Wat een drama... . Gisteravond wilden we lekker vrijen, maar ik werd maar niet nat (sorry ), dus het lukte niet. Dat m'n vriend met z'n vinger bij me naar binnen ging zei hij al meteen; hij voelt anders! En dat bleek dus ook wel... Moeilijk uit te leggen wat we precies voelde. Sorry dat ik zo open ben . Maar wat kan dit nu zijn? En wat kan ik er aan doen? En heeft iemand hier misschien ervaring mee? Liefs.... :flower:
Het kan te maken hebben met hormoonveranderingen in je lichaam.. Ook door eventuele medicijnen waarmee je begonnen bent? Ik kan je verder helaas geen advies geven. Groetjes,Alida
ik heb dat altijd als ik een beginnende blaasontsteking heb. het kan natuurlijk ook zo zijn dat je gewoon geen zin had??
Ik gebruik geen medicijnen, maar kan me wel vinden in die hormoonveranderingen in m'n lichaam. Sinds een week of drie heb ik onwijs last van een vette huid en puistjes in m'n gezicht, wat ik nooit had.... :scratch: Ik was niet maximaal opgewonden nee, maar genoot wel degelijk van m'n vriendje... misschien was dat het wel...?
Vervelend, maar niet het einde van de wereld. Je kunt jezelf bevochtigen met wat speeksel (gewoon je vingers in je mond steken en daarna... nou goed, je begrijpt me wel) of vragen of je vriend dat even doet. Of je zorgt dat je een tubetje glijmiddel in je nachtkastje hebt liggen voor dit soort gelegenheden. Ik zou er niet te zwaar aan tillen als ik jou was. Zoiets overkomt mij ook wel eens, maar we verzinnen altijd wel iets zodat de vrijpartij gewoon door kan gaan. Het kost dan misschien even wat meer tijd, maar hey, extra tijd om van elkaar te genieten is alleen maar leuk, toch? Belle, niet zo moeilijk in die dingen.
ik herken het, de laatste paar dagen had ik het ook. ik zelf twijfel ook aan een blaasontsteking of gewoon geen zin. maarja vervelend is het wel. want je hebt wel zin maar je lijf werkt niet mee