Ik weet natuurlijk ook niet wat er is voorgevallen... Maar het zijn maar 2 weekenden...ik zie mijn vriend 1 weekend per maand thuis, omdat ie de rest werkt...of ik werk..en voor een vrijgezelle feest, zou ik het er wel voor over hebben. Ik ga zelf 10juni trouwen..en krijg ook een vrijgezelle feest..mijn vriend ook en die zijn ook rond de 100euro kwijt, wat ze voor mij kwijt zijn weet ik natuurlijk niet haha Maar goed...om nou te dreigen dat je weggaat met je kind? ik vind dat persoonlijk erg ver gaan...je moet elkaar wel een beetje vrij laten denk ik zo, maar goed, zoals ik al zei...ik weet niet wat je hebt meegemaakt... Succes meis!
Je zult ongetwijfeld je redenen hebben maar je klinkt zo strijdvaardig en dat nog wel tegenover je eigen man. Zeggen dat je met je zoontje vertrekt als hij simpelweg naar een kroeg gaat is echt wel heel heftig in mijn ogen. Ik kan me voorstellen dat je dan even niet meer welkom bent in bed en niet andersom. Maar aan het vertrouwen zal je toch moeten gaan werken. Hij kan toch onmogelijk de rest van zijn leven naast jou op de bank gaan zitten?
Dat pik jìj niet?? Zulk gedrag zou mijn man niet pakken, en als ik jouw man was zou ik het ook niet pikken. Jouw onzekerheid is iets waar je zelf aan moet werken, eventueel met zijn hulp en steun. Hem verbieden naar een vrijgezellenfeest te gaan en te dreigen met weggaan vind ik erg laag.
Ik denk dat je eens met je vrienden moet gaan praten maar als ik je zo hoor zijn het meer frustratie's... Als wij zoiets meemaken met vrienden weet ik dat we het uit kunnen praten daar zijn we vrienden voor. Zoals ik je hoor praten over weggaan met je zoontje omdat je man naar de kroeg gaat dat vind ik erg overdreven!Mijn man gaat elke week n avondje met vrienden of familie naar de kroeg.... Er moet toch wel iets kunnen.Je weekend is dan toch niet verpest wat zou ik dan voor leven moeten hebben.Mijn man is 5 avonden per week weg en de hele zaterdag.en ik werk 2 zondagen per maand maar wij hebben ook een leuk leven hoor! Sorry maar ik vind het een beetje overdreven maar zal wel door je boosheid komen..
mijn onzekerheid die hij veroorzaakt heeft door te liegen en te bedriegen? daar mag hij naar mijn mening wel rekening mee houden
Ik snap het ook niet helemaal. Oke ik weet jullie verleden idd niet, maar een avondje kroeg mag niet En om nu meteen te gaan dreigen met weggaan en je zoon meenemen vind ik ook best wel wat. Ik begrijp dat jij vaak gekwetst bent (ook door je man?) maar vertrouwen is wel de basis voor een goede relatie. Als dat vertrouwen er niet is dan vraag ik me af of het uberhaupt wel werkt. Bij ons is ook eea gebeurt in onze relatie, maar we vertrouwen elkaar wel weer voor 100%. Natuurlijk vind ik het niet leuk als mijn man een avondje alleen weggaat, maar dat heeft niks met vertrouwen te maken (ik wil ook gewoon eens een lekker avondje voor mezelf ben dus gewoon jalours dat hij wel vaker een avondje uit heeft ) Ik vind het idd wel ook erg veel geld en dat zou mij er ook van weerhouden om te gaan, maar mijn man mocht dan zelf kiezen wat hij zou doen. En wat je vrienden betreft zou ik idd vagen waarom je de hele vakantie om moet gooien. Wat jullie extra geld kost voor alleen een avondje ipv hele dag.
Maar dat het zo gelopen is met de vakantie en het feit dat jullie alleen 's avonds zijn uitgenodigd, daar kan je vriend toch niets aan doen.. En jij ook niet dus ik snap niet zo goed waarom je dan zo boos bent dat je het op de vriend afreageerd.. Ik begrijp dat je teleurgesteld bent, begrijp me niet verkeerd.. Ik denk dat het tijd wordt om aan je vertrouwen te werken.. Want je kan niet ban je vriend verwachten dat hij een vrijgezellenfeest moet laten schieten omdat jij dat niet wilt.. En wat als jij wel heen zou gaan, kosten buiten beschouwing gelaten.. Zou hij dan niet heen mogen? Nogmaals vrjjgezellenfeestjes heb je niet elk weekend. Ik zie mijn man alleen in de weekenden, doordeweeks is hij er niet.. Maar à.'s. Zaterdag ben ik 's middags en 's avonds niet thuis.. Koninginnedag ben ik werken en is hij thuis met lenn... Komende weekenden zien we elkaar dus weinig maar ook dit zijn dingen die niet elk weekend terug komt.. Ja het is jammer, maar vind het geen reden om boos te worden
Mijn man zou mij buiten zetten als ik zo over hem zou praten op internet! En ik denk als je man jouw bedrogen heeft dat je hem een 2de kans hebt gegeven omdat je nog bij hem bent!Maar dat is mijn mening.Je kan niet altijd het verleden overal bij terug halen..
Als ik de uitspraken zou doen die jij vanavond hebt gedaan en ik zou mijn man verbieden om bv naar de kroeg te gaan zou ik het niet eens vreemd vinden dat hij gaat liegen tegen me. Ook hij heeft het recht op een eigen leven.
Ik vind het ook veel geld kosten die vrijgezellenfeesten, zou ik ook niet heel blij van worden, maar meid je komt wel heel hysterisch over hoe je de zaken beschrijft..' dreigen om weg te gaan met je kind' .. Ik begrijp dat er in het verleden zaken zijn voorgevallen, maar je kunt je man niet aan de ketting leggen, je kunt beter proberen je zelfvertrouwen te vergroten
inderdaad ik ben erg boos, we waren ene heel eind op de goede weg en als dit op een normale manier was gegaan had ik gezegd ga maar we proberen het weer een keertje, maar er werd nu al over gelogen en dan denk ik waarom je veroorzaakt zelf onzekerheid het kost ons enorm veel moeite om hieruit te komen we zijn op de goede we we praten over alles en dan ineens weer liegen voor mijn gevoel zijn we weer terug bij af nu weet ik dat ik me morgen realiseer dat we halverwege zijn, maar wel weer een stap terug. hij heeft niets te klagen iedere week gaat hij wat drinken met voetbal maten / vrienden maar de manier waarop dit gaat en het is in dezelfde kroeg met dezelfde mensen als waar het toen fout ging en dan nu al liegen ja dan heb ik even kortsluiting en ik weet dat ik niet wegga althans niet wat ik denk maar dat is wel wat ik zeg dan , omdat ik absoluut niet nog een keer door deze hel wil gaan waar ik nog dagelijks doorheen ga
Het spijt me wel maar dit is echt zo'n reactie van een puber.... Onvoorstelbaar, moet ik tegen mijn vent zeggen dan kan ik wieberen. Blijkbaar zijn er dingen in jullie verleden gebeurd, jij hebt op dat moment gekozen om verder te gaan met hem. Ga dan voor elkaar en zorg dat je elkaar weer vertrouwd. Daarbij hoort ook loslaten zodat jullie beide naar de kroeg kunnen. Qua de kosten kan ik me heel goed voorstellen dat je dit veel te veel vind. Dit zou voor ons een reden zijn om niet te gaan. Die kosten zijn echt hoog en daar kunnen we veel ander dingen voor doen. Ik zou gewoon lekker op bed gaan en morgen eens rustig met elkaar praten. Dat jij onzeker bent houd niet in dat je man maar dingen moet laten. Praat er met elkaar over
Blijkbaar hebben jullie besloten toch samen verder te gaan. En wanneer gaan jullie dan werken aan het weer opbouwen van het vertrouwen? Want dt is dus duidelijk niet gedaan. Ongeacht dat vind ik dreigen dat je vertrek met kind nog altijd een zwaktebod ... Dan moet je werken aan je relatie, niet de ander aan de ketting leggen ...
Ik neem aan dat jij het hem vergeven hebt. Anders waren jullie nu niet meer bj elkaar? Moet hij dan zijn verdere leven hier voor boeten? Ik sluit me aan bij Roeltje dat je aan je vertrouwen moet werken. Ik snap best dat je gekwetst bent, maar het is voor hem niet eerlijk als jij hem een 2de kans geeft en hem vervolgens bij zoiets weer allemaal verwijten naar zijn hoofd gooit over wat er gebeurt is. Dan had je er toen meteen een punt achter moeten zetten.
Waarschijnlijk zag hij de bui al hangen en wist hij hoe hysterisch je zou reageren. Op de bank slapen, nijdig zijn, dreigen weg te gaan met zijn kind... een man liegt voor minder. Als je hem niet kunt vergeven moet je niet bij hem blijven, maar met dit gedrag jaag je hem uiteindelijk weg. Been there, done that, burned the t-shirt.
nogmaals in mijn woede zeg ik dit en meen ik dit niet ik houd zielsveel van mijn man dat is de reden dat ik ervoor ben gegaan en ik wil zelf ook naar het vrijgezellenfeest gaan en hij gaat ook het enige wat ik van hem vraag is na de aktiviteit en het eten niet naar de kroeg te gaan net als wat een aantal andere doen en dan naar huis te komen, ik heb dit juist op een hele redelijke manier gevraagd maar het gaat gelijk mis. en dat uit zich in enorme ruzie wat ik totaal niet wil en met onze vrienden gaan we inderdaad praten
Liegen en bedriegen is niet oké, kan idd een hoop kapot maken. Vergeten doe je het ook vaak niet maar blijkbaar heb je destijds (weet niet hoe lang dit gelden is en of het nu over je man gaat?) wel besloten om hem een 2e kans te geven. Maar dat houdt niet in dat je hem kan verbieden dingen te ondernemen. Je krijgt je vertrouwen er niet mee terug op die manier. Verder vind ik de kosten persoonlijk wel hoog maar als ik er zin in zou hebben gehad dan was ik waarschijnlijk gewoon gegaan.