Ik wil er Niets achter zoeken, maar toch. Mijn temp blijft heel stabiel en vandaag ineens 0,3 lager op 5 dpo. Ik mag er niks van denken van mezelf, maar hoop toch wel op een innesteldip, . Hè jakkes, al mijn goede adviezen aan anderen dat het niets hoeft te zijn, hoor ik nu zelf niet. Dus nu maar hopen dat het niet tegenvalt. Maar zeg dat eens even tegen je onderbuikgevoel. Wil niet echt lukken . En hoe is het daar? Wat vinden jullie trouwens van nieuwsberichten als ontucht op Kdv en nu weer zo'n kinderlokker? Zo ver is Oudenbosch niet voor mij. Ik hoop dat ze hem pakken. Wij zitten thuis al te dubben wie het zou zijn. Gelukkig kleine kans dat we hem kennen. Ik hoop dat we hem niet kennen. En hoe staat het met jullie kwaaltjes?
goedemorgen allemaal! dochterlief was om half 7 al wakker dus dat was lekker vroeg op de zondag! sinds gisteravond zeurderig gevoel in onderbuik en rug... durf helaas nergens meer op te hopen want je lichaam kan je flink voor de gek houden elke maand weer! @ babke, ik duim voor je dat het idd een innestelingsdip is! zelf temp is niet, dus dat hou ik niet bij. ik zie dat je in roosendaal woont, dan woon je vlak bij mij, ik woon in hoogerheide! wat grappig! ja erg he, van die kinderlokker!! en het ergste vind ik nog dat zo iemand zo lang zijn gang kan gaan zonder dat ze hem pakken! is er al bekend wat hij evt met dat meisje van 5 gedaan heeft?
Volgens mij niet. Maar ik vind het wel eng. Mijn man heeft op die bewuste basisschool gezeten vroeger. Best bizar. Ik hoop het ook van die dip. Ik probeer te vinden wat nog meer een dip kan veroorzaken, maar kan het niet vinden. Dat zou schelen in mezelf blij maken met een dooie mus zeg maar. Nu denk ik dat er sowieso wel iets zit. Dat als ik ongi wordt, de innesteling niet goed gegaan is zeg maar.
dit kon ik iig vinden over de innesteling: Een dip in de basale lichaamstemperatuur De meeste vrouwen die hun cyclus tracken met behulp van de temperatuurmethode merken rond de innesteling een lichte daling van hun basale lichaamstemperatuur op. De temperatuur stijgt gedurende de ovulatie en heeft een dip als de bevruchte eicel zich gaat innestelen in de baarmoederwand. Het blijft een feit dat de meeste vrouwen eigenlijk helemaal niets merken van de innesteling. Enkele vrouwen rapporteerden een ietwat pijnlijk, krampend gevoel ter hoogte van de baarmoeder en anderen hadden alleen een innestelingsbloeding. De innesteling symptomen zijn dan ook behoorlijk subjectief te noemen, omdat ze veelal gebaseerd zijn op ervaringen
Ja die had ik ook gevonden. Ik heb even een berichtje gepost bij temperatuurkaartjes. Ben benieuwd. Merk liever niets, nu kan het alleen maar tegenvallen.
ja hopelijk weet iemand daar antwoord... o dus je bent hier bekend? leuk hoor! mag ik trouwens vragen hoe oud je bent?
o ok, wel vervelend... maak je je erg onzeker nu? heb j everder geen lichamelijke klachtjes of een bloeding gehad of iets dergelijks?
Nee hoor dat valt wel mee en verder geen klachten. Het is meer dat het nu zo anders is dan anders. Maar misschien ben ik wel eindelijk klaar met ontpillen.
Hallo meiden, hebben jullie een leuk weekend? Babke hoe is het met je knieën? Ik heb ook een paar blauwe, ben van de trap gevallen. Valt gelukkig mee hoor, maar met die reuma erbij is het niet zo snugger haha! Ik las over je temp. ik hoop zo voor je dat het betekent wat je wil! Kwaaltjes, ik had vannacht vanaf 's avonds echt last van een opgezette buik (nu nog steeds) en pijnlijke steken. Zo moeilijk om er niets van te denken. Taart1611 jij nog last van je buik? Denise23 mijn dochter is van 08-10-09 wat leuk dat ze zo dichtbij elkaar geboren zijn!
hej meiden, Ik moest weer even bijlezen... Babke: SPANNEND!!!! Hopelijk positief nieuws... nog een paar dagen, dan kun je testen! Emmertje: Ow, jij ook buikpijn..... Ik hoop dat het positief gaat zijn meid! Denise: Hoe zit het met jouw kwaaltjes? Ook ik woon in de buurt... Volgens mij allemaal Brabantse! Behalve Emmertje dan... Tja, met mij.. ik durf het bijna niet te zeggen, behalve nog steeds buikpijn en ook een beetje last van mijn onderrug. Het lijkt nu meer op menstruatiepijn. Ook ontlasting gaat iets beter. Ik probeer het uit mijn gedachte te krijgen, want ik denk echt dat ik mezelf gek aan het maken ben. Verder heb ik nergens last van......Ik voel me echt een beetje zwanger meiden... maar ik ben zoooo bang dat ik mezelf voor de gek houd...
Taart1611 ik hoop t ook voor jou! Vreselijk is dat wachten...nog zoveel nachtjes en dan mogen we testen..net alsof we weer kind zijn er bijna jarig!
@emmertje, idd leuk dat onze kindjes zo weinig schelen! misschien nu wel weer! @taart1611, o woon je ook in brabant? mag ik vragen waar? of zeg je dat misschien liever niet? ik duim voor je dat je straks een mooie positieve test in handen krijgt om je voorgevoel te bevestigen! eerlijk gezegd.. hoop ik dat voor ons allemaal! ik heb nog niet zoveel last van kwaaltjes, alleen van een zeurende en krampachtige pijn in mn onderbuik en onderrug! (weet niet of het wat kan betekenen maar goed, ik voel het wel!)
Denise23 dat zeg je heel goed, misschien nu ook! Wanneer ga jij testen? Al eerder of wacht je op je nod?
euhmm ik vind het heel heeel moeilijk om te wachten op nod haha! het wachten duurt al zo lang! nod is dinsdag de 21e... misschien dat ik dan zondag maar eens een testje waag... 3 dagen voor nod.. je hoort wel eens dat het kan! en jij?
Denise23 wij hebben op dezelfde dag onze nod, ik ga zondag inderdaad al testen. Ik heb ook geen geduld, vind t al moeilijk om me nu in te houden!