Vrijgezellen Feest

Discussie in 'De lounge' gestart door Jeem22, 13 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    nou ja zeg!
    iig bedenk dan maar wel dat je heus nog wel voor schut gezet kunt worden!!!!

2. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag

Dat zal dan best wel kunnen maar heb ik het grootste gedeelte wel zelf in de hand..:)

3. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Ik begrijp jou helemaal meis ;) Houd er niet van om in het middelpunt te staan en om in iets raars door de stad te rennen of nog erger ; op stap te gaan :$ Gewoon doen zoals jij het wil en als je vriendinnen je een beetje kennen waarderen ze dit wel hoor en maken ze er geen probleem van !

4. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Nou ja , ik vind wel je er een big problem van maakt dat zij het doet op haar manier ;)

5. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    tja dan hebben we beiden een andere definitie van vrijgezellenfeest!

6. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag

Nee indd ik ook niet en juist als ik het uit handen geef gaan ze dit doen omdat ik dit normaal niet toe laat..:) Nu gaan we lekker wokken en een drankje doen ergens onder het motto " vrijgezellen feest" wat eigenlijk gewoon een gezellig avondje weg is

7. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@TS, dat doe je toch niet..... Grapje ;)

Ik ga in juli trouwen en heb tegen mijn vriendinnen gezegd dat ik helemaal geen vrijgezellenfeest wil. We gaan nu gewoon een keer met zijn allen wat eten. Prima toch?!

Als ze mij in een konijnenpak willen hijssen, weten ze vantevoren al dat ik omdraai en wegloop dus met dat idee komen ze niet eens.

8. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hahahaha
    Wij gaan dus ook lekker een hapje eten ;)

9. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.277
    2.978
    113
    Op verzoek gesloten

Deel Deze Pagina