Wat leuk dat we alledrie zo dicht bij elkaar zitten zeg, alsof het zo moet zijn haha! Babke, de eerste is onverwacht gekomen, ik was aan de pil. Ik had vaak griep in die tijd, dus die werkte niet zo goed. We waren wel al van plan om te stoppen ermee. Slikte sowieso geen pil meer daarna, aan de condooms gegaan. Wat een ondingen
Apart joh. Mijn temp ik al hoger dan normaal en daarnaast ook al drie dagen hetzelfde . Ik wil eigenlijk niets merken, maar ik had gisteren ongeveer een uurtje last van steekjes recht onderin mijn buik. Zal wel niks zijn, maar toch. En daarom baal ik van symptomen haha. Je haalt je van alles in mijn hoofd. Ik heb trouwens inmiddels wel pijn van mijn val. Borstspieren doen pijn en mijn borsten zijn zwaar. Tja, die dames krijgen niet dagelijks een knal . En jullie al kuren? Taartje, hoe is het met je buikpijn?
ik merk helemaal niks.. maja dat zou ook wel erg vroeg zijn.. volgen sde calculator hier op zp zou morgen mijn evt innesteling zijn....
oehhhhhhh: misschien doen je borsten wel pijn van wat anders! Dat kan ook toch? Over je temp: had die anders moeten zijn? Die verandert toch naar je ei? Met mijn buikpijn wel oke. Denk echt dat het mijn darmen zijn. Voel me erg opgeblazen. Verder geen pijnlijke borsten, niet misselijk helemaal niets. Nou heb ik weer het idee dat ik juist geen pijnlijke borsten heb. Normaal heb ik die vrij snel na ei tot aan mijn menstruatie.. Maar tjonge, ik zal wel weer aan het mindf#cken zijn! Emmertje en Denise, hoe gaat het met jullie?
mijn innesteling zou morgen zijn dus ben benieuwd of ik de komende week wat ga voelen! ik durf bijna nergens meer op te hopen! tis elke maand weer zo een teleurstelling!
Ja dat kan, maar het voelt meer als spierpijn dan als gevoelig ofzo. Ik denk ook dat dat wel erg vroeg is. Mijn hele bovenlijf is een beetje stijf. Misschien is je innesteling alwel geweest Denise. Fijn dat je buik wel iets minder is. Misschien toch een teken. Darmen kunnen vaak ook een teken zijn. Maar ja, ook vaak niet.
Oh ja de temp is na het ei hoger. Bij mij meestal 36,9 en stijg dan door tot 37. Daarna wisselt het vaak tussen die twee en als ik ongesteld ga worden, wordt het 36,8. Maar nu was hij gelijk al 37,1 en is nu al drie dagen constant. Zegt niks natuurlijk. Kan wel reactie zijn op die etospillen.
Hi meiden! Gatsie toch wel naar van die val, en die symptomen..pfff daar krijg je toch een punthoofd van..wel niet wel niet, jezelf niet toestaan eraan te denken..maar wat als...heftig hè! Ik heb ook last van mijn borsten, maar normaal heb ik dat ook wel, alleen niet zo vroeg al. Steekjes ook. Maarja...........
Multi vitamine van de etos zwanger worden. Had er goede dingen van gehoord. Dus heb ze eens geprobeerd. Moet je maar eens zoeken op de website.
We voelen dus allemaal wat haha! Ik slik sinds een paar weekjes tarwekiem, visolie en multivitaminen.
Tarwekiem zorgt ervoor dat je baarmoeder nog beter kan 'ontvangen' en dat in de eerste periode tot 12 weken zwangerschap (jaczitman even op googelen) de innestelling beter gaat. Ik leg het een beetje ingewikkeld uit misschien, maar veel mensen hebben er baat bij. Het vruchtje wordt beter vastgehouden en voor die tijd zorgt het voor meer vruchtbaarheid.