ik voel me niet zwanger!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Moedertjevj, Jun 10, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

Jun 1, 2007
    1,351
    97
    48
    Bediende
    ik ben nu 6 weken zwanger en het is precies of er is niks!
    ik ben niet misselijk of niks!

zijn er nog vrouwen die hetzelfde hadden/hebben?

2. little hope

little hope Actief lid

Apr 7, 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    ik ben nu ruim 7 weken zwanger en heb ook alleen maar pijnlijke borsten en ze groeien en mn buik is al flink gegroeit...

verder ook niet misselijk of wat dan ook... wees maar blij :)

ik ging me pas zwanger voelen toen ik t hartje heb zien kloppen.. dus w8 nog even rustig af, je voelt je vanzelf zwanger als je t hartje heb gezien of als je buikje gaat groeien

Buikfoto in mijn album...

3. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

May 29, 2006
    1,618
    0
    0
    Hiero nog eentje. Ben sinds 29 maart niet meer ongesteld geworden. Heb diverse testen gedaan, maar deze waarschijnlijk te vroeg in de vuilnisbak gegooid. Vandaag heb ik geduldig gewacht en ja hoor, 2 positieve testen. Als ik dus terug reken, ben ik nu bijna 11 weken zwanger en heb dus ook nergens geen last van. Daarom ben ik pas gerustgesteld als ik een echo gehad heb.

4. fioon

fioon Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,361
    1
    0
    Flevoland
    Ik ben nu 19 weken en heb nog geen kwaaltje gehad!

Niet moe, niet misselijk, geen rare eetgewoontes (ja iets meer trek wel)..

HELEMAAL NIETS :D

5. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

Dec 11, 2006
    1,683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Phuh, hebben jullie ff geluk :p
    Ik ben sinds het begin misselijk en het is nog geen dag gestopt, bah :(
    En niet alleen dat misselijk zijn, maar dat overgeven :confused:
    Is een écht ritueel geworden, en ik noem het "mijn offer brengen aan de Grote Porceleinen God" :)
    Genietse! ;)

6. Niet meer actief

hoi dames,

ik ben nu 36 wkn, en ik heb me de hele zwangerschap niet zwanger gevoelt, wel natuurlijk toen die kleine begon te bewegen, toen was eindelijk dat gevoel weg, ik begrijp het als je de echo ziet en geen kwaaltje heb en je weer zo lang moet wachten tot je weer een echo ziet en je denkt is me kindje er nog wel, ik zou zeggen geniet van je zwangerschap het is echt zo voorbij.... hoe moeilijk dat ook lijkt. elke dag moet je koesteren of je nou misselijk bent of helemaal geen zwangerschap voelt, gewoon kletsen tegen die buik van je, vrolijkt je vanzelf wel op. ik ben hele zwangerschap niet zwak ziek of misselijk geweest en ik ben erg blij achteraf want mijn vriendin is niets anders dan dat gewent en dat is helemaal geen pretje eten in elf delen. dat moet je ook niet willen ik zou zeggen, maak je niet druk, geniet. btw al nagedacht om mee te doen aan moeders voor moeders als je 8 wkn bent tot max de 16e week kan je meedoen. heb ik ook gedaan

liefs wij

7. Trix

Trix Lid

May 7, 2007
    56
    0
    0
    Hey Christy!

Hier precies hetzelfde! Maar toch... sinds gisteren was ik ineens heel erg moe. Heb overdag zomaar op de bank liggen slapen. Ik kon m'n ogen niet ophouden, dus ik dacht.. ff m'n ogen dicht... maar ineens werd ik wakker. Had ik toch bijna 45 minuten liggen slapen. Dat doe ik anders nooit!
    M'n hartslag gaat best tekeer! Vandaar dat ik denk ik ook zo moe ben. Maar verder geen klachten!

Ben blij da'k niet misselijk ben! Lijkt me verschrikkelijk! Maar goed, 't kan nog komen!

Gr's
    Trix

8. narcis

narcis Lid

May 3, 2007
    32
    0
    0
    Hoi allemaal,
    Ook ik ben nu 6 weken zwanger, maar ik voel ook helemaal niets. Heb alleen wat pijnlijke tepels als ik er aan zit.
    Ik zou bijna weer een test willen om er gewoon zeker van te zijn dat ik echt ZWANGER ben.
    Maar ja, 19 juni moet ik naar de verloskundige. Dan horen we meer.

Dan ben ik vast wat zekerder.

9. narcis

narcis Lid

May 3, 2007
    32
    0
    0
    Hoi allemaal,
    Ook ik ben nu 6 weken zwanger, maar ik voel ook helemaal niets. Heb alleen wat pijnlijke tepels als ik er aan zit.
    Ik zou bijna weer een test willen om er gewoon zeker van te zijn dat ik echt ZWANGER ben.
    Maar ja, 19 juni moet ik naar de verloskundige. Horen we meer.

Dan ben ik vast wat zekerder.

10. Niet meer actief

komt allemaal goed geniet

11. Lindy

Lindy VIP lid

Jan 16, 2007
    5,390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Meid ik voelde in het begin ook niks ,
    en ik ook maar zegen ik voel niks en ben k echt wel zwanger.
    ben toch een partij misselijk geweest daarna,. met 8 wkn kwam het opzetten en is tot de dag vandaag nog zo.
    wel al minder gelukkig ":)
    dus het kan nog komen .,. niet te vroeg juichen

succes

12. djezelf

djezelf Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    2,224
    0
    0
    omg. schagen
    Ik herken dat gevoel helemaal.
    Ik voelde me ook helemaal niet zwanger in het begin. '
    Daardoor werd ik nog angstiger, want ik dacht dat dat zou betekenen dat het niet goed zat.
    Na de 1e echo ging het al een stuk beter.
    Maar voelde me pas echt echt zwanger toen mijn buik echt begon te groeien en dat die kleine voelbaar begon te schoppen.
    Maar vervolgens heb ik er ook ontzettend van genoten!

13. Marlous

Marlous Niet meer actief

Wat een geluk hebben we toch hier, dat het (tot nu toe) allemaal zo makkelijk gaat. Ik moet zeggen dat ik wel makkelijk kan slapen hoor, geef mij een bed en huppekee! Maar ik als ik een dag van alles moet doen is het ook geen probleem, ik stel me gewoon in op wat ik moet doen op een bepaalde dag. En eind deze week voor het eerst naar de verloskundige, ben benieuwd! Succes iedereen.

14. Lintje

Lintje VIP lid

Oct 9, 2006
    6,218
    1,423
    113
    Nederland
    Ik voelde ook niets, nakkes, nada maar dat komt nog wel.. als je buik in de weg gaat zitten enzo ;)

15. pooh26

pooh26 Actief lid

Sep 15, 2006
    176
    0
    0
    He lekker om te lezen dat ik niet de enige ben. Ik heb zo nu en dan een vlaag van lichte misselijkheid of beter gezegd geen trek in eten, verder gaat mijn hart ook zo nu en dan tekeer als een wilde en ik heb enorm zere borsten. m.n. als ik er op lig of als iemand me knuffelt. Mijn bhs zitten niet lekker en kriebelen, ik wil alleen nog niet wat anders kopen. Oh ja en wat ik ook nog heb. Ik kan ineens veel beter naar de wc. Iedere dag is het raak terwijl het anders eens per 2 of 3 dagen was. Apart hoor. Ik voel me ook zo gek omdat mijn familie mij allemaal heel bijzonder behandelt. Ze zijn allemaal zo lief en zorgzaam, terwijl ik me nog gewoon de oude voel.. hihi grappig is dat. Zo onwerkelijk. Oh ja, en slapen gaat ook prima!

Share This Page