Hallo dames, Wij proberen na 2 miskramen weer zwanger te worden. Maar nu is mijn vrag ik ben aan het menstrueren en hebben gister seks gehad. Ik heb even op sites gekeken of je ook zwanger kan worden tijdens je menstuatie de ene zegt ja en de ander zegt nee? En is het schadelijk voor het vruchtje? Wie kan mij helpen
heb je dan gelijk weer een volgende eisprong dan? tijdens je menstruatie? Het lijkt me overigens niet schadelijk voor het vruchtje.
schadelijk niet nee soms kan het gebeuren dat je ei tijdens je menstruatie sprint. gebeurd niet vaak, maar het kan wel
Ik moet mijn biologie gaan ophalen.... Ik dacht dat je absoluut niet zwanger kon worden tijdens je menstruatie... Gezien mijn eigen cyclus kan het in ieder geval echt niet.. Doet me er och toe zetten wat info op te halen hahaha
daarom is de kalender methode enz ook hartstikke onveilig ook met ovutesten en temperaturen trouwens. omdat je lichaam nou eenmaal een geen pc is helaas.
Maar hoe is het dan mogelijk? een menstruatie houdt toch in dat een niet bevruchte eitje weer wordt afgestoten. Is het dan mogelijk dat er ook alweer een nieuw eitje klaar ligt? Ik heb ook altijd gedacht dat het niet zou kunnen omdat ik dan geen eisprong heb en dus niet vruchtbaar ben.
Theoretisch en met een normale regelmatige cyclus zou het niet kunnen. Maar ik zou iemand die niet zwanger wil worden niet aanraden om dan maar tijdens de menstruatie te gaan vrijen omdat je dan geen voorbehoedmiddel nodig hebt. Je lichaam is nu eenmaal niet theoretisch En misschien springt het volgende eitje deze keer wel heel vroeg. En misschien heeft je partner heel sterk zaad wat gewoon rustig blijft liggen wachten tot dat ei er is. Je weet het nooit. Maar als je erop hoopt zwanger te worden dan zou ik het over een weekje nog es doen, en dan nog es, en dan nog es.
dat kan. zie soms dat meiden een cyclus van maar 16 dagen hebben. dus eisprong tijdens de menstruatie dan
Als je een hele korte cyclus hebt dan kan het volgende eitje er al zijn als de menstruatie nog niet afgelopen. Je volgende menstruatie zal dan ook heel snel weer zijn. Zaad blijft ook een dag of drie goed dus als je drie dagen na je menstruatie je ei hebt kan je ook zwanger raken.
Jazeker! Dames met een korte cyclus MOETEN zelfs vrijen tijdens of naar het einde van de menstruatie toe om zwanger te kunnen worden. De menstruatie stoot de bekleding van de baarmoeder af, maar ondertussen kan er heus wel een nieuw eitje 'springen'. En dan moet er dus nieuw zaad klaarstaan voor een bevruchting.