Hoi dames Ik word ingeleid met 38weken of iets eerder.. Ik weet nu al dat ik 3/4dagen in het ziekenhuis moet blijven.. Wat is dan handig om in de tas te doen? Ook kwa hoeveelheid van alle kleding voor mij en de babygirl? En wat voor andere dingen mee te nemen? Groetjes Happy
Hier een beetje hetzelfde scenario. Bij mijn zoontje ook ingeleid. Dacht de dag erna naar huis te kunnen maar verbleef een week dus daar denk ik ook wat aan. Voor ons zoontje had ik toen twee pakjes bij me. Een 50 en een 50/56. Romper, broekje, truitje, mutsje. Een omslagdoek/dekentje en de maxicosi. Zelf, een tas vol, haha. Vooral ook om de inleiding door te komen, dje tijd. Maar, de dag zelf had ik een lange rok aan met hempje. Was warm maar ook voor het vele checken (inwendig) de hele tijd vond ik een rok fijn. Ben je niet meteen de hele tijd bloot. Pas toen het echt serieus werd qua weeën heb ik de kleding aangedaan waarin ik zou bevallen. Sokken, slippers, voedingsbh, zoogkompressen, puzzelboekje, mp3-speler, telefoon en oplader, toilettas met spullen, lippenbalsem, dagboek, fototoestel.. Even denken hoor. Badjas en makkelijke kleding voor de dagen erna. Ik wilde me echt 2 tot 3x per dag omkleden ivm transpireren. Voor je kindje is ook een beetje wat je eigen keuzes zijn. Wil je de standaard Zwitsal gebruiken die het ziekenhuis heeft of wat anders? Of niet wassen? Omkleden, hoe vaak? Wil je dat je kind een speen kan gebruiken? Dit even uit m'n hoofd. Lig al in bed en m'n lijst ligt beneden. O ja, mijn man had ook vermaak mee. iPad met films, zelfs worstenbroodjes voor in de magnetron. En gelukkig maar want ik had op veel momenten geen behoefte aan zijn aanspraak. En zo kon hij ook energie opsparen die hij nodig had bij de bevalling.
dat word een grote koffer halen. maar je zegt hele handige dingen waar ik zelf niet aan zou denken. het is ons eerste haha.. voor na de bevalling gewoon een huispak/pyama. of zijn lange pyamas dan goed? weet zo even niet hoe die heten haha. bedankt in ieder geval
volgens mij even ver ook.. ik ben normaal 13aug uitgerekend. maar word eind juni vanwege de inleiding.
Ik wist dus bij onze zoon niet dat we langer moesten blijven. Dus heb m'n schoonmoeder op pad gestuurd spullen na te brengen Maar een gevulde weekendtas was het zeker. En mijn man ook (want hij sliep daar ook). Hier officieel 21 aug maar wordt dus ook 38w of wat eerder.