beste verloskundige maandag ben ik opnieuw naar de gynaecoloog geweest . alles was volgens hem in orde , ook was er geen teken te zien van een afwijking oid . maar nu vraag ik me toch al een aantal dagen af wat de afkortingen op mijn dossier betekenen hoop dat jullie kunnen helpen : -antiflogistica -cereb,21mm,plac VW,Gr.l ,cor -bdp':58 -FL:41 hoop dat jullie kunnen helpen alvast bedankt
hoi antiflogistica: ontstekingsremmers, ik weet niet of je die gebruikt? cereb is cerebellum; kleine hersenen plac vw is dat de placenta aan jouw buikzijde ligt Gr 1 dat het je eerste zwangerschap is, cor; harttonen van de baby FL lengte van het bovenbeentje bdp; afstand van oor tot oor met echo gemeten Mirjam
neen gebruik geen ontstekkingsremmers maar hij had wel gezegd dat ik iets mocht innemen voor de aanhoudende rugpijn maar verder heeft ie niks gezegd . en eerste zwangerschap ? vreemd want men meid word echt wel bijna 1 . dank je wel voor de antwoorden .
hoi nou, misschien betekent het dan wat anders, hangt er beetje vanaf waar het staat. Als je pijn hebt in je zwangerschap kun je het beste gewoon paracetamol nemen overigens. Mirjam
het staat bij opmerkingen en ik neem niets in en als het echt niet gaat een dafalgan maar probeer dat niet te doen dank je voor de antwoorden