vrijen

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Dania, 12 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dania

Dania Actief lid

21 mei 2008
    199
    0
    0
    Zuid Holland
    Dit is vast al vaker gevraagd. maar kan de betreffende topics niet terugvinden. Vandaar dat ik het even zelf vraag. Hoe lang in je zwangerschap kan je gewoon op de "normale manier" gemeenschap hebben met je partner? Met normaal bedoel ik de meest gebruikelijke houding. man boven vrouw onder. Begint het vanaf een bepaalde maand gevaarlijk te worden in verband met het gewicht of de druk op je buik van je partner?

Ik hoor graag jullie ervaringen en kennis :)

2. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Gevaarlijk? Dat hangt er vanaf of je op een gegeven moment aan de kroonluchters ofzo gaat hangen of de zwepen tevoorschijn haalt :D Je kunt net zolang vrijen op de 'gewone' manier zolang jij dat prettig vindt. Je kindje zit in een enorme hoeveelheid water en die beschermd heel goed. De één vindt het al vrij snel een vervelend idee of een vervelend gevoel en de ander.. ach, die vind het nog steeds leuk / fijn.
    En vanaf het moment dat 'gewoon' niet meer lukt, vind je wel een ander leuk standje! ;)
    Veel plezier!

3. spawater

spawater Actief lid

14 mrt 2008
    120
    0
    0
    kantiene medewerker
    nieuwegein
    hoi hoi

ja idd gewoon lekker door gaan
    en idd als het niet meer gaat dan verzin je wel wat anders
    het kan heel leuk zijn en je kan heel lang lachen en toch genieten van elkaar

gewoon uit proberen

veel plezier ;)

spawater

4. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Zolang jij het nog prettig vind in die houding, kun je het gewoon doen

5. Rooos

Rooos Actief lid

20 mrt 2008
    149
    0
    0
    Vries
    De belangrijkste stelregel is dat jíj het lekker/fijn moet vinden. Je kindje zit goed ingepakt en merkt er nauwelijks wat van. Bij mij is het met name mijn partner die het vervelend vindt om met zijn hele gewicht op mij te liggen. Maar net als Elleny al zegt: standjes zat! :D

6. Dania

Dania Actief lid

21 mei 2008
    199
    0
    0
    Zuid Holland
    Elleny....hahaha...moest wel even lachen toen ik je reactie las.....dames jullie hebben me weer gerust gesteld, bedankt voor jullie reacties :)....

7. joyce30

joyce30 Actief lid

7 aug 2007
    339
    1
    0
    contactverzorgende
    Wat prettig is en lang vol te houden is lepeltje lepeltje liggen .

8. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Joh, niet verklappen... komt iedereen voor zichzelf wel achter.. Juist het vinden van dat lekkere standje is zo leuk :D

9. joyce30

joyce30 Actief lid

7 aug 2007
    339
    1
    0
    contactverzorgende
  10. sandra1975

30 nov 2007
    75
    0
    0
    Noord holland
    Hoi hoi,
    Dacht het al maar voor de zekerheid is een extra advies mooi meegenomen.
    Bedankt.
    Groetjes sandra

11. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Vlerkje, een kussen onder je heupen zorgt er voor dat je wat langer op je buik kunt blijven liggen tijdens het vrijen :D
    Overigens zal ik blij zijn als ik na de bevalling mijn libido en lijf terug heb ;)

Deel Deze Pagina