He bah wat irritant zeg. Inderdaad de bruid maar even appen en aangeven dat die gast geen rekening houdt met een etentje. Zou wat lullig zijn als jullie met bruid klaar zitten om gezellig te gaan eten, en bruidegom komt niet. Laat bruid en bruidegom dat dan maar verder uitzoeken met de beste 'vriend'. En sowieso, een stripper? Blegh, vies.
Oh god...ik heb nu al medelijden met de bruid. En bruidegom...want hij krijgt de sh*t over zich heen uiteindelijk. Fijn hoor, als 'beste vriend' die geen rekening houdt net gevoelens van het bruidspaar. Of de bruid niet genoeg respecteert om geen stripper te regelen als zij dat niet wilt. Daar moet je dan 'de rest van je leven' maar mee om zien te gaan. Hij ziet het zeker als zijn feestje? En niet als iets voor het bruidspaar? Oh...mijn handen gaan spontaan jeuken van dat soort gasten. Al met al heeft de bruid (en bruidegom?) straks een rotgevoel erover achteraf. Of misschien zelfs al vooraf als ze weet dat er toch een stripper gaat komen. bah....fijne vriend
Dat soort mensen organiseren alleen het vrijgezellenfeestje hoe ze het zelf zouden willen hebben. Brrrr Het voelt misschien als klikken, maar ik zou inderdaad een appje of mondeling je vriendin hierover inlichten. Ik vind dat je het al heel netjes hebt opgepakt en geprobeerd hebt om het op te lossen. Succes
Pff echt hé.... Ze liggen elkaar al niet al te lekker maar het lijkt wel of hij alles aangrijpt om echt de bom te laten barsten. Vermoeiend. Ergste is nog dat hij samen met mij ceremoniemeester is.... Jippieeeeeeeeee!
Oei die had bij mij een groot Probleem gehad 1 vanwege het eten wat ze samen willen 2 vanwege de stripper. Ik zou dus ook bruid EN bruidegom op de hoogte stellen van deze twee dingen. Dat hij hun wensen niet respecteert. Een stopper vind ik sowieso nog done. Mijn man ook dus die had op gestaan en was weg gegaan. Gelukkig want anders Had hij met een blauw oog voor het altaar gestaan.
Ja maar dat van de stripper heb ik dus via via omdat iemand mij iets vroeg over programma (gezamenlijke vriend). Dus ja ik weet niet in hoeverre dat daadwerkelijk de waarheid is, maar dat neemt niet weg dat ik hem er wel voor aan zie om dat te regelen. Mijn man gaat zelf niet mee met vrijgezellenfeest van bruidegom want die zijn geen vrienden. Gelukkig maar als ik deze onzin hoor hahahahaha
Wat kinderachtig van hem zeg!! Ik zou over die stripper wel nog met de bruid praten. Eerst echt haar gedachtes daarover duidelijk krijgen...en dan zelf beslissen of je het zegt dat je het vermoeden hebt dat er een stripper komt. Het is namelijk een eenmalig iets (leuks) voor die beste vriend, maar voor het bruidspaar zou het een echte flinke domper kunnen zijn die je niet snel vergeet. Wat zelfs een donkere wolk op het huwelijk zou kunnen veroorzaken.
Misschien wil de echtgenoot stiekem wel een stripper voor de grap, maar durft hij het niet te zeggen tegen zijn vrouw? Op deze manier kan hij altijd achteraf ontkennen dat hij er iets van wist... ? Aan jullie reacties hier te lezen zal ik tzt met mijn vrijgezellenfeest mijn vriendinnen maar eens goed duidelijk maken dat ik een stripper EIS, want het lijkt mij gewoon echt hilarisch (en noodzakelijk ). Apart dat hier merendeel flink op tegen zijn. Ik vind het gewoon grappig en zou er verder weinig van vinden want het enige wat een stripper doet is een beetje 'dansen en showen'. Geen 1 op 1 intiem contact maar 1 grote hilariteit van joelende vrouwen waarvan merendeel getrouwd zijn en kindjes hebben. Nou ja, ik denk er anders over... Ik zou een appje naar de echtgenoot doen met: volgens mij gaat *naam* een stripper voor je regelen; ik weet niet of het klopt, dat is niet mijn zaak maar als je het niet wilt, zou ik eventjes de teugels strak trekken. Maar verder ook niet naar zijn vrouw ofzo. Want vrouwen reageren wat dat betreft toch wel een stuk emotioneler. Vooral omdat het vaak 'perfect geregeld' moet zijn. Hier zou het thuis zo zijn gegaan: "Ik had een stripper" - Cool, ik ook "Was het wat?" - Neuj, maar wel grappig, bij jou dan? "Nee ook nie, ben blijer met jou" - Dito
Weten jullie, ik wil ook nergens tussen gaan staan ofzo, vooral als ik iets niet heel zeker weet. Kijk dat hij geen rekening wil houden met hun wens om samen te dineren, dat heb ik "zwart op wit". Dat stripper-verhaal niet dus daar wil ik me eigenlijk niet aan "branden". Dus daar twijfel ik nog over, want dat weet ik niet zeker..... Wat ik wel zeker weet is dat hij er een weekend van wil maken.... Weet niet of ik daar iets over moet zeggen. Bleghhh soms heb ik echt gewoon zin om te zeggen pff regel iemand anders voor ceremoniemeester want ik word echt ziek van die sukkel. Alles afkraken wat ik voorstel als cadeau voor gasten etc. Hij verpest t gewoon echt een beetje!
en zou jouw vent het ook eerlijk zeggen als het een onwijs super lekker mokkel was met alles erop en eraan? Dat hij daar wel graag even een nummertje mee had willen doen?
Echt jammer zeg..... Een weekend? Dat voorstel hebben wij ook wel eens gehoord, maar daar doen we niet aan mee. Ten eerste kost het bakken met geld en alle deelnemers hadden ook vrouw/vriendin en kinderen thuis om rekening mee te houden. Dat ging dus mooi niet door. Jammer dat zo'n egoist (want zo klinkt hij) het zo verpest voor jou (en voor de anderen...) Lijkt me heel moeilijk om mee samen te werken.
Nou eh die kans acht ik erg klein, maar, ja, dan nog zou hij dat zeggen En dan wel met mij erbij... Misschien kan ik er ook nog wel wat mee Hij trouwt met mij; mij heeft hij. Hij weet hoeveel ik waard ben en wat hij aan mij heeft. Zo ook andersom. Bij een 'danser' kijkt hij naar de show. Prima verder; mooie 'attributen' en ongetwijfeld een lekkerder lichaam dan ik, maar heeft ze ook mijn andere kwaliteiten? Ik heb een partner die zo blij met mij is, dat hij mij niet opgeeft voor een half uurtje een stripper waarvan hij niet weet wat hij ervoor terug krijgt. Maar goed, dat is volgens mij niet wat je wilde horen Bovendien; als mijn kerel niet met mij wil trouwen vanwege een éénmalige stripper-actie op een vrijgezellenfeest - dan ben ik blij toe dat ik er niet mee getrouwd ben
TS, lekker ventje zeg als hij alles zo afkraakt, zou ik gewoon in mijn eentje het een en ander alvast regelen! Als hij dan bijv. vraagt, wat doen we nu voor cadeau van de gasten? Zeg je gewoon; oh dit en dat, dat heb ik al bijna helemaal geregeld! Daaaaag!!!!! En als hij dat niet tof vindt? Tja jij vindt ook wel eens iets niet leuk van hem.... Hou de wensen van de bruid en bruidegom in gedachten, daar draait het tenslotte om. Wees zelf 'gewoon' wat dominanter! Brutalen hebben de wereld, kijk maar naar hem! En jammer dan als je na de bruiloft geen 'dikke maatjes' bent met die gast, daar heeft ie het zelf naar gemaakt!! edit: ik ben zelf ook niet zo gecharmeerd van een stripper, maar als iemand dat voor mijn man zijn vrijgezellenfeest had geregeld had je mij niet gehoord hoor. Waar moet je bang voor zijn? Dat ie blote tieten ziet? ach zal vast niet de eerste keer zijn! Kijk, leuk is anders, maar de wereld vergaat niet. Ik heb liever dat ie een kwartier een stripper op schoot heeft dan een of ander vrijgezellig wijfie in de kroeg
Ik ben juist heel blij dit te horen! Zo te lezen hebben jullie een erg goede relatie Dat is toch prachtig!! Ik zou een stripper niet leuk vinden (als mijn man een stripper zou krijgen dus) omdat ik soms onzeker kan zijn. Verleden met veel vreemdgaande exen. Maar ik steek mijn handen in het vuur dat mijn man er niks mee zou doen. Wat jij zegt: hij weet wat hij thuis heeft en wil dat voor geen goud opgeven. Vreemdgaan is een dealbreaker, voor beiden. En dat willen we gewoon niet eens riskeren. Wil niet zeggen dat ik de kater op het spek ga binden door strippers of weet ik wat.
Heeeeel moeilijk om mee samen te werken. Hij heeft ook vrouw en kind maar die is ie volgens mij graag een weekend kwijt (zo lijkt het althans...). Ik wil gewoon dewensen van bruidspaar respecteren en hem boeit t niks. Eind van de week zie ik bruid en dan zal ik t ff aankaarten allemaal. Geen zin om de partystopper te zijn maargoed dat moet dan maar....
Hij heeft een vrouw en kind?! Wauw...ik had hem als de eeuwige vrijgezel gezien. En de bruidegom was dan zijn organisator voor zijn vrijgezellen feest? Had hij een stripper?
Haha, nou, laat mij de eerste stripper zien die na haar veertigste en een paar kinderen zonder plastische chirurgie nog 'net zo strak' is als in haar toptijd. Schoonheid is vergankelijk. Met karakter kun je jááááren verder. Ik word al heel mijn leven 'gepest' omdat ik zo dik ben, maar als ik kon kiezen tussen maatje 34 en een oppervlakkig karakter of wie ik nu ben, dan zou ik lekker mezelf blijven. Als je relatie niet sterk genoeg is om 'verleidingen' te kunnen weerstaan, dan zou ik echt twijfelen of ik daar een stabiele toekomst in zie. Hij grapt hier wel vaker over een mooi meisje van het magazijn op zijn werk (die loopt daar niet, daar lopen alleen bilspleet-meneren, maar hij probeert mij uit de tent te lokken; een beetje te plagen) waar hij wel eens wat mee zou willen doen; waarbij ik de deur voor hem open hou en zeg: nou, ga je nog, of wat?! Hup, doeggg! Good riddance. Elke jongen kan aan zijn trekken komen bij een mooi plaatje. Een echte vent bedenkt zich wel een tweede keer en zoekt een vrouw naar zijn hart.
awwhhhh.....hij moet de schade dus overduidelijk inhalen Ik denk dat jij wat meer op je strepen moet gaan staan. Anders krijg je nooit wat voor elkaar.... succes!!