Ik ben 4 dagen overtijd. Heb vanochtend test gedaan van CB digi, deze was negatief. Heb veel witverlies, gevoelige borsten, buikkrampen, misselijk.... Ik wil een gevoeligere test doen. Ik weet dat die van Sensitest en Matcare gevoelig zijn. Maar kun je deze in de winkel (dus geen internet webwinkel) halen? Zo niet, welke zijn dan nog mee gevoelig? Mijn hubbie gaat zo naar de winkel toe om te halen......Hellup! Ik heb echt niet het gevoel ongi te worden. Twee jaar geleden werd ik ook ineens niet meer ongi. Deze bleef toen maanden weg (niet zwanger). Werd toen doorverwezen naar de fert.arts. Aangezien wij wilden trouwen zijn we weer aan de pil gegaan...want daarmee kon ik nog een ongi opwekken volgens de fert.arts. Ze heeft ons verteld als ik niet meer ongi wordt om contact met haar op te nemen. Ik voel me een zeur, maar ik wil niet lang wachten met naar de arts te gaan! Wat zouden jullie doen?
Mijn cyclussen worden ook steeds langer, zie onder mijn banner. Ik heb 19 oktober een afspraak met de gyn. Ik weet trouwens niet welke testen gevoelig zijn. Ik hoor wel veel meiden over die van het kruidvat. Temp je toevallig ook?
Ja jouw laatste cyclus duurde ook erg lang idd! Maar die daarvoor waren extreem kort zo te zien! Da's ook niet positief want dan kun je geen ei hebben....Ik benieuwd wat de gyn allemaal gaat zeggen tegen jou of doen! Of weet je dat al? Ga je naar de gyn omdat je niet ongi wordt? Ik wilde gaan tempen zodra ik ongi ben geworden....maja dat ik nou juist het probleem...zucht! En jij ga je tempen? Hou ons op de hoogte van de gyn, ik ben erg benieuwd. iig veel succes!
hoi wat naar allemaal die onzekerheid wij vrouwen zijn geboren met een intuitie en gebruik die ook je bent echt geen zeur als je je onzeker voelt. als jij je er goed bij voelt ga dan advies vragen bij die arts ze hebben ervoor geleerd dus vraag........ veel succes en duimen maar........ groetjes mik
Hoi Mik, Bedankt voor je reactie, dat geeft me een lekker gevoel. Ik was al bang dat ik hier andere reacties zou krijgen mdat ik nog maar 4 maanden bezig ben...gelukkig!
He, bij mij word de cyclus ook steeds langer zit nu op 33 en nog geen tekenen van ongi (ook niet van zw trouwens). Denk dat als ik volgende week niet ongi ben, ik maar even naar de ha ga. Weet niet wat ik er allemaal van moet denken..... groetjes sharon
Hier hetzelfde.. Duidelijk temp kaartje in me album staan, maar blijg negatief testen en word ook niet ongi. Als ik dinsdag of woensdag nog niet ongi ben en negatief test, ga ik naar de huisarts.
ja ik zou achter je gevoel aangaan ,dus gewoon naar de dokter. ben ook wel benieuwd welke test het gevoeligst zou zijn(in de winkel)
Ik heb idd ook niet altijd en eisprong gehad. 4 om precies tezijn in het hele jaar. Ik moet vrijdag naar de gyn. omdat ik zo onregelmatig menstrueer. Mijn zusje heeft hetzelfde probleem en zij heeft Provera en Clomid gekregen. De kans is groot dat ik het dus ook krijg. Maar kan er helemaal niet mee zitten. Hoe sneller of beter. Ik temp al sinds maart dus weet wel een beetje waar ik aan toe ben.
hoi meiden jaja het is wat he vrouw zijn. ik zeg altijd je gevoel achterna gaan want we zijn niet voor niets vrouwen met vrouwelijke intuitie. succes allemaal en dat we allemaal maar binnenkort een zwangerbanner mogen halen. haha groetjes en veel liefs mik