Hoi meiden, Ik zit nu net te loepen op De ultieme zwangerworden en ovulatie kalender en daarin staat dat 17 tot 22 maart ik het meeste vruchtbaar ben. Nu zit ik te denken aan een ovulatietest om die te kopen, dus keek ik op de site van clearblue wanneer ik er dan mee zou moeten beginnen. En daar stond weer 22 maart op? Ik snap het niet meer Iemand een logisch antwoord hierop?
als ik het gemiddelde neem, 34 dagen. En maar 2/2.5 dag ongesteld... Dat vind ik ook zo vreemd... Met de pil was ik altijd 5/6 dagen ongi en nu na het stoppen (5 maanden geleden) maar rond de 2...
Lengte van je menstruatie kan inderdaad veranderen als je gestopt bent met de pil, en kan ook elke cyclus anders zijn.. Als het maar helderrood bloed is.. Ik zou vanaf dag 13 of 14 beginnen met ovutesten.. Succes, hopelijk heb je snel een knaller en dan over 2 weken een knaller op je zwangerschapstest
1x, tussen 11 en 15 uur is het beste word gezegd, maar alles is wel goed als het maar niet je ochtendurine is en voordat je test doet 2 uren niet drinken en plassen.. Veel succes!!