rare afscheiding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nonaches, 2 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Dames,

Ik ging net naar de toilet en ik controleer zo nu en dan in zelfde houding mijn cervix slijm...

Mijn baarmoedermond ligt erg laag en is pot dicht..

Als ik een beetje knijp in mijn baarmoedermond dan komt er cervixslijm vrij..

dit is beetje gelig, slijmerig, creme-achtig. Je kan er soort van een sliert van maken (sorry voor details), het zit tussen eiwit en cremig in, maar het is meer cremeachtig..

iemand ervaring mee?

2. Felice88

Felice88 Actief lid

2 feb 2012
    359
    1
    0
    Tilburg
    Ja hier zelfde probleem.....heb altijd wel last van (veel) afscheiding, maar sinds twee weken heb ik hetzelfde wat jij omschrijft. Wordt er niet goed van, inlegkruisjes zijn niet aan te slepen! Weet dus ook niet wat dit betekent aangezien ik pas 25 feb ben gestopt met de pil en eergister negatief testte (waarschijnlijk dus ontpillen).

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Dat had ik begin van deze cyclus ook.

4. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Ik had weer een grote witte crème sliert, daarnaast is ne moment vagina kurkdroog andere moment vochtig et korrelige afsheiding..

Is dit opkomst ongi of wat? Een infectie??

5. Liefde1987

Liefde1987 Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.325
    1
    0
    Als het heel rekbaar slijm is heeft dat te maken met je vruchtbare periode.... Als het slijm heel korrelig is dan heeft dat er mee te maken dat je baarmoeder het slijm aanmaakt wat de zaadcellen het moeilijk maakt om naar binnen te komen... Dit is volgens mij vaak zo voor of na je eisprong....

Weet niet of ik het nu helemaal goed heb gezegd... maar ik meen zo iets gelezen te hebben;)

6. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Nee het is niet rekbaar, het is troebel korrelig wit

mijn NOD is over 6 dagen ..

7. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    hier van hetzelfde. Ik dacht gisteren iets "rekbaars" er tussen te hebben zitten. Maar naar mijn idee heb ik echt vorige week mijn ei gehad. Ook na mijn ei is het direct korrelig. Vaak is het dan ook "droog". Sex is dan echt een heeeeel stuk lastiger! Soms heb ik dan ineens ook momenten dat ik het voel lopen.. en dan is het ff 1x en een beetje melkachtig/troebel. Daarna is het dan ineens weer droog. Vorige maand had ik dat ook een week voor mijn ongi. Toen liep het ook weer na mijn ei, toen weer niet en weer wel en toen kwam de ongi.

Moet eerlijk zeggen dat het mij nog al erg onzeker maakt. VOoral als ik ff invul, denkt ie dat mijn ei komt:(

8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Dat is heel gewoon na je eisprong. Ik heb dat in de cycli gehad waarin ik niet wanger was. Korrelige prut en tussen je vingers is het net van dat eiwit uit een gekookt ei wat niet helemaal hard gekookt is. Lijkt in ieder geval in niets op rauw eiwit.

9. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die zo onzeker over haar slijm is. Ik kom er niet wijs uit en het lijkt elke dag wel anders te zijn.....-zucht- Ben maar begonnen met ovutesten, want ik maak mezelf anders helemaal gek.

10. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ babke, wat jij zegt daar lijkt het op ja!!

Volgens mij geen teken tot zwangerschap, maar eerder ongi

het is erg vervelend, ene moment loopt het eruit en andere moment niet, dan ben ik kurkdroog..

nog even afwachten, want zit pas op 8 DPO

11. All Mine

All Mine Bekend lid

22 feb 2009
    913
    0
    0
    NOP
    Ik zie dat je toch zwanger bent! Gefeliciteerd, dat verklaard waarschijnlijk je afscheiding!

12. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    All mine, dankje wel meid!

Deel Deze Pagina