Vrijen na Miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Partyrocker, 28 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Hoii,
    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
    Ik heb 2 weken geleden mijn miskraam gehad. Na afgelopen zondag 2de ronde cytotec ingebracht te hebben omdat er nog kleine restjes zaten. Heb ik nu nog minimaal bloedverlies. Alles wat bruine veegjes en soms niks.
    Mag ik nu eindelijk weer vrijen? Eventueel met condoom?

Ben een mens geen aardappel en heb er nu eigenlijk best wel weer behoefte aan haha.
    En daarbij mn vriend is alleen de weekenden thuis :( kostregeling.
    Dus zou het nu wel heel graag wel weer willen.

Alvast bedankt.

2. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Krijg je geen echo ter na controle? Mijn VK had gezegd dat ik de inwendige echo zou moeten afwachten om te zien of ik "schoon" was en dat dan niks meer in de weg zou staan om weer te gaan vrijen. Zolang je nog vloeit ben je nog niet "schoon" en heb je een kans op infecties. Hoewel... met condoom lijkt t me geen probleem? Kan je gyn of VK daar niks over zeggen?

3. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb telkens gewacht tot het vloeien helemaal over was.
    Ik wilde niet de kans lopen op een langere nasleep.

4. Lex

Lex Bekend lid

11 okt 2010
    517
    0
    0
    Hi,
    Ik heb zelf vorige maand curettage gehad. Na paar dagen was het bloedverlies over. Toen 2 dagen later nog af en toe heel klein beetje bruin verlies gehad, maar wel gewoon gevreeen.
    Als je geen rood verlies meer hebt, kan het volgens mij geen kwaad.
    Nu ben ik weer gewoon ongesteld geworden; geen infectie gehad of iets dergelijks.

5. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Als het vloeien gestopt is mag je weer klussen! Dit om infectiegevaar te voorkomen. Zelf heb ik gewacht totdat het vloeien al een paar dagen helemaal voorbij was, had geen zin in nog meer toestanden.

6. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Vloeien doe ik zoiezo al niet meer. Al meer dan een week niet.
    Na de 2de keer Cytotec afgelopen zaterdagochtend. Eigenlijk heel weinig bloed nog verloren en nu echt zo goed als over.
    Inderdaad af en toe nog wat bruine drupjes.
    Maar ook weer normale afscheiding gelukkig. Gyn. Heeft niks gezegd over wachten tot volgende controle omdat 't maar kleine stukjes waren die er nog inzaten. :)

7. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    We hebben weer gemeenschap gehad nadat het vloeien voorbij was maar wel voor de controleecho.
    De VK heeft daar bij ons ook niets over gezegd.

8. Flavour

Flavour Niet meer actief

Zolang je rood bloed verliest, even wachten. Idd ivm infectiegevaar. Maar bij bruin is het geen probleem. Of je al een controle-echo hebt gehad staat erbuiten.

Enneh, zo ben ik vorig jaar al eens opnieuw zwanger geraakt...

Suus

Deel Deze Pagina