Welke condooms?

Discussion in 'Anticonceptie' started by pietje1987, Mar 5, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Ha dames,

Ik voel mij net 16 ofzo nu :)!

Na veel gedoe met allerlei soorten anticonceptie, stop ik nu met de nuvaring en gaan we over op condooms.

Eigenlijk hebben wij nooit samen echt condooms gebruikt (enkel keertje na antibiotica ofzo), maar nu willen we wel goede, fijne condooms. Ik wil ze het liefst online kopen (gemak en privacy), maar geen idee welke ik dan moet bestellen.... Merk? Bepaalde soort? Ultra dun??

Kan iemand ons adviseren? Ik ga er overigens vanuit dat er een ' normale ' maat nodig hebben hahaha

2. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

Mar 14, 2011
    1,460
    11
    38
    Female
    Ik heb ze de laatste keer bij wingman besteld. Die moet je om doen zonder van die viezige handen te krijgen, helaas klooien wij er nog steeds mee 😜. We vinden het ondingen, dus hebben ze weinig gebruikt. Maakt bij ons ook niet uit welk merk wij kopen. Hopelijk vindt je condooms die goed bevallen.

3. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

@selina dank je!

Nog iemand anders suggesties?

4. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Gewoon een paar merken uitproberen en kijken welke jullie het fijnst vinden.

5. cactusje

cactusje VIP lid

Feb 12, 2015
    6,752
    1,993
    113
    De laatste keer dat wij condooms gebruikt hebben waren ook wingman.
    Wij hebben totaal geen ervaring met condooms omdat we het niet fijn vinden, maar tussen bevallen en goede werking van de pil gebruikten we ze wel.
    Ik vond het juist wel handig dat die soort van ring eromheen zit om te helpen om doen.
    Ging een stuk sneller dan een gewone

6. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    wij gebruiken altijd durex altru feeling.
    mijn man heeft het liefst geen condooms, maar ik wil geen hormonen in mijn lijf. ;)

7. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

Sep 4, 2016
    7,734
    3,516
    113
    Wij hebben wel eens bestelt bij de condoomfabriek.

Daar kan je volgens mij ook een doosje bestellen met allerlei verschillende erin. Kan je testen wat jullie beide prettig vinden.

Share This Page