Aaaah leuk fiore!! Vaasje met smalle hals, bij de Hema! En denk voor je prisonmail) wij feesten fijn door, moet zeggen dat het de afgelopen weekjes erg goed was hihi Lobke, anders zeg je toch dat je al langer bezig bent? Geeft niks, heeft zelfs bevriende huisarts mij geadviseerd.
@emmer haast wel de neiging om te doen maar eigenlijk wil je dat het gewoon zo lukt , als het na de bouwvak nog niet gelukt is dan doe ik dat wel denk ik Morgen aan zwaar dieet proberen haha al zijn het maar 7kg
Lob dieet niet te zwaar want daar kan een eisprong door uitblijven en dat is nu net niet de bedoeling Emmer, misschien zijn dien temperaturen toch niet zo buitensporig als je dacht? Ff doorfeesten in ieder geval! Hoe werkt een klysma Thee? Klinkt niet erg prettig
Lobke je eerste drie cyclussen zijn redelijk regelmatig. Die laatste valt buiten de boot. Een lange cyclus zit je niet op te wachten. Duurt zo lang he elke keer. Ik had in het begin 35 dagen. Werd later rond de 28. Fiore ik heb al een aantal weken 2 x daags zakjes. Net zoiets al movicolon maar dat werkt niet afdoende dus morgen maar weer overleggen hier word ik niet blij van. Bab een klysma is een soort tube met een lange smalle hals. Dat breng je rectaal in en knijp je leeg. Dan probeer je de vloeistof even een paar minuten in te houden en daarna ontspan je en komt hopelijk de verstopping los. Niet zo smakelijk sorry. Weltrusten allemaal!
Lobke, ik benhet met emmer eens hoor: gewoon zeggen dan dat je al langer bezig bent! Babke, hoe gaat het met afvallen? Heb je er erg veel moeite mee? Hier nog steeds geen bloed, het blijft bij af en toe wat bruinig slijm... Vind het zo raar allemaal!
Ik had gister trouwens een dig clearblue gedaan: niet zwanger.../maarja was wel 3 dgn voor nod.... toen ik de test uit de houder haalde stond er wel een tweede streepje. Kan je hier naar kijken bij deze test?
Goedemorgen! Denise, mag je niet naar kijken mop! Over een paar dagen weer doen. Lobke, ik weet niet hoe het werkt met de nuvaring, maar sowieso moet je lichaam eraan wennen dat het geen hormonen meer krijgt en zelf een normale cyclus op te bouwen. Mischien wel na jaren pil/ring gebruik? Ik vind dat je altijd naar de ha moet kunnen gaan als je dat wil, maar in deze tijd is het geduld geduld geduld hebben en dat vind ik zo stom! Snoep er wat tijd bij hoor! Ik ga vandaag de ha bellen. Ben benieuwd. Mijn temp is nog steeds omhoog aan het klimmen, ik vind het zo raar! Ik denk echt dat mijn ei al geweest is, heb ook weinig ovutesten gedaan en zelfs helemaal niet toen ik die buikpijn had. Toen schreef ik nog hier of dat kon, zo vroeg de eisprong hebben. Bizar lijf! Maar wie weet is het juist goed geweest??! En heb ik nu dus iig een korte cyclus, ik had ook nog nooit eerder een cyclus van 32 dagen gehad, altijd tussen de 27 en 29 gehad.
Ik had ook de nuvaring en dat werkt niet anders dan ontpillen helaas. Ik had die ring genomen omdat het minder hormonen waren, maar merkte het stoppen heel goed.
Jammer denise van je nega test. Was je ook zenuwachtig? Ik deed niet vaak een test maar als ik 1 deed trilden mn handen zo erg dat de verpakking eerst een paar keer uit mn handen viel. Je zit 2 dagen voor nod dus alles is nog mogelijk. Maar als een vroege test negatief is geeft het je vaak niet zoveel hoop meer hé? Terwijl het nog niet veel zegt. Emmer jouw eitje moet nog komen hoor denk ik! Doe je clearblue smileys? Goed van je dat je de ha gaat bellen. Daar word je nooit minder van. Babke ik hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt over je lange cyclus. Kun je er wat rustig onder blijven? Niks aan hoor! Ik heb net de ha weer gebeld over mn darmproblematiek. Ze belt me vanmiddag terug ze gaat overleggen met een maag darm lever arts. We wachten af.
Ik blijf er eigenlijk heel rustig onder. Ik ben er ook minder mee bezig nu. Dus wat dat betreft is het wel even lekker hoor. En ik verwacht het nu ook niet. Ik begin nu zelfs te denken dat het niet gaat komen zonder een beetje hulp. Maar ik wacht af. We zijn zoveel plannen ana het maken. Ik ben een kaart aan het ontwerpen voor de bruiloft van mijn ouders, die zijn 4.0 jaar getrouwd dit jaar. Ik wil een leuk cadeau bedenken. Ik ga de decoratie doen. H.ol.lan.d.s thema. Ik ben me aan het lekker maken voor een nieuwe reis volgend jaar. Ik houd er nu maar even rekening mee, dat we die wel gewoon kunnen gaan maken. We boeken niets voor november hoor. Nou en zo gaat het gewoon zijn gangetje. Gisteren de voortuin aangepakt. Die moet de komende weken nog voor ene klein deel afgemaakt worden, maar moet weer even wachten tot de nieuwe storting van het salaris. Ook bij ons groeit het niet op de rug helaas. De schilder komt volgende week voor de buitenboel en ik wil gelijk een offerte voor de trap voor in het najaar. Dat wordt dus een weekendje uit logeren dan. Dus je ziet, genoeg te doen @Thee, die klysma klinkt erg vervelend inderdaad, maar wel opluchtend. Dat spul brandt dan als het ware de ontlasting los?
Wauw Babke, wat veel leuke dingen te doen! Ben benieuwd naar dat kaartje. Ik ga je van de week ook ff mailen inmiddels sexdrive alweer wat gestegen? En jullie samen ook gewoon samen (weer) leuk? FF heeft een kruis gezet op afgelopen vrijdag, ik denk ook wel dat mijn eisprong toen was. Ik hoop het ook, want dan hebben we goed gefeest! Sowieso gaat t feesten goed, we zijn op dreef haha! En we hebben de vakantie geboekt, dat helpt ook. Over een paar weekjes zitten we in de zon in zuid-Frankrijk te genieten!
Goedemorgen meiden, ZWANGER!!!!! dat is wat er vanmorgen tot mijn verbazing op mijn clearblue test stond!!! ben zoooo blij!!! ik wilde een foto van mn test plaatsen, maar weten jullie hoe dat moet? ik weet het even niet meer... o ben zo happy!! sorry hoor maar moet even mn blije gevoel kwijt!
Ooohhh Denise gefeliciteerd!!!! Wat heerlijk voor je! Niet die mallemolen in! Wat fijn! Ohw kut janken
dankje wel meid! niet huilen alsjeblieft lieverd, ik blijf duimen voor jullie ook voor een 2e wonder!! had je de ha al gebeld? dikke knuffel!!
Gefeliciteerd! Ik moet je zeggen dat ik het deze ronde bij jou al dacht hoor. Maar heb afgeleerd om anderen gek te maken. Jouw klachten enzo. Leuk! Emmer, we raken in de minderheid Ik wil eigenlijk toch wel langs de huisarts, mar ja, hij had gezegd eind mei. Ik weet toch nie zo goed wat ik van hem wil. Ik wil gewoon mijn cyclus terug! Maar ja, daar kan hij natuurlijk ook niets aan doen.
haha nou het heeft geholpen want ik heb mezelf ook geprobeerd niet gek te maken hihi! maar had alleen vrijdag en zaterdag bruin slijmverlies gehad en nu helemaal niks meer en al 1.5 week zere borsten.. dus ik dacht vanochtend: ik do egewoon een test! dus ik deed die test en legde hem neer en ik ging faye uit bed halen en legde haar even in ons bed.. toen dacht ik oja: ik zal eens gaan kijken naar die test.. dus ik keek echt met de gedachte van er staat: niet zwanger.. dus toen er zwanger stond schrok ik gewoon haha! meteen mn vriend en ouders gebeld want die zijn er ook steeds zo mee bezig hihi! vanavond gaan we het mn zusjes ook maar vertellen, we gaan volgende week samen met hun naar disney en het valt natuurlijk wel op als ik niet mee ga in al die leuke achtbanen! ik ben alleen aan de twijfel of ik vanavond naar zumba ga... mn borsten deden vorige week zo'n pijn van al dat gespring! babke, die paar weken dat je eerder naar de ha gaat maken toch niets uit! je maakt je zorgen over je cyclus (wat ik heel begrijpelijk vind!) en ik snap ook dat je die graag weer terug wil! heeft de dokter dan niet iets van hormoontabletten waardoor die weer op gang komt? o emmer, ik voel me rot nu!! echt niet huilen hoor meisje!
Denise!! Proficiat!! Super hoor....genieten maar Idd niet die medische molen in hopelijk blijft ie goed zitte
Denise!!! Woooooow!!!! Wat een fantastisch nieuws! PROFICIAT! Ik ben superblij! Ik lig nog in bed en ben klaarwakker!!