Hallootjes allemaal, Ik en m'n vriend zijn bezig om zwanger te worden. nu geeft mijn lichaam allemaal symptomen aan en hoop dat jullie me kunnen helpen. 1 dag na NOD heb ik getest, negatief. Ik ben inmiddels 6 dagen over tijd en geen enkel teken van een menstruatie. Ik heb wel last van de volgende symptomen; Rommelige darmen, Pijn in m'n onder rug, met vlagen misselijk, diarree 3 dagen achtereen, moe, zere ogen, droge keel, meer afscheiding, vochtige lippen, opgezette buik, hoofdpijn, jeuk bij m'n navel, rode vlekken in mijn gezicht en nek, trek in van alles en nog wat qua voedsel, en soms helemaal nergens in.. Wat is jullie advies, Afwachten tot menstruatie? testen morgen? wachten met testen? Op een of andere manier voel ik me wel zwanger.. Groetjesss
Hoe lang ben je van de anti conceptie af? Wat zijn je cyclussen? Heb je ovulatie testen gebruikt of getempt? Als deze klachten veroorzaakt zouden zijn door een zwangerschap dan zou er hcg aanwezig zijn, welke je dus met een zwangerschaps test als positief zal zien. Misschien was je ovulatie later en daarmee ook je nod? Nog even afwachten en eventueel over twee dagen nog eens testen, mocht je nog niet ongesteld geworden zijn.
Hoe regelmatig is je cyclus gewoonlijk? Je kan niet zeker zijn van je ovulatie (tenzij je temperatuurt) dus het zou zo kunnen dat je nod veel later is. Maar als dat wel je nod was is het heel goed mogelijk dat je op 1 dag na je nod nog negatief testte, terwijl je wel zwanger bent. Ik zou nog een testje doen morgenochtend, 6 dagen na je nod moet je toch wel positief testen.
Dankjewel voor reactie. Ik heb een regelmatige cyclus. heb alles ook bijgehouden. en zou indd zwanger kunnen zijn. ben bang voor de teleurstelling vandaar dat in nog niet opnieuw getest heb, ik denk dat ik morgen of overmorgen nog eens ga testen.
Spannend voor je! Mijn NOD is 5 december en ik heb ook al die symptonen die jij opnoemt... ik maak mezelf altijd wel een beetje gek dus het zal wel niet. Wij hebben 5 december een afspraak voor IUI dus het zou wel heel raar zijn als het nu raak is. Ik hoop voor je dat je morgen of overmorgen een positieve test in je handen hebt en dus het mooiste Sinterklaas kadootje!
Jouw klachten kunnen betekenen dat je zwanger bent maar kan ook niets betekenen. Als je zwangerschapskwaaltjes heb maak je hcg aan en dan zouden je testen positief moeten zijn. Hè kan ook zijn dat je cyclus gewoon een keer langer is. Enige wat je kunt doen is testen
Je kunt regelmatige cyclussen hebben en zomaar ineens een uitschieter. Als je testen negatief zijn hoef je ook echt niet meteen de huisarts te bellen.. Je symptomen kunnen passen bij progresteron wat je aanmaakt na eisprong en dat lijkt erg veel op zwangerschapssymptomen.. Ik zou afwachten en om de 2 dagen een testje doen