Ik eet goed. Of ik afval weet ik niet. Meet niet te vaak. En soms houdt ik vocht vast en zit er ineens wat bij. Het komt vast goed. Ik ben iig geen 72 meer zoals het vlak na de vakantie was.
Leuk taart, een buikje, meet je m ook met je mommy measure? Babke, dan doe je t goed volgens mij, om nou en te tempen en te ovutesten en steeds op de weegschaal te gaan staan??! Beetje teveel hè hihi Nee maar je doet t goed! Ik ben zo verkouden! Het loopt vanzelf m'n neus uit, ik zou er bijna tampons in stoppen. Straks even werken, maar dochter is ziek. Arm meiske! En nieuwe kleuren spreien en vaashoezen maken. Fiore, gaat t goed met je? Ben je aan t feesten? Al vaasje gevonden? Zag bij I.kea gisteren ook veel leuke van doorzichtig glas, breed met een kleine opening (weet ff geen ander woord, staat hier een beetje raar hahaha!) Ben de hele tijd aan t bedenken wat ik tegen de ha ga zeggen. Bleh
Whaaaaaa Denise !! Zwanger wat goed zeg !! Super meid, heel hartelijk gefeliciteerd, ik ben heel blij voor jullie. Ik ben veel op pad geweest de vorige dagen dus heb niet veel kunnen bijdragen hier. Gisteren naar Antwerpen op en neer met de trein. Geen succes... Verder geeft FF aan dat ik mijn eisprong al heb gehad, stippellijn, maar dat is niet zo. Ik heb het idee dat die meting van zaterdag (in de caravan) gewoon niet juist is geweest. Ik heb nu al 3 dagen 36.60. Maar dat is niet echt een verhoging bij mij, normaal gaat het dan richting 36.8 of 9. Dus ik wacht nog eventjes af. Ik denk dat het er wel aan gaat komen. Ik moet alweer de deur uit, dus ik houd het kort. (alsof ik dat kan) Zwaai !!
Zo heb net te horen gekregen dat mijn baarmoedermond er goed uit ziet hahahaaha...nou hoeveel dames zullen dat kunnen zeggen vandaag ! ( Was opgeroepen voor het preventief bevolkingsonderzoek baarmoederhalskanker)
Haaai Fiore das goed nieuws die kun je in je zaksteken! Lijkt me best lastig dat die temp zo beinvloed word doordat je op de camping zit. Heeft het dan nogwel genoeg zin om te tempen? Deniesje goed geslapen? Hoeveel rompertjes heb je geteld vannacht? Emmer hoe is het met jouw? Voel je je weer wat beter dan gister? Heb je ondehand al wat vragen bedacht voor de ha? Vind het goed van je dat je een doorverwijzing vraagt! Je bent tenslotte al bijna een jaar bezig toch? Taart leuk dat je al een buikje ziet! Hier ook savonds. Opgezette buik. Ben totaal niet misselijk meer en eet goed en lekker! Ik kom helemaal niet aan snoep.. Heel bizar. Is normaal een verslaving! Het schiet al lekker op dan kun je het aan iedereen vertellen! Had ik het goed gelezen dat je ook een sprei hebt besteld bij emmer? Welke kleur? Met mij gaat t beter. Moet nu 2 x daags een zakje oplossen in een halve liter water en dat opdrinken en dat moet mn darmen stimuleren. Laten we hopen dat t werkt. Ik drink het kokhalzend op de helft loopt daardoor over mn kin maargoed het is voor het goede doel. As maandag mogen we voor intake bij de vk! Zinin!
Babke ik heb je gemaild! Theetje, fijn dat het wat beter gaat. Ik zie je zo voor me dat troepje drinken, arme jij! Met mij gaat t iets beter, ik snap nog steeds niks van mijn lijf, heb ik nou een eisprong gehad of niet, FF zegt van wel. Ik steek nu al mijn energie in de site, dat helpt een beetje. Maar mijn geduld is nu echt op.
@Thee, mijn oma moest vroeger ook extra zemelen eten voor de stoelgang en die deed het door de vla. Balen dat het zo vies is, mag je het niet mengen met multivitamine ofzo? @Emmer, mail ontvangen, even snel gereageerd, want zit op het werk (foei Babke!) En jouw ei is zeker geweest en mooi stabiel!!!!
Babke ja Zemelen. Ik heb lijnzaad moet door de yoghurt. En eet pruimen en gedroogde abrikozen. Emmer jouw ei is geweest!!! Duidelijk te zien in je kaart!! Goed geklust?
zo meiden, ik ben weer thuis na een lange dag gewerkt te hebben.. mijn vrien den ik lopen beide al 2 dagen met een verschrikkelijke glimlach op ons gezicht haha! zojuist van mn ouders een superlief kaartjes gekregen met een roze en een blauwe bloem erbij! leuk he? en gisteren kwam mn schatje al thuis met een mega bos bloemen! zo leuk! ik liep de hele dag naar de wc om te kijken of ik toch niet ineens ongesteld was geworden.. zo raar om het ineens niet meer te worden! @ taart.echt leuk dat je eeen buikje begint te krijgen! @thee, zin in de intak emet de vk? je hebt dan je allereerste echo he? @babke, ben je al wat wijzer geworden hier op het forum en heb je al een goede lijst met vragen samengesteld? @emmer, ik hoop dat het vandaag weer wat beter met je gaat! je hebt iig goed geklust dus nu weer op de wachtbank en hopen op het beste! @fiore, bedankt, gaaf eej!! was je in antwerpen joh? dan had je wel even op de koffie kunnen komen haha! ik ben zo blij dat ik zwanger ben maar het voelt nog zo raar!! over 2 wkn komen ze trouwens van moeders voor moeders en over 3 weken heb ik de intake bij de vk al en de eerste inwendige echo! ik ben dan net geen 7 weken.. de volgende echo krijg ik dan bij 10 a 11 weken.. zo leuk weer allemaal!! we zeggen er maar niet teveel over tegen faye want ze heeft het snel genoeg door en anders krijg ik straks weer de vraag op het kinderdagverblijf of ik zwanger ben omdat faye dat zei.... *schaam*
Denise wat fijn zo snel al een echo. Ik heb de eerste pas met 12 weken. Heb volgende week alleen een intake. Nog even geduld dus. Wat lief van je mannetje, heerlijk!! Geniet maar fijn
Hallo, etentje gehad gisteren en een keertje weer gedronken. Zie je ook echt meteen terug in mijn temp. Was erg gezellig, maar voel me nu een beetje brak. Waarom wilde ik ook alweer drinken? Haha. Voor de zekerheid test gedaan ivm morgen en negatief hoor! Dus kan met gerust hart gaan morgen.
haha babke, omdat dat o zo lekker en gezellig is! ik heb trouwens nog 7 dig ovu testen en 4 dig zwangerschapstesten, beide met houder. heb ze op mp gezet, maar wellicht heeft 1 van jullie er interesse in? liefs!
Ik heb op papier gezet wat ik wil van de huisarts. Ik wil de laatste alinea eigenlijk nog net iets pittiger. Desnoods met een argument erbij waar hij niet omheen kan. Zodat hij me wel tegemoet moet komen zeg maar. Wat zouden jullie doen? (de temp.kaartjes neem ik ook mee.) Cyclus 1: 30 dagen Cyclus 2: 29 dagen Cyclus 3: 31 dagen Cyclus 4: 40 dagen (eisprong op dag 30) Cyclus 5: 35 dagen (eisprong op dag 25) Cyclus 6: 35 dagen (eisprong op dag 25) Cyclus 7: 83 dagen (nog geen eisprong geweest) Omdat ik twijfelde aan mijn eisprong, ben ik na 3 cyclussen mijn temperatuur gaan bijhouden. Ik dacht zelf dat deze ergens tussen dag 12 en 17 kwam, maar deze bleek later te zijn. Precies toen duurde uiteraard mijn cyclus ineens iets langer. Maar het blijkt dat de tijd tussen de eisprong en de menstruatie altijd maar 10 dagen is i.p.v. 14 dagen. Daarna was het twee keer 35 dagen en nu dus al 83 zonder eisprong. Omdat de temperatuur opnemen zon gewoonte geworden is doe ik het eigenlijk nog steeds. Daar ben ik nu wel blij om, want dat scheelt een hoop stress, omdat ik weet dat ik toch niet stiekem zwanger ben. Omdat de cycli wat onregelmatig zijn, ben ik ook ovulatietesten gaan gebruiken. Bij cyclus 6 werd ik na 10 dagen niet ongesteld, dus op dag 11 na de eisprong heb ik daarom een vroege test gedaan en die gaf een heel licht streepje. Ik hoopte op een dikkere streep als ik een paar dagen later nog een keer zou testen. Maar op dag 12 werd ik ineens alsnog ongesteld. Heviger dan normaal met veel stukjes en met diarree, maar het duurde niet langer ofzo. Ik had ook net als normaal maar 1 dag kramp. Jammer, maar goed, het was nog zo pril en als ik normaal wel 14 dagen na de eisprong ongesteld zou worden, had ik het niet eens gemerkt. Dus op naar de volgende poging. Op dag 23 en 24 weer een positieve ovulatietest, maar geen eisprong bevestigd door mijn temperatuur. De vloed was wel wat toegenomen, maar niet extreem. Daarna werd het al vrij snel weer een plakkerige boel. Ik ben door blijven testen en had op dag 41 en 43 weer een positieve test. Op dag 42 niet?? En ook deze keer geen eisprong. Op dag 65 nog een keer hetzelfde verhaal. Intussen test ik niet meer, want het werd een beetje prijzig en ik zie het ook niet meer gebeuren. De vloed is nog steeds erg korrelig en spierwit. Tussendoor zijn we ook nog naar Amerika geweest. Toen heb ik helemaal niet getest. Alleen af en toe wat afscheiding gezien en dat leek soms wel wat doorzichtig slijmerig, maar is ook weer plakkerig geworden toen ik weer thuis was. Inmiddels zijn we ook weer drie weken thuis en is de vloed nog steeds korrelig en wit en ik heb na thuiskomst en gisteren een zwangerschapstest gedaan en die waren zoals ik al dacht, negatief. Ik zou het liefste doorgestuurd willen worden om te laten kijken of de eierstokken er goed uitzien. Ik heb deze cyclus regelmatig een soort ovulatiepijn (daar leek het in ieder geval op) gehad en dat in combinatie met die valse positieve ovulatietesten (de digitale) maakt dat ik niet gerust op ben.
Wat wil je ervoor hebben? Ik heb die zwangerschapstesten niet echt nodig (heb er nog 1 digitale, 2 kuidvat en 3 babi eer die op zijn), maar ovu's zijn altijd welkom. Heb er zelf nog 20 liggen voor de volgende ronde.
tsja goede vraag... wat wil je ervoor geven? ik heb net je verhaal gelezen, erg goed meid precies goed omschreven en erg duidelijk! allleen zou ik die laatste alinea idd wat aanpassen.. ik zou zeggen: ik wil doorgestuurd worden ipv ik zou het liefste door gestuurd willen worden... gewoon duidelijk zijn bij die artsen!!
Zo beter: Wat nu? Ik wil doorgestuurd worden om te laten kijken of de eierstokken en de hele rambam er goed uitzien. Inwendig onderzoek lijkt me niet nodig, want ik kan zelf ook wel voelen dat de baarmoedermond dicht zit, voor mijn doen hoog zit en hard is. Sowieso een rare combinatie, normaal is het hoog en zacht of laag en hard. Daarnaast heb ik deze cyclus regelmatig een soort ovulatiepijn (daar leek het in ieder geval op) gehad en dat in combinatie met die valse positieve ovulatietesten (de digitale) maakt dat ik niet gerust op ben. Ik heb lang gedacht, het komt vanzelf wel goed, maar 83 dagen na een mogelijke verdomd vroege miskraam en nu nog niet eens een eisprong in aantocht, lijkt me niet normaal. Als er al iets gezeten heeft, is dat minuscuul geweest. 13,- voor die 7 ovulatietesten? (dan ga ik er even vanuit dat je de doos had van 20 voor 37,95 bij drogistplein)