Tja... Lastig Denise! Om teleurstellingen te voorkomen zou ik met beide scenario's rekening houden mop. Het kan twee kanten op, maar ik heb je net weer een aantal volle emmers HCG toegestuurd, dus ik duim en hoop heel hard voor jou.
Hi meiden ! Veel bij te lezen ! Nieuwe meiden, welkom ! Gezellig dat jullie mee komen kletsen. En ik zag een super echo voorbij komen, mooi hoor ! @ Denise: klinkt goed, borsten, roze verlies, ik kan je temp kaartje niet zien, hoe zit het met je temp...spannend hoor ! @ Lobke, vaag dat je temp nu weer stijgt zeg...afwachten maar. @ Emmer, waardeloos meid dat je je zo rot voelt, dikke knuf van hier. Hier gaat het lekker hoor. Ik zit nu op dag 10 van mijn cyclus, temp zweeft weer omhoog naar 36.6 dus het schommelt behoorlijk. Aan de andere kant, ik heb te laat gemeten afgelopen dagen om een eerlijk overzicht te hebben. Maar goed, het is nu voor de eisprong ook nog niet zo heel spannend natuurlijk.Ben benieuwd hoe mijn cyclus deze keer zal zijn. Lang, kort, normaal of weer idioot :s
@fiore ik snap er ook niks meer van. Heel de tijd het gevoel nu komt hrt, maar steeds niks Zo'n ontzettend opgeblazen gevoel.ben de laatste dagen ook wel vel asn het eten . Nog steeds nachtelijk zweten. Droomde dat ik te vroeg bevallen was. Dat ik nog geen kleertjes had voor de baby, dat ik mijn vriendin belde voor de rompertjes van haar zoon hmmppff vaag he? Snap ook niet waarom ij dit vertel maar er luisterd anders toch niemand haha
Het zou nog steeds kunnen dat je ei pas op cd 48 was Lobke. Tel daar je lf bij op en als je op die dag niet ongesteld bent testen. Meer kun je toch niet doen. Maar hij is vrij onrustig dus meestal ben je dan niet zwanger, maar aan de andere kant zijn het veel witte bollen dus minder betrouwbaar. Die dip kan mogelijke innestelpoging zijn. Afwachten dus.
Meiden ik denk dat ik toch ongi wordt... vind het gewoon erg raar allemaal, ik heb nog steeds roze afscheiding... maar vind t raar op cd24 en op 9 dpo.... Baal gewoon van die k.u.t onregelmatigheid en had er deze cyclus echt weer alles aan gedaan!!!!!
Kun je jouw kaartje niet fixen? Dat praat makkelijk als we mee kunnen kijken. Ik had op normale tijd een lage temp vandaag en om 9 uur, na de normale hoeveelheid slaap gewoon. Lag er laat in. Krijg de indruk dat mijn bergen veroorzaakt worden (als ze er zijn) door de lengte van mijn nachten.
@babke zou best wel eens kunnen, heeft ook met zoveel verschillende factoren te maken. Had bij de verloskundige gelezen dat je het beste alleen ovu testen kunt gebruiken omdat tempen niet betrouwbaar is. Klopt veel witte bolletjes. Weekenden en feestdagen haha, heb dan geen wekker gezet Rare tinteling op mijn liezen. Mss komen ze mijn rode. Vrienden 'not'
Ik had nog niet getempt, maar ga er nu mee starten... vind het rot dat ik dan o mn vrije dagen ook om half 6 de wekkee moet zetten!
Dankje Fiore, gelukkig gaat t wel iets beter nu. Heb je je blommen ontvangen? Ik meet gewoon wanneer ik wakker ben geworden 's morgens, zet geen wekker of niks. Maar ik heb een goeie biologische klok, dat is ook wel weer zo.
Hey Emmertje, ik heb ze nog niet gezien, maar ik ben ook nog niet thuis geweest. Als ze met een envelop zijn verzonden liggen ze waarschijnlijk op de mat, leuk thuiskomen strakjes ! En mocht het met een pakketje zijn gegaan dan heb ik lieve buren die ze meestal wel voor me opvangen. Ik laat het je weten als ik ze heb! Ik ben ook makkelijk hoor met tempen. Ik vul deze cyclus wel steeds de tijd in waarop ik getempt heb, dat is wel beter voor het overzicht. Aan de andere kant maakt het volgens mij soms ook niets uit want gisteren en vandaag om 8.30 uur getempt en dat scheelde echt. Gisteren 36,6 en vandaag 36,3. Lobke, ik heb je kaartje net nog eens bekeken. Als ik het in zou moeten schatten dan zou ik zeggen dat woensdag je eisprong is geweest, daarna zie je echt een duidelijke stijging. Je zou dan nu op 10 DPO zitten. Maar ik ben er geen expert in, temp zelf net 2 maanden. Ben benieuwd wat het morgen weer zal zijn.
dus als ik op mn vrije dag temp rond half 8 8 uur en op mn werkdag rond half 6, dan kan dat geen kwaad? ik heb dus gisteren en vanochtend en begin vd middag wat bruin rozig slijmverlies gehad en sinds eind vd middag helemaal niks meer.... wel ongi krampjes gehad gisteravond en vanochtend... zo raar.... normaal gezien had mn ongi al meteen doorgezet!