vrijgezellen feest maar er bij betrokken worden?

Discussie in 'De lounge' gestart door tweeling, 18 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    Heb dit maailtje klaarliggen om na overleg met men mannetje te versturen.
    Wat vinden jullie?
    Mag ik nog iets bozer overkomen hahaha :)

Heej .........

Even via de mail dan maar.

Het 'vrijgezellenfeest' begint hier meer een last te worden dan dat we ernaar uitkijken.
    We stellen het super op prijs dat jullie het voor ons willen regelen!

Na wat woorden, hebben we laten weten dat we er over na moesten denken of we er nog zin in hadden.
    Later blijkt dat het toch allemaal weer in gang is gezet zonder overleg...zou namelijk zonde zijn als jullie voor niks iets regelen.

Nu blijkt weer dat de communicatie niet helemaal goed gaat bij jullie, dus van hier uit een duidelijke mail

Voordat alles verkeerd word begrepen, willen we even zeggen dat we meer op een verassing zaten te wachten dan uiteindelijk een feestje waar wij te veel bij betrokken zijn geraakt. Nou lijkt het misschien alsof we het niet leuk vinden wat niet het geval is. We willen er niks mee in hoeven regelen of wat dan ook omdat dat niet onze taak is! We hebben een hele bruiloft te regelen in nog een kleine 2 maanden, en komt niet uit de lucht vallen natuurlijk!

Eerder hadden we aangegeven 1 weekend nog plaats te hebben en dat was zaterdag 19 juli en zondag 20 juli.
    Van die 2 dagen kunnen we 1 dag met de reden (omdat het anders onduidelijk is) dat we hondjes in huis hebben en de schutting moeten plaatsen. Weekend vol dus! Nou is die schutting niet helemaal zeker of die deze weekenden geplaatst gaat worden, maar de hondjes hebben we natuurlijk wel. Het ligt er dan ook een beetje aan hoe dat loopt willen we nog plek hebben!

We vinden het echt super balen dat alles zo loopt! We willen zeker wel een feestje, wie niet?
    We voelen ons dan ook echt niet happy in deze situatie! Wij willen er een van de mooiste dagen van ons leven van maken en een hoop gedoe over een vrijgezellenfeest past niet in dat plaatje!

Het is aan jullie om te kijken hoe jullie verder gaan!
    We willen zeker meewerken om het een super dag? of avond? te laten worden, dus als jullie vragen hebben over tijden van Benthe, dagen of wat dan ook dan mail maar! Misschien dat we ergens nog iets kunnen regelen!

Groetjes ........

2. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    verrassing is met twee rr en, anders wordt het een crematie....

Nee maar wat betreft vrijgezellenfeesten, het is volgens mij altijd alleen maar ellende. Ruzieende organisatie, vreemdgaande mensen, problemen door veel te veel zuipen. Mijn eigen vrijgezellenfeest was een ramp, dat van een vriendin was dat voor mij ook (de reden laat ik maar even achterwege, niks met vreemdgaan ofzo hoor)

Mijn advies dus: afkappen dat gedoe en lekker met een paar mensen uit eten.

3. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ik vind het een aardige mail. zou hem wel iets inkorten:

Heej .........

Even via de mail zodat ik het misschien wat beter kan verwoorden:

We stellen het super op prijs dat jullie voor ons een vrijgezellenfeest willen regelen! Lijkt ons echt fantastisch. Maar door het regelen van het huwelijk zelf willen we eigenlijk ons even niet bezighouden met de organisatie van het vrijgezellenfeest. Ik hoop dat jullie dat begrijpen.

Er komt op dit moment zoveel op ons af. Vandaar dat we ook hebben laten weten dat we er over na moesten denken of we er nog zin in hadden.

Gelukkig blijkt dat het toch allemaal weer in gang is gezet. Ik zou het echt jammer vinden als ik geen superleuk vrijgezellenfeest zou hebben.
    We willen echt graag dat het voor ons een verrassing is! Dus we willen niet in de organisatie (de bruiloft houdt ons al heeeel veeel bezig, Benthe natuurlijk ook).

We vinden het echt super balen dat alles anders is gelopen. We voelen ons dan ook echt niet happy in deze situatie! Maar we willen zeker wel een feestje! Het is tenslotte maar 1 keer.

Als jullie vragen hebben over tijden van Benthe, dagen of wat dan ook dan mail maar! Dan hoop ik op een vrijgezellenfeest!

Groetjes!

Deel Deze Pagina