej meiden! Zo, ik stap net thuis binnen. Het was een lange, maar super leuke dag! Ik zal zometeen een foto uploaden hier. Wat is er voor winactie gaande? Fiore, tjonge, ik heb net jouw tempkaart bekeken en inderdaad, pis aub effe een testje vol, want je maakt het nu wel heel spannend EN bijzonder! Emmertje, ben je nog flink aan het oefenen? Jouw ei zal er nu ook wel aankomen. Geef jezelf de tijd om te wennen aan tempen en slijm "meten". En ja, onze Bab is echt een expert... ik heb zoveel aan haar gehad! Theetje, Dat blokgevoel is een beetje vervelend, vind je niet? Dat onwerkelijke bedoel je denk ik? Zit je wel op een roze wolk, of valt het bij jou ook mee? bij mij zijn inmiddels blauwe aders op mijn borsten te zien en ze doen ontzettend zeer. Vanuit Zwolle moest ik stoppen onderweg omdat ik me echt niet lekker voelde. Ik heb een zakje suiker genomen en toen voelde ik me snel wat beter. Het is heel raar, maar ik voel me dan weeig en een vlaag van misselijkheid. Ik heb dan totaal geen honger, maar als ik eet, dan is dat gevoel voorbij. Heel gek! Dat je niet kan eten heb ik ook een beetje. Gewoon geen trek. Maar wel doen hoor! Het is zooo belangrijk om nu alle goede stoffen binnen te krijgen. Ik wil gerust een keertje oefenen op je buik. Maar dan spreken we wel halverwege het land af he?!
Ow jaa...het misselijke gevoel. Ik heb echt de eerste weken van mijn zwangerschap er goed voor moeten zorgen dat er in ieder geval iets in mijn maag was. Gewoon eerst iets eten voor ik uit bed kwam anders voelde ik me zo rot ! Als ik dan wat at, ook al was het een klein beetje had ik er geen last van. Ik heb besloten mijn temperatuur van morgenochtend nog even af te wachten en als deze weer boven de 36.8 is gooi ik er een testje tegen aan. Ik heb zelf namelijk echt totaal niet het gevoel zwanger te zijn. Het enige wat opvalt is de stijging in temp, en ik heb meer pukkeltjes dan ik normaal heb. Verder voel ik niets, geen krampjes, borsten, misselijk, voorgevoel niets.... Dus ik denk dat mijn lijf me gewoon in de maling neemt en er weer een zooitje van maakt. Als ik niet had getemperatuurd dan had ik van niets geweten en ook niets gemerkt Wil mezelf ook niet gek maken door een lijstje nummertjes.