4 dagen overtijd en vragen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ikke1977, 14 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1977

ikke1977 Lid

14 okt 2007
    6
    0
    0
    hallo Allemaal,

Als ik uitga van mijn langste cyclus(37 dagen) dan had ik afgelopen woensdag ongesteld moeten worden. Ben dus vier dagen overtijd. Ik heb vanaf woensdag 3 testjes gedaan (gister de laatste) en waren alledrie negatief. Nou lees ik hier op de site dat het zo kan zijn dat er vrouwen zijn die laat hcg aanmaken, als dit zo is, is dit dan nadelig voor je verdere zwangerschap?
    Ik heb namelijk de afgelopen 16 maanden 3 miskramen gehad, er zijn onderzoeken geweest, die gelukkig allemaal goed waren maar je blijft maar denken waar het dan aan ligt.
    Heb ook gewoon hetzelfde gevoel in mijn buik zoals bij de drie keer dat ik zwanger was. Verder ben ik ook wel moe alleen denk ik dat ik dat mezelf een beetje aan het aanpraten ben.
    Nou een heel verhaal.........

gr. ikke

2. Milla

Milla Niet meer actief

Het kan zijn dat je wat later hcg aanmaakt, of dat je wat later je eisprong hebt gehad.. Weet je dat wel, of en wanneer je een eisprong hebt gehad?
    Het kan ook zijn dat je cyclus nu wat langer duurt dan de vorige keer. En welke testen heb je gebruikt, sommigen zijn wat minder gevoelig dan anderen, kortom, het kan vanalles zijn.

3. ikke1977

ikke1977 Lid

14 okt 2007
    6
    0
    0
    hoi

ik heb (voor zover ik weet) wel een eisprong gehad, op 23 september.
    Ik heb alle keren de testen van matcare gebruikt. Wat zijn de ervaringen eigenlijk over deze testen? Of kan ik beter nog eens met een ander merk proberen?

gr. ikke

4. Milla

Milla Niet meer actief

Ik zou het niet weten wat de ervaringen zijn. Ik zou als je over drie dagen niet ongi bent nog eens een andere test proberen.

Deel Deze Pagina