Met mijn achtergrond wilde hij me wel meteen doorsturen, in het zh zouden ze miss zeggen dat we t nog maar een half jaar moesten proberen misschien (als er niks is) dus dat moet ik rekening mee houden. Hij heeft er in de verwijzing 1,5 jaar proberen van genaakt omdat ik in januari vorig jaar al gestopt ben met de pil. Succes jij!
Haha, ik vind mezelf af en toe zo'n muts. Dan loop ik helemaal moeilijk te doen en waarom? Ik was bij de dokter en ik heb helemaal geen briefje, zelfs geen grafiek, laten zien. Ik deed gewoon mijn verhaal over die cyclus en die ovutesten maar geen eisprong en hij nam me echt serieus en hij vond dat ook raar, vooral omdat het meerdere keren deze cyclus was voorgekomen. Je hoort het wel eens, maar het is in principe niet normaal zei hij. Ik heb uitgelegd dat ik zelf het gevoel heb dat mijn hormonen de weg kwijt zijn ofzo, omdat de dingen die horen bij een eisprong nooit tegelijk komen. Of ik heb cervixslijm of een positieve test of een open bm, maar nooit tegelijk. Dat ik net het idee heb dat als de cyclus een zetje in de juiste richting krijgt, dat we het dan zelf wel weer "oppakken", zeg maar. Hij vond dat helemaal niet gek gedacht, maar hij had ook wel echt zoiets van, wat is nu de beste weg om te nemen. Ik heb daarom op zijn advies bloed laten prikken op fsh en schildklier. Dinsdag heeft hij de uitslag en dan hebben we weer contact. Ik ben ook nog helemaal niet begonnen over opwekken van menstruatie ofzo. Ik vond het zo fijn dat ik serieus genomen werd, dat ik eerst dinsdag maar even afwacht.
Dan heb je dus een goed gevoel eraan overgehouden, wat goed! Ben heel benieuwd naar je uitslag dinsdag. Ik kan pas over twee weken een afspraak maken, ze hebben het rooster nog niet, er gaat dus nog wel een tijdje overheen eer ik een afspraak heb. Baal ik van!
Goed gedaan meiden. Emmer die verwijzing is hartstikke mooi. Je bent lang genoeg bezig. Ken je voorgeschiedenis niet, maar reden genoeg voor nader onderZoek. Bab fijn dat je bloed is afgenomen dan zijn er maar weer bepaalde singen uitgesloten. Echt enorm fijn dat je je serieus genomen voelt. Is misschien nog wel het allerbelangrijkst. Had ik goed gegokt op de schildklier Ik heb vannacht gedroomd over onze echo en dat ging helemaal mis. Wat is dat toch naar!!
@emmer, wat fijn dat je nu een verwijzing hebt zeg! en anderzijds balen dat je dan toch nog 2 weken moet wachten! het liefst heb je het nu allemaal zo snel mogelijk denk ik he? @babke, fijn dat je zo serieus werd genomen en ben benieuwd voor de uitslag dinsdag! @thee, wat akelig zeg die droom!! dat moet je helemaal niet doen natuurlijk, probeer van de echo te genieten!! ikzelf ben best zenuwachtig, ik ben superblij en zenuwachtig tegelijk. ben een beetje bang voor een niet kloppend hartje over 2.5 week... hoop zo dat alles goed is en goed gaat meiden!!
Ik ben zo happy want heb nieuwe medicijnen voor mn darmen en ik heb de hele week al geen pijn gehad en kan goed naar de wc. Wat een verademing. Maandag gaan we voor intake naar de vk. Het duurt ong 30 min. We gaan dan de echo plannen en krijgen direct een datum. Ik vind dat eigelijk wat raar. Ze kunnen toch beter eerst een echo maken om te kijken of alles goed is en daarna alles doornemen??
@emmer, ik stuur je even een pb! @ rheebeeb, wat fijn zeg, dat je nu geen last meer hebt van je darmen!!
Ze gaat toch wel naar t hartje luisteren joh!! Dat kun je nu vanaf de buitenkant horen hoor met t apparaat! Want je bent hoever?? Even kijken zo. Bij mij lag de placenta achter dus kon ik vroeg t hartje horen, misschien ligt het er nog aan waar die ligt, maar t hartje kunnen ze vaat horen thee! Daarna komt dat inderdaad de echo, zo gaat dat. Heel fijn dat je nu goede medicijnen hebt, wat een opluchting, letterlijk! Straks kun je echt goed genieten van je zwangerschap thee, dan heb je t hartje gehoord en ben je helemaal gerust gesteld. Vandaag Moederdag...een bijzondere dag voor ons allemaal, ik denk ook aan de mensen die geen moeder meer hebben en ongewild kinderloos zijn. En ik krijg nu ontbijt op bed! Bloemen kreeg ik gisteren toen ik op de wc zat, ze kon niet wachten om ze me te geven hahahaha!!! Fijne dag allemaal!
Vanmorgen kreeg ik een versje met een mooie vlinder en een liedje met een groot geverfd hart met een uitgeknipt profiel erin geplakt als cadeautje. Daarna gezellig ontbijten en lekker spelen op de springkussens in het zonnetje. Dat is een goed begin van een fijne Moederdag! FF heeft zijn stippelkruislijn weer verwijderd. Dacht ik ook al. Eisprong is nog niet geweest. Afwachten dus....
Dankjewel emmer voor je lieve opbeurende woorden. Morgen ben ik 10 weken. Ik vind het alweer een mijlpaal. Leuk te lezen al die lieve moederdagkadootjes! Wat zijn die kids toch ontroerend. Mijn vriendin kreeg een waardebonnen boekje met allerlei klusjes die ze kon besteden. En een foto die op de kop ston warbij stond; ik ben onderste boven van jou. Zo lief!! Bab wat je zegt klopt helemaal. In ons hart zijn we allemaal moeder. Zo voelen we het tenslotte allemaal van binnen. Een heel mooi gevoel. Fiore ik zal even naar je tempkaartje kijken!
fijne moederdag allemaal! ik was vanochtend erg verrast want toen ik vanmorgen beneden kwam stonden er allemaal verse broodjes op tafel! vriendlief had een moederdagontbijtje besteld bij de bakker en had vanmorgen om half 7 de wekker gezet om zo om half 8 bij de bakker te kunnen zijn! mn dochtertje had op het kinderdagverblijf een spiegel geknutseld en daar stond op: spiegeltje spiegeltje aan de wand, mijn mama is de mooiste van het hele land! en op het kdv waar mn moeder werkt had faye een mooie bloem geknutseld met in het midden haar handje gestempeld! super lief! van vriend en dochterlief ook nog een set van 2 thermo theeglazen van het merk bodum gehad, van die glazen met zo'n ventiel onderin, zodat het glas niet warm wordt. hebben jullie allemaal een fijne dag gehad? liefs!
Klinkt als een leuke dag Fiore! Volgens mij is Moederdag sowieso pas leuk als je kinderen begrijpen wat het is en kunnen knutselen op school. Voordien tijd moet je een vent hebben die weten wat te doen. En die heb ik dus niet! Hij probeert t wel, maar jemig hè, hij doet altijd voorkomen alsof ie heel wat in petto heeft. Maar bloemen kreeg ik toen ik op de plee zat en de tekening werd ff in mekaar geflanst toen ie een ei aan t koken was. Sorry hoor, ook voor mijn lelijk schrijfgebruik, maar dit moest er even uit!
Ahh emmer toch!! Maar ik snap je wel hoor! Ik heb constant pijn en steken in mn onderbuik... dit is toch geen teken dat het misgaat? Ik maak me zorgen! Zou zo gerustgesteld zijn als ik het hartje heb zien of horen kloppen! Ik ga zo werken! Fijne dag meiden!
Denise, herken je dat niet van de eerste? Ik heb t bij S ook wel gehad, ze was zich lekker aan t innestelen! Kan bij jou ook hoor, er gebeurd nu zoveel daar!