Vrijetijd naar cb te gaan?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Britt16, 26 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Volgens mij heb ikecht mazzel als ik de verhalen zo lees

2. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Haha, nou ik zou ook zeggen dat ik zelf naar HA moest hoor als het voor mijn dochter zou zijn en het mij uren zou kosten. Jammer dan, zullen wel meer mensen zijn die dat doen hoor. Iedereen doet weleens iets wat niet helemaal volgens de regels is.

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Joey zijn Ka heeft alleen spreekuur op de dagen dat ik werk, dan neem ik gewoon verlof op hoor!

4. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Das prima toch? Ik zeg toch ook niet dat iedereen dat doet? Alleen mensen voelen zich hier zovaak aangevallen. En ik denk dat iedereen weleens iets doet wat niet helemaal volgens de regels is, of het nu hier mee te maken heeft of niet. Hoeft een ander zich toch niet druk om te maken? De dingen die ik niet helemaal volgens de regels doe, daar hoef ik niet de gevangenis voor in.

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik bepaal ook zelf op welke dag ik naar het CB ga, dat bepalen zij niet!
    Maar mijn CB heeft zelfs koopavond, is ook wel luxe of niet? ;)
    Misschien veel fill-time werkende ouders in onze wijk...

6. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Bij ons is de wijkverpleegkundige erg meewerkend wat dat betreft. Ze is naar de assistent gegaan en gezegd dat ik de eerste afspraken moet hebben. (ik had gezegd anders komt hij met oma en dat vond ze niks denk ik) en zelf is ze zelfs eerder gekomen voor ons. :)

7. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    ik geloof dat ik dan wel een heeeel makkelijke baas heb, toen mijn oppas laatst belde dat lars niet lekker was en ik hem misschien beter even met de auto kon komen halen mocht ik accuut een half uur eerder naar huis. ik val vaak genoeg even in, dus overuren zat, ik schrijf gewoon in de agenda dat ik eerder weg gegaan ben en dan trekt mijn bazin dat wel weer recht. ik mag volgende week ook een half uur eerder weg omdat we de avond4daagse gaan lopen. mijn baas en bazin hebben 4 kinderen, dat scheelt misschien, ik viel ook altijd voor haar in als de kinderen ziek waren oid. cb is hier 2 ochtenden, en dat zijn beide mijn vrije dagen, maar anders zou ik makkelijk kunnen ruilen of vrij krijgen.

8. Britt16

Britt16 Actief lid

18 mei 2007
    285
    0
    0
    thuiszorgmedewerker
    Groningen
    Goh wat een verschil tussen de mensen/werkgevers.
    Heb cb gebeld, en de afspraak is verschoven naar een andere datum, en ga dan naar een ander dorp, en moet daar vragen of dat zo kan blijven.
    Ik hoop het echt. Anders heb ik wel een probleem.

Gr Britt

9. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    verveldend zeg, lastig dat ze maar een dag hebben bij jullie.

Deel Deze Pagina