Dag dames, Jaja morgen is het voorbij met de pret en ga ik na meer dan een halfjaar rust weer naar school! Het is een voltijdcursus die 5 maanden duurt, en moet hiervoor 4 dagen in de week van half 9 tot half 5 in de schoolbanken zitten! Dit doe ik naast mijn master psychologie die ik op afstand volg, en mijn (thuis)werk als secretaresse in het bedrijf van mijn vriend. En natuurlijk in het frans, wat ook niet meevalt! Aan de ene kant heb ik er heel erg zin in, want ik ben het hele dagen thuiszitten nu ook wel een beetje zat, aan de andere kant zie ik er echt als een berg tegenop want het is al zolang geleden dat ik echt hele dagen op 'school' heb gezeten, ben benieuwd of ik het een beetje goed vol ga houden, zeker nu ik zwanger ben Het moeilijkste vind ik misschien nog wel het vroeg opstaan (hoe verwend) want in dat halfjaar van niksdoen ben ik zo ongeveer elke dag om 11 uur mijn uit geklommen Dat wordt dus even een knop omzetten! Wens me succes!
Succes zeg! Ik moet toevallig vanmiddag weer voor het eerst in 13 jaar naar mijn diploma uitreiking Ik heb afgelopen 2 jaar weer gestudeerd en ben er sinds januari eindelijk klaar mee. Succes met de cursus!
succes! het zal idd wel even wennen zijn in het begin. hopelijk is de studie leuk genoeg dat je er snel pleizer in krijgt ps we zijn op dezelfde datum uitgerekend zie ik!