We zijn er helemaal uit, hij gaat overdag mee en met eten ook en daarna naar huis en dit komt niet door mijn "gezeik" maar gewoon doordat de kosten echt de spuigaten uit lopen anders en ik ga ook meet met het vrijgezellenfeest van haar en ga ook mee eten en daarna naar huis (weet niet eens of er nog gestapt gaat worden bij haar ) we hebben er lang over gesproken maar het is goed zo we hebben een heel hectische tijd achter de rug en alles begint weer "normaal" te worden en we gaan voor ons gezinnetje we hebben een prachtige zoon en hopen op met de tijd een 2e kanjer, we houden zielsveel van elkaar maar het is geven en nemen helaas is dat niet altijd even makkelijk en nu ging bij mij het licht uit. kan gebeuren weet waardoor het komt was bang voor een terugval niet alleen door dit maar door alles en heb op punt gestaan weer mijn psycholoog te bellen, maar we hebben samen besloten dat we het aankijken en zoals het nu lijkt is het een eenmalig iets geweest. iedereen bedankt voor alle lieve boze en confronterende reacties nogmaals kan op slot