vrijen in de 34ste week

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mayby, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mayby

mayby Actief lid

23 jul 2008
    201
    0
    0
    rotterdam
    het liefst heb ik ook geen bh aan maar ja staat zo lullig met een straktshirt he en het is ook niet goed voor je borsten! weet je wat ik gebruik voor me borsies femine das eigenlijk voor een ander deel van je lichaam maar er staat op de verpkking voor gevoelige lichaamsdelen! liefs

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

goeie tip, ik heb dat ook namelijk :(

3. Chamisa

Chamisa Actief lid

7 nov 2007
    111
    0
    0
    schippersvrouw
    Zuid Holland
    Het werkt trouwens ook goed als ik mijn bikinilijn gemaaid heb... :D Mijn man heeft na het scheren vaak ook last van die kleine witte bultjes. Lekker met scrubgel scrubben doet wonderen. Dan hou je de huis open dat de haartjes niet klem komen onder de huid. Amandelhuidolie van Kneip is weer zalig voor je huid op je buik en borsten tijdens het groeien. Scheelt een heleboel jeuk, je huid voelt lekker zacht aan en blijft super elastisch. En ruikt lekker! (Volgens mijn jonste dochter :) )

4. mayby

mayby Actief lid

23 jul 2008
    201
    0
    0
    rotterdam
    haha ik kan me van onder niet zo goed meer scheren ken er niet meer bij dus die haren laat ik lekker staan tot na de bevalling! haha

Maar welk merk scrubgel gebruik je dan ga ik ook is proberen dan maar he,,

Maar scrub je dan juist niet de huid kapot!?

Kan me vriend ook gelijk doe want die jeukt altijd ze hele zakie kapot na het scheren haha

5. Chamisa

Chamisa Actief lid

7 nov 2007
    111
    0
    0
    schippersvrouw
    Zuid Holland
    Van Dove. Dove Silk Peeling. Die heeft hele fijne korreltjes en je huid voelt heerlijk zacht. En het ruikt lekker ;) soms wel handig :D ;)

Ik kan ook heel moeilijk erbij, maar mijn man helpt mij daar graag mee! :p
    Doet hij al jaren! Zwanger of niet... hihihi

6. mayby

mayby Actief lid

23 jul 2008
    201
    0
    0
    rotterdam
    ik vertrouw het niet straks snijd ie je au au haha,,

maar ik zie nu net pas staan dat je 22 dec keizersnede hebt waarom geen natuurlijke bevaling?
    liefs

7. Chamisa

Chamisa Actief lid

7 nov 2007
    111
    0
    0
    schippersvrouw
    Zuid Holland
    Onze 2 dames wilden er zelf niet uitkomen. Ik kreeg tegen de 42 weken aan de weeën, maar met de snelheid van een schildpad in z'n achteruit. De eerste werd een spoedkeizersnede na 26 uur (2 cm ontsluiting) en de tweede een spoedkeizersnede na 29 uur (zo goed als volledige ontsluiting). Ik moet met schaamte erkennen dat ik nog wel eens twijfel welke nou 26 uur was en welke 29 uur was. Die haal ik nog welens door elkaar. :oops:

Na 2 spoedkeizersnedes nemen ze geen risico meer en wordt het nu een verplichte geplande keizersnede.

8. mayby

mayby Actief lid

23 jul 2008
    201
    0
    0
    rotterdam
    wel apart dat je nu al weet wanneer de grote dag is! je kan je wel goed voorbereiden maar een keizersnee is ook niet alles!
    Jeetje en ik maar afwachten mischien 2 weken later of vroeger!

Maar ik geef ze zeker geen ongelijk!

nog maar een maandje joh

hoe oud zijn de kids? en hoeveel? liefs

9. Chamisa

Chamisa Actief lid

7 nov 2007
    111
    0
    0
    schippersvrouw
    Zuid Holland
    Ik moet heel eerlijk zeggen dat beide keizersnedes mij 200% zijn meegevalen. De eerste was onder algehele narcose.Bij de 2de lag ik zelfs mopjes uit te wisselen met de gyn. :D Alleen kreeg ik de slappe lach en dat was eigenlijk niet zo goed...

De meiden zijn inmiddels 8 en 4. Er is nu een knulletje onderweg. Of hij de hekkesluiter wordt hebben we eigenlijk nog niet over gesproken. Dat hangt er ook vanaf of dat ik wel nog een keizersnede zou mogen hebben hierna.

22 December is de richtlijn van de gyn. Was alleen een klein probleempje. Het OK-rooster is nog niet bekend. GRRRRRRRR.... Ik moet morgen nog een keer bellen. Het is zeker dat er op 18 december wel geopereerd wordt, maar verder wisten ze nog niet. Er was eerst een datum gezet van 19 december, maar werd al doorgeschoven naar de 22ste. Het zal mij benieuwen. In alle omringende landen doen ze niet moeilijk over 38 weken precies en dit kleine kikkerlandje weer wel. :confused:

10. mayby

mayby Actief lid

23 jul 2008
    201
    0
    0
    rotterdam
    wat leuk trouwens dat je nu een jochie krijgt wil je daarna nog kinderen of houd het dan op?

Dus je weet nog niet zeker wanneer je uitreken datum is! gek hoor

Ik ben zo zenuwachtig voor de bevalling,

liefs

11. Chamisa

Chamisa Actief lid

7 nov 2007
    111
    0
    0
    schippersvrouw
    Zuid Holland
    Ik hoop dat ik morgen een antwoord kan krijgen :( Wij hebben een eigen bedrijf en ik zal toch de nodige voorbereidingen moeten treffen qua afspraken ed.

Wij hebben altijd al een groot gezin willen hebben. Wij hebben alleen een klein probleempje met spontaan zwanger worden. Dit smurfje is één groot wonder. Wij waren in december vorig jaar gestopt met de vruchtbaarheidsbehandelingen vanwege het tijdsgebrek. (klinkt misschien heel koel, maar het was niet anders) Gedurende die periode had ik ookal een miskraam gekregen met ongeveer 7 weken. Het was voor de kinderen ook heel zwaar. En juist in de maand dat wij vanwege de drukte met ons werk (Binnenvaart) 3 keer maar gevreeën hadden, waarvan ik vab 2 keer keer zeker weet dat ik niet vruchtbaar was :D , was net die ene keer raak. Op de verjaardag van mijn schoonvader. Die was toen aan boord, daardoor hadden we tijd... :D :D

Een bevalling is heel erg overrompelend, zeker door alle verhalen die je overal kan lezen. De ene lijkt nog meer op een horrorverhaal als de andere. Ik kan je alleen maar meegeven dat je je niet bang moet laten maken. Het is iets heel bijzonders, wat (helaas) verrekte zeer kan doen. Ik ga je niet vertellen dat je de pijn bent vergeten op het moment dat je je kindje in je armen houdt. Het hoort er gewoon bij. Aan die gedachte heb je niets als je weeën ligt weg te puffen. :D Met elke wee kom je een stukje dichterbij het moment dat het geen zeer meer doet. Ik heb geen idee hoe het voelt om je kindje eruit te persen. Nouja, het moment dat je kindje naarbuiten geperst wordt. Maar het gevoel dat door je heen stroomd als je in de ogen van je kindje kijkt is alsof je in de ogen van een (b)engeltje kijkt. Dat maakt de pijn wel weer goed. En op het moment dat je de eerste woordewisseling met je kindje hebt...gewoon proberen daar aan terug te denken :) ...en behang met extra versteviging bestellen!

On-topic...sex NA de bevalling, dat is pas een belevenis. Of ookwel beetje au! :confused: :D :D

Als het zou kunnen zouden wij heel graag 4 kinderen willen.

12. mayby

mayby Actief lid

23 jul 2008
    201
    0
    0
    rotterdam
    Dus eigenlijk zijn alle drie je kinderen hele grote wonderen want als ze zeggen dat je niet vruchtbaar bent dan ga je daartoch in geloven!, en volgens mij is dat een soort truc! een oude collega van me was er zo mee bezig zwanger te worden tot aan de details aan toe, op een gegeven moment was ze er absoluut niet mee bezig en ze was zwanger!
    terwijl ze ook zeiden je hebt dit en je hebt dat dus het word moeilijk kinderen te krijgen!~!

ja bij zwangerschap hoort bevallen ook he! maaar je hebt gelijk (mooi uitgelegd trouwens) al die mensen die naar jou ehum gedeelte kijken tja hoort erbij he! liefs

13. evepientje

14 apr 2008
    78
    0
    0
    Hilversum
    seks? Que? Mag al vanaf 24 weken de baarmoeder niet meer prikkelen.....dus ook niet opgewonden worden.........tja.......Manlief moet zelf even aan zijn trekken komen ( :) hahaha leuke woordspeling)......maar hij vindt het helemaal niet erg, want hij was toch al niet meer zo enthousiast gezien dat kleine meisje wat overal bij is ......schattig

Deel Deze Pagina