Hoi dames, Ik heb bericht gekregen van mijn zorgverzekering over mijn no-claim. Nou wordt er een bedrag ingehouden voor een echo met medische indicatie en een bedrag voor het bloedprikken in de zwangerschap. Nou mag de echo niet van de no-claim afgehouden worden maar hoe zit dat met de bloedonderzoeken die zwangerschapsgerelateerd zijn? Ik ben verzekerd bij Unive, vorig jaar Module B. Wie weet dit? groetjes Liesje
ik zag net ook dat dat van mijn no-claim af was getrokken... en ik zit bij trias, dus denk dat bloedonderzoek niet specifiek voor zwangeren wordt vergoed.
Geneesmiddelen en laboratoriumbepalingen in verband met zwangerschap, bevalling en kraambed: ook deze vormen van zorg worden wel in mindering gebracht op een eventuele no-claimteruggave. Het is dus niet zo dat alle kosten ivm zwangerschap /bevalling of kraambed worden uitgesloten van de no- claim. Zelfde geldt voor ambulance vervoer ivm bevalling , dit word ook gewoon van de no-claim afgetrokken. Hoop dat het zo duidelijk is. Liefs Liftrasa
die echo mag indd niet maar bloedprikken wel kreeg net een brief dat er 17.50 voor bloedafname betaald is