Hè wat een verhalen in de tussentijd. Het is wel spannend. Statistisch gezien zullen we vast niet alle vier zwanger zijn. Laten we hopen op toeval Ik heb nog niet veel antwoorden op het topic. Alleen dat de dip zo mooi is op 5dpo haha. Helpt dus alleen de hoop omhoog haha.
Wanneer ga je nou testen babke? Ik word echt gek van de spanning, het ene moment denk ik dat ik zwanger ben en t andere moment ben ik overtuigd van niet. Die onzekerheid is echt niet leuk
babke, jij zou toch morgenochtend al kunnen testen? wie weet heb je geluk en ben jij iemand bij wie het al heel snel is af te lezen op een zw test!
Nou test pas vrijdag. Morgen is hij zeker omo. Ik ga er vanuit dat 4 dagen voor nod slaat op mensen die 14 dagen na het ei ongesteld worden. En dus 10 dpo. Maar dat is mijn nod. Vraag me zelfs af of ik bij bingo zaterdag al pos test. Maar heel raar, de dwang is nu minder erg dan tijdens de vorige maanden. Misschien test ik wel pas zaterdag, want dan is mijn man jarig. Zou mooi cadeautje zijn. En wanneer testen jullie dan?
ja dat is zo! een super verjaardagscadeautje natuurlijk! denk dat emmertje en ik beide gaan proberen zondag te testen! dat is dus 12 dagen na de eisprong en 2 dgn voor nod...
Ik ga zondag testen, meeste kans dat HCG gezien wordt als ik n vriend samen zijn, want dat vind ik wel erg fijn, ook als ie negatief is.
hoi meiden, Ik heb eergister een zwangerschapstest gedaan en het hcg hormoon is uit me lichaam. Ben die dag erna ook begonnen met ovu testen dus ben benieuwd! Zie dat jullie alle 3 dicht bij elkaar lopen, spannend!! Ik hoop voor jullie op goed nieuws!
Hoi Angel! Wij zijn weer net zo lang gestopt met de pil. Wat naar van je mk. Hopelijk snel weer zwanger. Heb gehoord dat een vrouw na een mk meer vruchtbaar is. Geen idee of het onzin is, maar het geeft hoop!
Nou hij is nog steeds niet zo hoog dus ik verwacht nu echt niet zwanger te zijn. Dan had hij volgens mij alweer goed hoog moeten zijn.
Goedemorgen! Babke, ik snap dat je een k*gevoel hebt, tenminste dat denk ik? Je lichaam is zo verradelijk, je kunt net zo goed een griepje onder de leden hebben en is zo je temp hoog waardoor je denkt zwanger te zijn. Precies andersom werkt t ook zo. Denk je van niet terwijl je het wel bent. Ik ben nu alle gedachtes aan t bannen, omdat ik juist weer niks voel. Ja een beetje borsten en naar de wc gaan is moeilijk. Maar t zegt allemaal niks! Wachten dus...voor ons allemaal en helemaal deze weel waar we de dagen weer aftellen. In de tussentijd zijn we allemaal hier en hopen en duimen we met elkaar mee. Geen idee wie zwanger is, misschien wij allemaal niet, misschien twee of drie of allemaal! Maar feit is dat we hier veel steun aan elkaar hebben, wat zo fijn is! Ik denk en droom met jullie mee!
Ja baal als ik niet zwanger ben, maar ik ben wel weer blij dat ik er nu niet vanuit ga. Dan valt het alleen maar mee. We duimen verder
Hej meiden, moest gelijk weer even bijlezen! Jemig wat is het allemaal spannend! Ik herken wat jij zegt Emmertje, over dat je het ene moment het gevoel hebt dat je zwanger bent en het andere moment helemaal niet. Erg vervelend! Babke, wat rot van je temp! Maar zegt het echt iets? Of is het meer een richtlijn? Denise: Ik hou mijn woonplaats nog even voor mezelf als jij het goed vind! Ik zit er niet op te wachten dat mensen mij hier ontdekken en precies weten in welk stadium ik ben. Snap je? Verder: ik ben heel bang dat ik mezelf voor de gek aan het houden ben..... Op het moment voel ik me een beetje naar... Een beetje slapjes, licht misselijk. Het liefste wil ik even gaan liggen. Maar ik ben zo bang dat ik mezelf voor de gek hou! Mijn buik voel ik eigenlijk ook nog. Meiden, ik vind het heel bizar dit... maar ik durf gewoon niet te hopen.
Precies, het is het durven hopen, je wilt het jezelf ook niet toestaan. Ik heb een avond en nacht van wanneer de innesteling zou kunnen zijn steken gehad en een opgezette pijnlijke buik. Ik weet gewoon dat het niet mijn darmen waren. En net als bij de eerste ga ik moeilijk naar de wc. Heb veel honger in crackers met kaas, en veel bedoel ik veel mee. Slapen, gisteravond lag ik net als twee eerdere nachten al om 20.15 in mijn bed! Die teleurstelling is dan zo groot als ik t niet ben dat ik het mezelf niet toesta te denken dat ik zwanger ben. En als ik jou zo lees zou ik ook denken, zwanger! Maar ja...het is één groot vraagteken...
Nee hoor die temp kun je ook pas achteraf analyseren en ze lijken geen van allen op elkaar als je ze van zwangeren naast elkaar legt. Maar door die dip gisteren ging ik heel erg hopen. Dat wil ik eigenlijk niet. Ik hoop liever nergens op. Dan is een evt teleurstelling al vervelend genoeg. Maar ja is lastig hè? Ik heb verder nergens last van dus bij mij valt het wel mee, maar met die buik van jou. Kan het niet zijn dat hè misschien ziekig wordt?
Moeilijk naar de wc ga ik trouwens wel. Ben nu net zo'n konijn met keuteltjes. Gaat normaal aardig in 1 keer haha. Dat is sinds donderdag ongeveer.
Dit is dus precies wat ik bedoel! Zoals Babke zegt, vooralsnog ga ik uit van een beetje griepachtige symptomen.. Het wordt nu ook al minder.. Maar het was wel even akelig. Babke, Je zegt dat je nergens last van hebt, maar toch heb jij ook wel wat kleine kwaaltjes zo lijkt het! Aangezien je moeilijk kan poepen en had ik je niet over nog iets gehoord? Nahja, we hebben allemaal kwaaltjes dus bij ons allen is de kans op zwanger zijn aanwezig. Laten we elkaar maar met de beide pootjes op de grond houden. Denk dat dat voor nu de beste "therapie" zal zijn. Al zin in carnaval Babke?