Ik ben samen met iemand bezig een vrijgezellen feestje aan het bedenken voor mijn schoon zusje alleen wij hebben geen idee wat we kunnen doen. Hebben jullie leuke ideeën en wat geef je gemiddeld uit aan zoiets? En doe je dat dan een hele dag of savonds? Zitten te denken om iets te gaan doen en dan afsluiten met een etentje of zo maar ja is dat gebruikelijk? Zoals jullie lezen heb ik hier totaal geen verstand van
We wonen in gelderland, de achterhoek en wat willen we uitgeven geen idee eigenlijk denk iets van 50 TOT 75 euro of zo. Is dat reëel?
Hey, is Reeel hoor ik had namelijk een ideetje maar dat kwam op 150 PP dus das wat veel... Wat dacht je van Erotisch dineren?? is echt super grappig! Wij hebben laatst een vrijgezellen feest gehad en we deden toen wie is de mol aan tafel was echt lachen...Wie is de Mol Dinerspel - Bedrijfsuitje | uitjes.nl
Het hangt een beetje af, van wie er mee gaan. Sommigen kunnen prima 150 euro missen, anderen vinden 50 euro wel genoeg. Mijn zusje had een workshop sieraden maken. En iedereen kon dan zelf iets maken. Ze betaalden per kraal. Dus dan kan iedereen zelf kiezen hoe duur ze het wilden maken.
Een high tea is ook helemaal in bij vrijgezellenfeestjes, die kun je zelf organiseren (iedereen neemt iets lekkers mee), of uitbesteden. Workshops zijn ook altijd erg leuk, inderdaad sieraden maken, haken, servies schilderen, noem maar op. Je zou iets kunnen doen dat te maken heeft met de hobby van je schoonzus, of iets wat te maken heeft met de bruiloft. Qua eten kun je het ook zo duur maken als je zelf wil. Pasgeleden heb ik een feestje gehad, en daar hadden de ouders een 3gangenmenu in elkaar gezet a 5 euro pp, je kunt een bbq organiseren van iets duurder, of natuurlijk uit eten van nog iets duurder. Wat ook lekker lowbudget is, maar wel gezellig, fietsen versieren en dan langs alle "belangrijke" plekken van de bruid fietsen. Zoals bijv. geboorteplek, school, oude huizen, werkplekken, eerste zoen, ontmoetingsplek as man ed. Weer wat duurder, maar ook leuk en helemaal niet het geeikte plaatje bij het vrouwenfeest: karten... Tja, ideeën genoeg..
BTW volgens mij is er geen "normaal" bedrag, heb gehoord van feestjes van 25 euro, tot 500 euro (gelukkig hoefde ik daar niet naartoe, kan ik nooit betalen! )
Ja precies het zijn allemaal dames die een gezin hebben of zwanger zijn. En de mannen gaan ook hè dus wil het niet te gek maken kwa geld. Nou gaan de mannen een week later en die gaan eten en de kroeg in maar dat vinden de voor de dames echt niet leuk
Ik heb binnen kort een vrijgezellen feest van een vriendin van me... We gaan haar eerst overvallen op het werk.. dan gaan we picknicken (juist omdat ze hier niet van houd haha ) Daarna gaan we naar Breda.. daar gaan we met de step door heel breda heen van cafe naar cafe... ( ik op de fiets want zie mezelf nu niet steppen ) .. Daarna gaan we met zun alle een CD opnemen ( 3 nummers ) En als dat klaar is gaan we nog een drankje doen op het terras.. das gaan we naar hun dorp toe waar we samen komen en dan gaan we barbequen bij het lokale restaurant.... daarna gaan we stappen ( hun dan, ik ga daarna naar huis ) We zijn ongeveer 70 PP kwijt
Dit hebben we op mijn vrijgezellenfeest gedaan: Bij aankomst een Andy Warhol workshop (erg gaaf! en iedereen kan het ) Daarna een opdrachten-spel door het centrum, verschillende opdrachten moesten worden uitgevoerd (oa. op t-shirt telnummers van jongens/mannen verzamelen, ballonfiguurtjes maken en uitdelen, etc.) = was erg leuk Vervolgens uiteten gegaan bij een Japans restaurant 's avonds thuis ijs gegeten en koffie gedronken en een filmpje gekeken. Al met al een hele geslaagde dag
Ik heb een keer workshop erotische bonbons maken gehad met vrijgezellenfeest, erg gezellig en je houdt er nog een doos bonbons aan over ook Weet alleen niet meer hoe duur dat was eigenlijk.. Google maar eens op Pink Pepper, die hebben hoop leuke workshops..
heb misschien al wat leuks gevonden een workshop marsepeintaarten maken duurt 3,5 uur en is 33.50pp. daarvoor in die zelfde zaak gaan wel tappas enzo eten en cocktail maken/drinken en voor de zwangere dames smooties. leuk?
haha ja hoor hoe meer zielen hoe meer vreugde toch maar zie jou onderschrift en gaat hem niet worden hoor, geven het over 4 weken
Wij gaan met mijn schoonzus eest picknicken, dan een burlesque workshop en daarna gezamenlijk eten met de mannen en daarna nog even op stap.Budget is ongeveer 110 euro per persoon. Succes met organiseren! Gaat de vrijgezel nog verkleed?