Vraag cervixslijm (pas op, met foto!)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Anno1989, 12 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anno1989

Anno1989 Lid

6 jul 2017
    9
    1
    3
    Vrouw
    Hoi meiden,
    Vorige week vrijdag op zaterdag heb ik waarschijnlijk mijn eisprong gehad. Had al sinds vorige week woensdag krampen en gevoelige eierstokken. Dit werd steeds erger en vrijdag hele dag veel last gehad. Zaterdag nog een beetje en zaterdag middag was dit weg. Ik denk dus dat mijn ei toen ergens is gesprongen. Ook had in vruchtbaar slijm (eiwit/doorzichtig en slijmerig/slierten) sinds gisteren zijn de krampen weer terug. Weer een soort van menstruatiekrampen en last van mijn onderrug. Geen gevoelige eierstokken of steken. Wat zou dit kunnen zijn? Ei niet gesprongen? Of hebben meer meiden dit na hun eisprong. Ik heb vrijdag avond maar half seks gehad en daarbij is mijn vriend ook bijn niet in mij geweest en niet in mij klaar gekomen, dus de kans dat ik hiervan zwanger zou zijn lijkt mij minimaal..
    Hoe zit dit bij jullie met slijm?

Bijgevoegde bestanden:

2. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    In de dagen na mijn eisprong ziet het slijm er bij mij ook zo uit, het wordt steeds dikker en minder. Wat de krampen zijn kan ik zo niet zeggen, kan ook vam je darmen zijn.

3. Solidgold

Solidgold Actief lid

13 jul 2017
    142
    103
    43
    Vrouw
    Kramp een week na je eisprong zou kunnen komen van de innesteling, die is gemiddeld tussen de 6-10 dagen na je ovulatie. Maar ik heb eigenlijk elke cyclus wel af en toe krampen die komen en gaan ook als ik niet zwanger ben! Het slijm op de foto ziet er iig niet heel vruchtbaar uit!

4. Maagd10

Maagd10 Lid

13 jul 2017
    6
    1
    3
    Nee klopt. Het is nog steeds hetzelfde slijm. Maar ik heb de krampen ook al sinds 3dpo, lijkt me sterk dat het eventueel dan al daar van kan zijn toch? Ik maak me denk ik ook een beetje gek en mijn lichaam doet daardoor denk ik ook wat gek..
    Hoe is jullie slijm dan week na eisprong?
    Bij mij nu dus echt dik,wit en wat rekbaar.

Multimama vindt dit leuk.
  5. Solidgold

Solidgold Actief lid

13 jul 2017
    142
    103
    43
    Vrouw
    Ik heb dat ook, dat ik alles zo erg opmerk sinds ik bezig ben met zwanger worden. Toen ik er niet mee bezig was had ik alleen kramp als ik ongesteld was, en nu hoef ik maar te denken aan mijn buik en ik voel krampen en steekjes :rolleyes: Ik heb meestal geen slijm tussen eisprong en nod..

6. Maagd10

Maagd10 Lid

13 jul 2017
    6
    1
    3
    Vreselijk he..
    Nou hier zit het ook niet in mijn broekje ofzo, dat is gewoon droog zeg maar. Maar als ik met mijn vingers check(billings methode) dan zie ik het.

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je eisprong denken te voelen is niet betrouwbaar. Bovendien kun je al vanaf 5 dagen voor de daadwerkelijke eisprong vruchtbaar slijm verliezen.
    Hoe zijn je cyclussen normaliter? Ben je regelmatig? Kan het zijn dat je nu pas rond je eisprong zit?

Deel Deze Pagina